Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#5601
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
az en automban meg van homero :)
oskovulet na nyóc szelep
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5602
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás

A motorban meg egy acélt 60-65rõl 85-90 keménységi fokra felkeményítõ cucc, a kopást és surlódást csökkentendõ.



szeretned mi?
szerintem a vilag is

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#5603
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás

ha jól sejtem akkor bruce erre próbált célozni...
http://totalcar.hu/m...ka/bemelegites/


Jaja. Ismerem. Én kézikönyvemben is benne van! A motorban meg egy acélt 60-65rõl 85-90 keménységi fokra felkeményítõ cucc, a kopást és surlódást csökkentendõ.
Elvileg azért nem kéne alapjáraton hagyni melegedni mert hidegen gyorsabban kopik, jogos. Az ideális pici terhelés, lassú gyorsítások, alacson fordulatszám. Otthonról, melóból, városból elindulva viszont már párszáz méteren bellül több megállás/lassítás/gyorsítás; mindezt úgy hogy az 50-60al jövõket ne tartsuk fel, azaz nem/nagyon ritkán tudom ideálisan melegíteni.
Hidegen nekem is hogy ne érezzem gyengébbnek az ECU kompenzál, nem is kicsit, felületes szemlélõnek úgy tûnhet jobban megy az autó mitn melegen.

Így 2(nyár)-4(tél) percig röcögtetem, addig bepakolás, kapu, cipõfelvét; akármi, utána az 5 csíkból már vagy világít is egy, vagy mindjárt fog. Amíg 1 csík van (2-4 perc) addig 50-60 négyes (amúgy ötödik ha tartani tudom a tempót már), félgáznál nem nagyobb gorsítás, saccra 2500-2700 környékén elváltani.

Lehet nem jól csinálom, próbáltam persze több autóval többfélét, ez bejött nekem is, érzésre autónak is (nem csal már felfele a gázzal, üzemmeleg felé tart már majdnem minden alaktrész). A cucc nem tudom mennit segít ilyenkor, picivel könnyebben jár illetve lasabban melegszik amit érezni belõle (meg sokkal tisztább olajat enged le az ember), valamennyi difi biztos van.
(Jah, egyes szerelõk sajáttal hasonlóan tevékenykednek, 1-2 percig beindítás után mást csinálnak, utána mennek vele.)

Most jön az a rész hogy kiállítok egy okiratot hogy rossz kisfiú voltam és innentõl máshogy csinálom?

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5604
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás

Bringásnak bírni kell, de szar mikor izzadtan szállsz ki ha olyan helyre mész :D. Elsõ ajtóknál van spoiler, mikor elég/tehetem azt használom, klímát mikor már nagyon muszály.

Ambiente felszereltség, tehát a legfapadosabb , egy légzsák, se klíma,se abs , ilyenek. Erre tellett :)

Minket úgy tanítottak, hogy alapjáraton sokáig ne járassuk indítás után, mert az nem tesz jót a motornak

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#5605
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
azért egy a6 3.2FSI-nek nem rossz a súly lóerõ aránya szemben a 2.0PDTDI-vel
__________________

#5606
wody21

wody21

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 390 hozzászólás

azért egy középkategóriás autónak nem olyan durva 170ló, inkább 200 ló felettiek adózzanak. vagy legjobb lenne súly/lóerõ arányhoz kötni

Szerintem meg pont nem súly/lóerõ arányhoz, mert akkor a 10+millás audiknak még nem, de a 0.5-1millás mondjuk AE86-nak már kéne Vagyonadózni... ez meg így kicsit bután hangzik. Ha meg mégis, akkor ne vagyonadónak nevezzük,hanem hobbiadó vagy hasonló.

#5607
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás

Autóvagyonadó nem zavar, akinek 170LE felett van az hobbi/luxus általában, n+1edik sarc lesz azoknak.


azért egy középkategóriás autónak nem olyan durva 170ló, inkább 200 ló felettiek adózzanak. vagy legjobb lenne súly/lóerõ arányhoz kötni
__________________

#5608
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
ha jól sejtem akkor bruce erre próbált célozni...
http://totalcar.hu/m...ka/bemelegites/

#5609
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás

Pite, csak érdeklõdöm, mindezt miért gondolod? Pusztán intuíció, esetleg láttál valami elemzést errõl? Mert ez utóbbi esetben érdekelne a forrás, elolvasnám szívesen.


