Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#141
Írta 2012. május 20. - 14:39
Illetve vmi kosz pl hajszál, anyagszál ragadt a szimeringek ajkai közé ami meggátolja a tökéletest záródást!
Szedd szét és patika állapotra tisztítsd meg, és úgy rakd össze. Persze kenésrõl gondolkodjál a szimering két ajka között!
#142
Írta 2012. május 20. - 14:31
Miért van ez?
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#143
Írta 2012. március 17. - 00:57
Volna nekem egy 2003-as monsterem.
Hogy kell szabájszerüen szétszedni és összerakni ?
Már egyszer nekiálltam ,de az alsó csavar kitekerésekor ,a nyomás elöte a csavart a picsába.
Összeszereléskor felülröl töltötem 430ml olajat száranként, rátekertem a felsö szabályzo anyát.
A villa igy 140mm mozog .
#144
Írta 2012. február 28. - 18:14
#145
Írta 2012. február 28. - 17:53
De az igazság, hogy itt sincs annyira sok 1,5-s kormánycsapágy:D csak ilyen Chris King féle 100fonttól 150-ig bezárólag:) Tényleg valamit kell csinálni azzal a teleszkóppal:D
#146
Írta 2012. február 28. - 17:21
A fenébe, akkor ha a Manitoukat nem sorolod a teleszkópok közé, hm mi van a biciklim elejében?:D:D:D
Ipari hulladék?
Azért ennyire nem súlyos a helyzet. De én azt érzem h elég kiforratlanok azok a telok, meg a tagok is.
Milyen kint az élet angol honba?
#147
Írta 2012. február 28. - 16:33
#148
Írta 2012. február 20. - 13:33
Jaj dehogynem a Sherman-ban az a tpc-izé csak imitálta a mûködést olyan szépen kidobtam belõle hogy csak úgy porzott.
De itt valóban más a helyzet gondoltam hogy ennek az izének van valami értelem csak nem tudtam mi.
Olvastam egy srác villájáról aki kiszedte a rugót belõle és csak simán levegõvel használta,az életszerû vagy variálni kell hozzá,pl :más szimering vagy ilyesmi.
Levegõvel mûködhet, cserébe szarúl fog megindulni :S Mert azért a rugó sokkal finomabb.
A Manitout meg nem sorolom teleszkópok közé!
Shermant pl már javítottam: persely csere, csillapítás. De pl a csillapítása is egy szar, meg az U-tunrja is. Szar szinte az összes!
#149
Írta 2012. február 20. - 13:01
Úgy látom itt nem fog mûködni hogy kiszórom a kacatokat reszelgetem itt-ott és talán mozog is valamit,mondjuk attól még kolbász maradt:)
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#150
Írta 2012. február 20. - 12:36
De itt valóban más a helyzet gondoltam hogy ennek az izének van valami értelem csak nem tudtam mi.
Olvastam egy srác villájáról aki kiszedte a rugót belõle és csak simán levegõvel használta,az életszerû vagy variálni kell hozzá,pl :más szimering vagy ilyesmi.
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#151
Írta 2012. február 20. - 11:43
Igen elég jól hangzik,ez a vacak az alsó likak felé tereli az olajat így ad értelmet a felsõ résznek,különben elmenne fölfele az olaj.
Pedig olyan boldoggá tett volna ha kidobhatom:)
Köszi akkor marad.
Hát ezért ha jól belegondolsz csak úgy habira nem szoktak belerakni telokba alkatrészeket
#152
Írta 2012. február 20. - 11:36
Pedig olyan boldoggá tett volna ha kidobhatom:)
Köszi akkor marad.
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#153
Írta 2012. február 20. - 11:18
Nagyon állat ez a szétszedett rajz,nagyon sokat kerestem de nem találtam ilyet sehol,köszi.
Igen az a három alkatrész.
Kifejezetten zavarnak mivel ahogy kézzel húzogattam,olyan akadozónak éreztem,és tudom hogy nem tudom kézzel központosítani,ezért mikor a helyén van talán nem akadozik,de nekem mégsem szimpatikus,és likvidálom ha nincs haszna:)
<exploded diagrams> itt van az összes robbantott rajz.
Ne szedd ki!
Ugyanis annak az a szerepe h szabályozza az olaj áramlását. Ha kiszeded több mint valószínû h nem lesz csillapításod, ugyanis nem a szelep felé fog menni az olaj hanem másfelé.
#154
Írta 2012. február 20. - 10:50
Igen az a három alkatrész.
Kifejezetten zavarnak mivel ahogy kézzel húzogattam,olyan akadozónak éreztem,és tudom hogy nem tudom kézzel központosítani,ezért mikor a helyén van talán nem akadozik,de nekem mégsem szimpatikus,és likvidálom ha nincs haszna:)
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#155
Írta 2012. február 20. - 07:42
Tudom h nem 888 van, de hirtelen ezt találtam.
http://www.windwave....008_888_RCV.pdf
45-46-47 számú alkatrészeket nézd meg. Azokat kérdezed?
#156
Írta 2012. február 19. - 23:47
Kibeleztem az rcv-t és van az egyik oldalon,(ez nem az rc3 amiben a patron van azt is kibeleztem a rend kedvéért)szóval ez az enyém és ebben nem patron van hanem egy alurúd likakkal:)
Nem is ez a lényeg hanem az egyik ilyen alu rúdon a koppanásgátló kisebb rugó alatt van egy ilyen értelmetlennek tûnõ vékonyabb pici rugó meg egy acélgyûrû,na az minek?
Mert szerintem inkább gátolja az egészet a mozgásban és kihajintanám belõle ha senki nem ismeri a funkcióját.
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#157
Írta 2012. február 14. - 22:13
A 66 ba 7,5 W olaj kell ,mint minden marzóba.
A "patron" meg majd felszívja az olajat.
Köszönöm a választ.
A rugóstagra vonatkozó kérdést felteszem a topikjában.
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro:
#158
Írta 2012. február 14. - 14:23
Sziasztok!
2009-es 66 rcv-ben milyen viszkozitású olaj van?5w,vagy 7w?
Ill.rocco wc-s tagban.
+a bal oldali szárban lévõ patron szerû izét összeszerelés elõtt külön fel kell tölteni olajjal vagy majd szépen feltelik magátol.
A 66 ba 7,5 W olaj kell ,mint minden marzóba.
A "patron" meg majd felszívja az olajat.
#159
Írta 2012. február 14. - 12:07
2009-es 66 rcv-ben milyen viszkozitású olaj van?5w,vagy 7w?
Ill.rocco wc-s tagban.
+a bal oldali szárban lévõ patron szerû izét összeszerelés elõtt külön fel kell tölteni olajjal vagy majd szépen feltelik magátol.
Ha autoval parkolsz hagyd bekapcsolva az ablaktörlõd,ugy nem tudják a szélvédõre rárakni a büntetõcédulát:afro: