Jelentkezz be Regisztrálj
RST ( Rapid Suspension Technology)
#201
Posted 2006. April 12. - 19:06
legutóbb busz mögött 3 cm-re, síkon végig a városon 61km/h. ennél a tempónál lett volna egy kátyú vagy gödör, elszállok, és nem a busz miatt.
de mivel 18/20cm ezért kimozgok mindent:)
ja és 2.4es roller
na de ON
#202
Posted 2006. April 12. - 19:02
#203
Posted 2006. April 12. - 18:57
#204
Posted 2006. April 12. - 18:43
csupa öröm.
amúgy 60-70:) országútival max. vagy le kékes sípályán:)
#205
Posted 2006. April 12. - 16:12
#206
Posted 2006. April 12. - 14:55
#207
Posted 2006. April 12. - 14:27
#208
Posted 2006. April 12. - 14:23
#209
Posted 2006. April 12. - 14:17
#210
Posted 2006. April 12. - 14:15
Na igen!
Az elõbb olvastam itt valamit amire hirtelen nem is gondoltam: mi van akkor ha olyan 60-70 km/h-nál eltalálok egy kisebb gödröt, tényleg nem nagyot vagy egy repedést, aszfaltgyûrõdést az úton és a lockout be van kapcsolva, mert valjuk be õszíntén, hogy nem egy jó érzés ha a bicikli hullámzik alattunk kb 60 km/h-nál!!! Szerintem ez veszélyes is! Tehát MEREV/ebb/ villára van szükség ilyenkor /szerintem :)/
Ezt komolyan is gondolod?:chin:
#211
Posted 2006. April 12. - 13:33
Kezdek kiábrándulni az rst-bõl végleg! Most lett kipucolva, átkenve drága pénzért és párszáz km után már megint darabosan mozog és lassan romlik a mûködésének a minõsége... Látványosan nincs baja a szimeringnek, de lehet h a gumi szimeringnek a cseréje után nem, menne bele ennyi kosz? ha lenne pénzem vennék vmi drága telót, de más márka alsó kategóriájára is csomó problémát hallok/olvasok... Merev villa mindörökké!!
Na igen!
Mi a véleményetek errõl: RST Gila Plus RL ?
Én egy olyan telót szeretnék ami alapvetõen megbízható /nem kell évente újat venni :)/, nem mozog sokat /Tudom, ez mástól is függ/ csak a nagyobb ütéseket fogja fel /amire szerintem eredendõen kitalálták a teleszkópot/, lockout-os ->ezt nyilván nem a hegyrõl lefele használnám! hanem a síma utakon. Az elõbb olvastam itt valamit amire hirtelen nem is gondoltam: mi van akkor ha olyan 60-70 km/h-nál eltalálok egy kisebb gödröt, tényleg nem nagyot vagy egy repedést, aszfaltgyûrõdést az úton és a lockout be van kapcsolva, mert valjuk be õszíntén, hogy nem egy jó érzés ha a bicikli hullámzik alattunk kb 60 km/h-nál!!! Szerintem ez veszélyes is! Tehát MEREV/ebb/ villára van szükség ilyenkor /szerintem :)/ A terepen pedig értelem szerûen szeretnék egy megbízható telót. Szóval?
Ja, van még valami : baj az illetve mi van akkor ha sáros lesz a becsúszószár ha már a víz sem biztos, hogy jót tesz??!
+ még valami: És mi van azokkal akik bátran ajánlják az õ Gila-jukat mindenkinek? Azt mondják, hogy tökéletesen mûködik nekik.... ?
#212
Posted 2006. April 03. - 22:50
minden olcsó villa ilyen, nem lehet többet elvárni tõlük. sajnos használtan is közel 30 ezerbe kerül egy mozgó darab, ezért is maradtam énis az axel-nél.
#213
vendég_rainman_*
Posted 2006. April 03. - 22:30
#214
Posted 2006. March 08. - 21:23
#215
vendég_rainman_*
Posted 2006. March 01. - 20:44
#216
Posted 2006. February 22. - 09:40
- kb 1.5 év után kotyogni kezdett a becsúszószár. Egy srác monda pécsen, hogy vegyem ki a perselyt és tegyek a külsõ falára némi alufóliát és beolajozva finoman tegyem vissza a helyére. Meg is tettem, igaz farúddal kellett finoman bekalapálni, hiszen az alufólia miatt kicsit szorult, de összeszerelés után újra a régi passzentos lett. Nagyon kell figyelni a fólia mennyiségére és hogy ne gyûrõdjék meg, mert akkor szorulni fog a becsúszó
- rendszeresen szétszedtem, szárazra töröltem és sima MOL gépzsírral átkentem mindent ami belül volt és mind a mai napig szépen mozog. Ja, a felsõ mûanyag csavarokat én ronggyal betekerve csõfogóval szereltem ki, óvatosan, nehogy lebarmoljam a gyenge peremét.
- az egyik szétszedéskor kiszereltem mindkét oldali rugó belsejébõl a benne található elasztomer rudat, az egyiket félbevágtam és egy-egy felet tettem mindkét rugóba. így könnyen megindul még télen is, viszont a végén azért már az elasztomer is dolgozik, így nehezebben koppan, mint ha semmit nem hagytam volna benne.
Amúgy csupán hiúságból cseréltem le egy manitou-ra, ugyanis a kék teló nem passzolt a piros vázba.....
Let's Rock!
#217
vendég_rainman_*
Posted 2006. February 11. - 00:19
A becsúszószárak havasak lettek és ahogy mozgott, gondolom kicsit belefolyt a telóba a hólé. Fagy volt meg hóesés és úgy mozgott a teló mint melegben, talán a hólé csinált vmit belül mert meglepõen jól mozgott így h vizes volt a szár...
#218
Posted 2006. January 24. - 12:24
#219
vendég_rainman_*
Posted 2006. January 16. - 22:56
Lehet h tévedek de sztem nem uazt a szériát adták mint ami gyárilag benne volt. 2005ös salamanderem van, tehát a 2004ben fejlesztett rst lehetett benne és a 2005 végén cserélt teló már sztem azévi fejlesztés amin az észlelt hibát kijavíthatták. Ez csak egy gondolatmenet, nem tudom mi a valóság! De a sok visszavitt telóból tuti h kivizsgálták a gyengepontokat és egy idõ után már a kijavított konstrukciót gíártják.
#220
Posted 2006. January 16. - 22:15
ha nem nyúltál vna hozzá akkor mondanám h cseréltesd be, de gondolom már nem garis és azért bütykölted meg.
ami xar azt sztem cserélni kell amíg lehet, fõleg h kijavították már az új szériában a hibát. de errél már írtam...
Ezt melyikre érteD?
A TL már régi, arra rég nincs gari, de most, hogy megpiszkáltam, zsír lett, és ha minden beválik (értsd nem lesznek hirtelen nagy problémák), akkor jobb, mintha becseréltem volna egy újra.
Az SL-hez nem nyúltam hozzá és még garis, az elõzõ hozzászólásodból nem értettem a dolgot, szal te az új plus sl-re mondod, h jobb a mozgása? Mert ha igen, akkor lehet elgondolkozom rajta, leginkább a kormáánycsapágy miatt, meg amúgyis. De attól félek, h csak értékcsökkenéssel veszik vissza... vagy zúzzam szét a lock-outot, és vigyem vissza garival? csak az a baj, h fél év után a vevõnek kell bizonyítania, hogy gyári hibás, addig a gyártónak, és az viszont már letelt...