Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#81
Írta 2012. július 27. - 17:53
#82
Írta 2012. július 27. - 17:12
Igen ott van benne egy o-gyûrû és az szét van szakadva lehet azért szuszog.Nézek majd oda valami gumigyûrût ami megoldja ezt a problémát.... de viszont a csillapítással nem tudok mit kezdeni, azt sem tudom hogy van e valami baja vagy csak az állítója nem mûködik.Tudsz írni egy értéket hogy kb. mennyi olajat kéne bele tölteni száranként? Az is lehet hogy nem töltöttem bele eleget és azért nem mûködik!
Hát a marzo honlapján sajnos nincsen semmi adat. Viszont az egy jó kiindulási alap lehet h el kell h lepje a csillapításnak a partonját + egy picit felette is kéne h legyen. Akkor tuti h mûködnie kell, ha mûködõ képes. Utána max ha nem mozogja ki a teljes útját, egy picit veszel vissza.
#83
Írta 2012. július 27. - 16:33
#84
Írta 2012. július 27. - 14:40
Na szétszedtem, és egy ml olaj sem volt benne, most töltöttem bele valamennyit aminek már hatással kéne lennie a csillapításra de még mindig semmi.
Ezen kívül a jobb láb teteje szuszog és fújja kifelé a levegõt :confused: Ez mi lehet? amikor szétszedtem annyit láttam hogy be van ragasztva az összes állítócsavar csak azt nem tudom hogy ki volt az az idióta aki ezt csinálta!!!??? Egyébként nekem a 2001-es van.
Több mint valószínû azért volt beragasztva mert szar az egész :S
Levegõt meg azért fúj ki mert hiányozhat belõle az a tömítés ami az állító és a kupak közt van. És ilyenkor mikor lenyomja az ember a telót a szárban lévõ levegõ ki be áramlik ezen a helyen. sõt ha fejre fordítod az olaj is ki fog rajta folyni SZVSZ.
elég ratyi minõségben van meg csak a robbantott ábrája, de ha jól nézem a 11es számú alkatrész hiányzik belõle.
#85
Írta 2012. július 27. - 14:38
Ezen kívül a jobb láb teteje szuszog és fújja kifelé a levegõt :confused: Ez mi lehet? amikor szétszedtem annyit láttam hogy be van ragasztva az összes állítócsavar csak azt nem tudom hogy ki volt az az idióta aki ezt csinálta!!!??? Egyébként nekem a 2001-es van.
#86
Írta 2012. július 26. - 21:47
Sziasztok! A napokban vettem egy 2001 Shiver-t és lenne egy kérdésem: Milyen állítási lehetõségek vannak rajta? A tekerentyûket meg sem lehet mozdítani+ visszarúg, valószínû hogy nincs benne elég olaj mert egyáltalán nem hallom a szürcsögést vagy az olaj folyását! Azt tervezem hogy szétszedem és kitakarítom, hol kezdjem?milyen és mennyi olaj való bele?
http://www.windwave....VER_DH_race.pdf
2001:
- Available colors: polished
- Bomber Dual Crown - NEW inverted design
- 190mm Travel
- Open Bath Inverted Shiver Cartridge Design
- Coil Springs
- BAM Forged CNC machined Crowns and Drop-outs
- External Preload & Rebound Control
- 35mm Stanchions
- 20mm Dedicated Axle
- Weight: 8.25 lbs [incl. Easton steertube]
- Maximum turning radius
2002:
- Available colors: silver
- 170mm or 190mm Travel
- NEW Open Bath HSCV Valving
- NEW Multi-Circuit Damping Design
- Coil Springs
- External Preload & Rebound Control
- 35mm Aluminum Stanchions
- 20mm Dedicated Axle
- Handlebar Clamp (optional)
2003:
- Available colors: silver
- Dual HSCV Hydraulic Cartridges
- Adjustability: PL/R
- Dual external rebound adj.
