Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8101
Írta 2009. január 20. - 23:31

A Ladák fûtése a legjobb a világon és egy radiátor nincs háromezer.
#8102
Írta 2009. január 20. - 23:06

Na ez már tetszik : de autótól függeltenül legyen!
http://index.hu/poli...dapest/dugodij/
oké. de hol van ebben a tömegközlekedés fejlesztése ..sszákmeg?
Zotyó, majd ha akkor egyszer úgy hozza az élet, hogy nem full zónától függetlenül érdrõl jársz csepelre, hanem pl újpestrõl, vagy a XIII.ból, akkor teccike?

#8103
Írta 2009. január 20. - 21:57

Rave vagy bárki aki kicsit jobban belelát ebbe a cirkuszba:
http://sportgeza.hu/...rrol_palikrol_/
ez az összefoglaló korrekt, vagy ebben is van egy csomó csúsztatás, mint eddig majd' mindenhol?
Nagyjából igaz,vannak benne nagyot mondások, de a lényeg benne van
és most egy idézet egy másik fórumról ez thûen tükrözi az én véleményem is:
"következõ történt.
Roma elásta magát a szakaszon, nem tudott kijönni és utolsó gyári Mitsusként a kiesés szélére került. A Dakar legfontosabb gyári csapatát nem érheti ekkora blamázs. A csapat ezt jelezte az ASO-nak, mire a nagyfõnök személyesen a helyszínre repült (!) és gyorsan kiterelte a népeket, majd azt mondta a 175. km-ig ér az aznap. Mit ad isten Roma (és sokan mások is) pont ott voltak.
Csak túlzásba vitték és csak egy-két óra büntit adtak, mert a Mitsu valahol az élen akart maradni.
Amit persze azonnal szóvá tett mindenki, aki teljesítette a szakaszt, különösen a VW, akik meg le akarták gyalázni a Mitsut.
Simán kioszthattak volna 200 órát is (a verseny elején még megtették) de megalkudtak 12-ben, amivel a VW is jól járt és Roma is befért az elsõ tízbe.
A döntést már azelõtt meghozták, hogy sokan beértek volna, amibõ az következik, hogy elõször azok szövegeltek, akik legkorábban bent voltak. Azaz a VW.
Így megy ez.
Ezt kellene átlátni. Azt mutatja, még mindig kevesek vagyunk itt mi káeurópából ahhoz, hogy a nagyok dolgába beleszólhassunk. Ezért adták vissza Palikék óvási pénzét kínosan vigyorogva. És ezért volt teljesen fölösleges Palikék hisztije Szalay ellen, mert az egész ügynek tök más volt a háttere, velük, vagy nélkülük, mindenképpen megtörtént volna."
Ha a Szalay intézi, akkor 14 órát adnak, mert azzal maga mögé utasítja a Palikot is....

egyébként szép képek a Dakar-ról
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#8104
Írta 2009. január 20. - 21:43

nem versenyezni kell
ja, G-rol beszeltem. kar hogy egy trabantrol szedtek a hatso lampajat
Hajrá, nem rossz autó az! Ami rossz benne, az az elektromos gázpedál. Lassú.
FokaI-hez képest is jó, kb. egyforma, apróságokban jobb a Ford. Amit egy kisebb árelõny simán elfeldtet.
Race, no Rest!
#8105
Írta 2009. január 20. - 21:21

