
oskovulet na nyóc szelep
RAUH-Welt
B E G R I F F
A motorban meg egy acélt 60-65rõl 85-90 keménységi fokra felkeményítõ cucc, a kopást és surlódást csökkentendõ.
NE ÍGY! NE ÍGY!
ha jól sejtem akkor bruce erre próbált célozni...
http://totalcar.hu/m...ka/bemelegites/
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Ambiente felszereltség, tehát a legfapadosabb , egy légzsák, se klíma,se abs , ilyenek. Erre tellettBringásnak bírni kell, de szar mikor izzadtan szállsz ki ha olyan helyre mész
. Elsõ ajtóknál van spoiler, mikor elég/tehetem azt használom, klímát mikor már nagyon muszály.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Szerintem meg pont nem súly/lóerõ arányhoz, mert akkor a 10+millás audiknak még nem, de a 0.5-1millás mondjuk AE86-nak már kéne Vagyonadózni... ez meg így kicsit bután hangzik. Ha meg mégis, akkor ne vagyonadónak nevezzük,hanem hobbiadó vagy hasonló.azért egy középkategóriás autónak nem olyan durva 170ló, inkább 200 ló felettiek adózzanak. vagy legjobb lenne súly/lóerõ arányhoz kötni
Autóvagyonadó nem zavar, akinek 170LE felett van az hobbi/luxus általában, n+1edik sarc lesz azoknak.
Pite, csak érdeklõdöm, mindezt miért gondolod? Pusztán intuíció, esetleg láttál valami elemzést errõl? Mert ez utóbbi esetben érdekelne a forrás, elolvasnám szívesen.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Pite, csak érdeklõdöm, mindezt miért gondolod? Pusztán intuíció, esetleg láttál valami elemzést errõl? Mert ez utóbbi esetben érdekelne a forrás, elolvasnám szívesen.motornak sem nulla fokosan kezdem nyomni (persze nem nyomom hidegen, de jobban szereti a benyás terhelés nélkül a melegedést, szivatózni is inkább ilyenkor szivatózzon mint mikor már vinnie kell a másfél tonnát).
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
RAUH-Welt
B E G R I F F
probléma?- komoly?
szándék a fontos:) vonóhorog nekem is van, az is elég. de sztem az lesz a metódus, hogy péntek este lerakom az autót úgy, hogy a 4 érintett nem tud majd kimenni és szombaton majd csak egy körül megyek el. addig meg mehetnek a bokrokon és a kerítésen át. azt lufasz.ha meglenne még az öreg szakadék ducatom megoldanám neked a szomszéd nevelését szívesen
de sajna már eladtam.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
RAUH-Welt
B E G R I F F
ha meglenne még az öreg szakadék ducatom megoldanám neked a szomszéd nevelését szívesenén ilyet ( http://totalbike.hu/tesztek/ktm990smt/ ) vennék, vagy amit kala linkelt. de azt csak városba meg játszani.
ha a garázsba beálláskor meghúzom a szomszéd autóját, akkor milyen jogi következményekre számíthatok? az alapító okiratban nincs egyértelmûen meghatározva, hogy az udvarra be lehet-e állni, viszont én hivatkozhatok arra, hogy a garázsba bejutásban korlátozott, amit viszont biztosítania kell, ez rögzítve van az alapító okiratban. na, jogászok?.
tököm tele van azzal, hogy én rutinozok 5kört, hogy a garázsba be tudjak állni, drága szomszéd meg lebassza az autóját, ahogy jól esik és mindenki le van szarva. ha normálisan állna be, rá a bokrokra, akkor csont nélkül beférnék. érintett részen már úgyis meg van húzva az autó, az a3 kidekorálása meg nem nagyon hatná meg a lelkem.
dave, az elejét úgyse látod:)