- External preload
- Spring Type: Dual Coil
- Travel: 190 mm
- Top Crown: Forged Bam top clamp
- Lover Crown: Forged BAM lower clamp
- Arch/Sliders: CNC Alloy outer tubes
- Drop out CNC alloy
- Stanchions: 35 mm Alloy
- Steer Tube: Alloy FR
- Disc Brake Mount: DH INTL STD 8" Rotor Setup
- Drop Out Type: 20mm Dedicated Axle
Aztán a többi évjáratnál megegyezik a 2003 mas állítási lehetõségek.
Ha nem lehet állítani akkor ne CSAVARGASD, mert úgy fogsz járni mint a Z1-el!!!!
#87
Írta 2012. július 26. - 21:14
#88
Írta 2012. június 26. - 22:23
Köszönöm!
Ebben nem látok nyomórudakat, ami nálam van, abban van 2, kb 50cm-es, kb 5mm, aluminium + nem csak 2, hanem 2*2 rugó van benne, szimetrikusan, az már a sufnitunig lenne?
Nem, az akkor Super -T / Super T Pro
http://www.windwave....uper T-QR20.pdf
Ha nem megy akkor szóljál, és összerakom, plusz van most hozzá vatta új persely készletem is!
#89
Írta 2012. június 26. - 20:07
gyz http://www.windwave....3/2003_Jr T.pdf
átütõs http://www.windwave....3_Jr T-QR20.pdf
szerk.:
olajszintek http://www.windwave....evel charts.pdf
Köszönöm!
Ebben nem látok nyomórudakat, ami nálam van, abban van 2, kb 50cm-es, kb 5mm, aluminium + nem csak 2, hanem 2*2 rugó van benne, szimetrikusan, az már a sufnitunig lenne?
#90
Írta 2012. június 26. - 16:23
#91
Írta 2012. június 26. - 16:18
#92
Írta 2012. június 21. - 14:52
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy jól sejtem-e, hogy a 2003-as 105 mm MX Pro-t 85-re alakítani kb. egyetlen alkatrész cseréjével lehet? Van esélyem elõre legyártani, hogy mikor szétszedem, már rakhassam is össze?
Marzocchi 2003 MX Pro travel reduction kit - Detailed item view - activesport.co.uk 01298 22002 / 01298 22006 email sales@activesport.co.uk
Az itt szereplõ ár alapján gondolom, aranyból van, de a tömege alapján inkább vmi PA66-ból leesztergálható cuccra gondolnék- ugyanakkor a 2003-as telepíthetõs Marzo szervízkatalógusban a robbantott ábrán nem találom a cixxámot - felteszem, az egy egységként kezelt balos csillapítón belül kellene keresgélni?
Konfúzióm másik oka, h a Marzo honlap szerint ez a villa csak 105-ösben volt (Tenneco Marzocchi Suspension - 2003 forks - MX PRO), ugyanakkor meg van egy ilyen termék is:
Marzocchi 2003 MX Pro travel extension kit - Detailed item view - activesport.co.uk 01298 22002 / 01298 22006 email sales@activesport.co.uk
Kérem, világosítson meg valaki!
Hali.
Hát több mindent kéne szerintem cserélni. Egész pontosan 2 darab rugót, két hézagolót.
http://www.windwave....MX Pro Coil.pdf . ezek a kitt-ek marzónéknál ha jól tudom két rövidebb pozitív, és két hézagolót tartalmaz.
#93
Írta 2012. június 21. - 13:23
A kérdésem az lenne, hogy jól sejtem-e, hogy a 2003-as 105 mm MX Pro-t 85-re alakítani kb. egyetlen alkatrész cseréjével lehet? Van esélyem elõre legyártani, hogy mikor szétszedem, már rakhassam is össze?
Marzocchi 2003 MX Pro travel reduction kit - Detailed item view - activesport.co.uk 01298 22002 / 01298 22006 email sales@activesport.co.uk
Az itt szereplõ ár alapján gondolom, aranyból van, de a tömege alapján inkább vmi PA66-ból leesztergálható cuccra gondolnék- ugyanakkor a 2003-as telepíthetõs Marzo szervízkatalógusban a robbantott ábrán nem találom a cixxámot - felteszem, az egy egységként kezelt balos csillapítón belül kellene keresgélni?