ehhez [mint a kresz nagy reszehez] csak egy kis jozan paraszti esz kell[ene]
ha van hely a kulso savban, akkor kihuzol oda. ha nincs, akkor nem. es ha mar a belso savban mesz, akkor probalj meg a megengedett sebesseg kozeleben autozni. igazabol nem tudom mit lehet ezen nem erteni, vagy vitatkozni :wtf:
ennyi.
Nem ez volt a kérdés. De annak a valakinek a jobb oldalon kéne menni, így szóba se jöhetne ez.Városon belül ha elmész valaki mellet jobboldalt az NEM elõzésnek számit pocsok...
Nekem októberbe került az autóba új szélvédõ, akksi, riasztó.. :-)Vásárlásnál szerintem ezek cseréje alap. (amit Olee írt)
akármit mond a tulaj - bár gondolom ott nem dívik a visszacsavarás.
Szóval ha megveszed, és elõre tervezel az autóval, akkor szervízben cseréltesd a vezérmû szíjat, a görgõket, és az egyéb szíjakat, a motorolajat.
1: láttatok már nem "friss olajcsere, és kopó alkatrészek cseréje, szíjcsere" hirdetést?
2: ha szervízben cserélteted ezeket, a szervíz elvileg garanciát vállal arra, hogy X ezer km alatt nem szakad el a szíj.
3: ki az, aki eladás elött olajat, és kopó alkatrészeket cserél? 1: sose jön vissza az ára: 2: úgyis cseréli az új tulaj 3: kevesebbel ér többet az autó, mintha cserére éretten adja el.
Ismerõs.. fûtéscsõ utánygyártott: 12ehuf(Most szívok is az Audival, mert bár csak egy-két dolgot cseréltünk le, de nem ezekhez az összegekhez szoktam.)
fütõradiátor.. itt a munkadíj lesz kurvasok, de legalább 20..
Ma tesóéval kellett kicsit kavarjak. Hát basszameg..


.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8106
Írta 2009. január 20. - 21:17

zafira ismet a biztositas miatt esik ki, es nekem inkabb auto kell, nem busz.
a praktikum pedig egyeni igenyek kerdese.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8107
Írta 2009. január 20. - 21:08

pite: hidd el van az az árkülönbség, ahol leszarod, hogy a focus jobban tetszik
Így van

Bár egyes fókánál nem olcsóbb ha csak nem valami akciósat talált

Amúgy a H astra tetszik, legalábbis nem lett rossz, pozitívan csalódtam benne, sõt, még a benyás motorokban is.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8108
Írta 2009. január 20. - 19:55

#8109
Írta 2009. január 20. - 19:55

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#8110
Írta 2009. január 20. - 19:51


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8111
Írta 2009. január 20. - 19:50


http://ajanlo.kapu.h...qnn7DomA2wY9efO
Hmm, G Astra helyett nekem a Zafira és a fókaI kombi szimpibb. Persze megint a szempontok de pár apróság megint mint a kettes fókánál amivel az összkép végül gyengus lesz.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8112
Írta 2009. január 20. - 19:50

Jó ez, de hol a kormány belõle?!
Iszonyat perverz bal kézzel váltani:D
http://index.hu/poli...lfold/park6536/
Na ez már tetszik : de autótól függeltenül legyen!
http://index.hu/poli...dapest/dugodij/
Ma pont azon gondolkodtam, hogy egy 4 tengelyes MAN kamion tényleg kevesebbet szennyez, mint egy 82-es karburátoros 1.1-es polo, esetleg corsa? :chin:
#8113
Írta 2009. január 20. - 19:49


Tam, jó ez!

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8114
Írta 2009. január 20. - 19:45


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#8115
Írta 2009. január 20. - 19:42

Így hát jön a kompromisszum

#8116
Írta 2009. január 20. - 19:38


ja, G-rol beszeltem. kar hogy egy trabantrol szedtek a hatso lampajat

http://pictures.auto...ia?id=851832214
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8117
Írta 2009. január 20. - 19:37

Nézegesd a magyar hirdetéseket.
Magyarországon minden használtautó új :-)
és ahogy nõ egy kocsit életkora, úgy csökken az éves átlagos futásteljesítménye...szal jól meg kell nézni mit vesz az ember
#8118
Írta 2009. január 20. - 19:35


I`m as fast as nobody!
#8119
Írta 2009. január 20. - 19:31


Nem versenyautó, de egyszerû, "igénytelen", éppen ezért strapabíró.
Kevés hiba lehetõség, olcsó szerelés.
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8120
Írta 2009. január 20. - 19:29

eszrevehetoen dragabb biztositasi kategoriaba esik az auto, ha gyakran hibasodik meg, ha draga hozza az alkatresz, ha nagyon lopjak, ha nagy teljesitmenyu, stb.
szoval a toyotak ezert nem jatszanak. erdekes dolog, hogy a Focus 5-6os besorolas [1-20as skalan a 20as a legdragabb] az Escort pedig 8-9. pedig lenne az is.
A Vauxhalloknak zero presztizse van itt, ezert olcson meg lehet oket venni, es egy astra 5-os kategoria. es mivel keveset is eszik, szamomra ez lesz a nyero.
RAUH-Welt
B E G R I F F