Konfúzióm másik oka, h a Marzo honlap szerint ez a villa csak 105-ösben volt (Tenneco Marzocchi Suspension - 2003 forks - MX PRO), ugyanakkor meg van egy ilyen termék is:
Marzocchi 2003 MX Pro travel extension kit - Detailed item view - activesport.co.uk 01298 22002 / 01298 22006 email sales@activesport.co.uk
Kérem, világosítson meg valaki!
#94
Írta 2012. június 18. - 15:03
Lenne egy nagyon fontos kérdésem/kérésem.
Szeretném átalakítani egy marzo. 55r 2009-es teleszkópot patronosról olajfürdõsre, és aki tudja hogy kell azt megkérném írja le részletesen.
Elõre is köszi!
#95
Írta 2012. június 16. - 16:23
találtam egy ilyet: Kifáradás (anyagé) - Wikipédia
a soft-tail vázak láncvilláját ezért készítik titánból.
a fogtechnikán is dolgoztunk ezzel a fémmel, de nem szerettük. rendkívül macerás volt az öntés: az öntõgépet 3szor át kellett "mosni" argonnal, ami eltávolította a rendszerbõl az oxigént, majd végig vákuum alatt kellett tartani az egész berendezést. és még így is volt, hogy megégett az öntés.
Ezt a kifáradást én megtaláltam. De sajnos nem találtam konkrét acél vagy titán Wöhler diagramot. Lehet konkrét ötvözetekre kéne rákeresni és akkor kidobna vmit a google.
#96
Írta 2012. június 16. - 16:15
találtam egy ilyet: Kifáradás (anyagé) - WikipédiaAzért van ez a fórum is h mindenki "belevau-zon".
Az a baj h én ezeket külföldi fórumokon olvastam, aztán lehet h tök hülyeség az egész! Egyenlõre a google nem segített hozzá semmi döntõ bizonyítékhoz sem :S
a soft-tail vázak láncvilláját ezért készítik titánból.Az anyag az ismétlõdõ feszültség nagyságától függõen nagyobb vagy kisebb N számú ismétlõdés után fáradt törést szenved. Az N törési ciklusszám valószínûségi érték, azonos körülmények között azonos anyagból készült próbadarabok különbözõ számú ismétlõdés után törnek el. Ezért a fáradt törési vizsgálatokat mindig több próbadarabon végzik el, az eredményeket statisztikai módszerekkel értékelik. Néhány anyag, például az acél és a titán esetében létezik olyan ismétlõdõ feszültségszint, melynél az anyag akárhány terhelési ismétlõdést törés nélkül kibír. Ez a feszültség a kifáradási határ.
a fogtechnikán is dolgoztunk ezzel a fémmel, de nem szerettük. rendkívül macerás volt az öntés: az öntõgépet 3szor át kellett "mosni" argonnal, ami eltávolította a rendszerbõl az oxigént, majd végig vákuum alatt kellett tartani az egész berendezést. és még így is volt, hogy megégett az öntés.
#97
Írta 2012. június 16. - 16:03
bocs, hogy belevau, de izé.. a titánnak tudtommal nincs fáradása. így törni sem szeret.
Azért van ez a fórum is h mindenki "belevau-zon".
Az a baj h én ezeket külföldi fórumokon olvastam, aztán lehet h tök hülyeség az egész! Egyenlõre a google nem segített hozzá semmi döntõ bizonyítékhoz sem :S
#98
Írta 2012. június 16. - 16:01
egy full belsõ , meg rosszabb esetben becsuszó csere( jobbról balra)
Így is van.
Aztán ezt meglehet oldani úgy is h bemész a boltba/fórumra és veszel egyet. Vagy csinálsz egyet.
Ha mazohista vagy meg van hozzá affinitásod, idõd, tudásod akkor a készítés jó móka nagyon Én most kísérletezem vele.
Az én 888 R-rõl 350 grammot lehet vele lefaragni, és akkor 29,, gramm lenne az össz. tömege.
#99
Írta 2012. június 16. - 15:41
#100
Írta 2012. június 16. - 14:55
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->