Intuíció. Szereti hideget? Nem. Melegszik? Melegszik.
Amíg hideg ad plusz benzint? Ad. Alapjárathoz mennyi cl plusz kell meg mikor már ciplei a menetkész tömeget akkor mennyi kell; nyilván 7 literhez enm annyi mint 2höz. De ez részletkérdés, vedd le nem írtnak inkább.

Bringásnak bírni kell, de szar mikor izzadtan szállsz ki ha olyan helyre mész :D. Elsõ ajtóknál van spoiler, mikor elég/tehetem azt használom, klímát mikor már nagyon muszály.

Autóvagyonadó nem zavar, akinek 170LE felett van az hobbi/luxus általában, n+1edik sarc lesz azoknak.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5610
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
http://www.hetivalas..._gepkocsikra_is
Lassan csak az adókért dolgozunk?

Nekem meg ohne klíma, a biciklisnek bírnia kell a meleget :D

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#5611
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás

motornak sem nulla fokosan kezdem nyomni (persze nem nyomom hidegen, de jobban szereti a benyás terhelés nélkül a melegedést, szivatózni is inkább ilyenkor szivatózzon mint mikor már vinnie kell a másfél tonnát).

Pite, csak érdeklõdöm, mindezt miért gondolod? Pusztán intuíció, esetleg láttál valami elemzést errõl? Mert ez utóbbi esetben érdekelne a forrás, elolvasnám szívesen.

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#5612
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Jah, így már értem.
Nálam a vitatott (?) melegítés emiatt is játszik; télen is nyáron is 2-4 perc járatás után kezd a klíma is emberi lenni a kocsiban, motornak sem nulla fokosan kezdem nyomni (persze nem nyomom hidegen, de jobban szereti a benyás terhelés nélkül a melegedést, szivatózni is inkább ilyenkor szivatózzon mint mikor már vinnie kell a másfél tonnát).

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5613
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás
pite, valamit félreértesz. én sem szeretek k.hidegben utazni. amikor felmelegszik a beltér 40fokosra és éget az ülés, akkor szoktam azt, hogy beül,indít, KISZÁLL, majd miután egy kicsit lehûlt, vissza, klíma auto állásba (22-27fok külsõtõl függõen) és megyek. néha olyan forró az üles,h örülök,hogy hûteni tudok.

#5614
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Rat style 905ban nem tetszik. Van az a bõ 10% ami nem olyan mintha kõmüvesek használnák, hanem golyónyomok; stb, mintha egy akciófilm forgatás végérõl maradt volna meg; az azért nem rossz :D

rbalint: Nem, csak furcsa. Én télen lentebb (18) nyáron fentebb (22-24) álíltom a légkondit és részemrõl ennyi. Utasaim fordítva kérik mindig, télen akarnak huszonxet látni, nyáron tizenikszet. Morgok is mindig hogy letakarom a q kijelzõt... Mikor kinn 32-34°a rákot akar 18at a kocsiban, marhaság... ilyenkor mikor fújja rá a hûvöset és 24°van a kocsiban teljesen jó, nem izzad az ember egyáltalán. Szal nem kötözködés, csak furcsáltam.

A gátló parkolás sokkal humánusabb és szabályosabb; vszínû jobban célravezetõ.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5615
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
hogy uuuutalom ezt a rat style hulyeseget.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5616
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
jóccakát


http://www.fourboltm...es/rrr-089f.jpg

http://www.tuningxca...ov/P1160857.jpg

http://www.jims59.co...h gaurd dog.jpg

http://images.sportt...vy_pickup_s.jpg

http://lh3.ggpht.com..._Y/DSC_5595.JPG

jeee:

http://i29.photobuck...ff/IMG_0707.jpg
__________________

#5617
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás

- komoly?

probléma?

ha meglenne még az öreg szakadék ducatom megoldanám neked a szomszéd nevelését szívesen :)
de sajna már eladtam.

szándék a fontos:) vonóhorog nekem is van, az is elég. de sztem az lesz a metódus, hogy péntek este lerakom az autót úgy, hogy a 4 érintett nem tud majd kimenni és szombaton majd csak egy körül megyek el. addig meg mehetnek a bokrokon és a kerítésen át. azt lufasz.

#5618
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Száguldó cirkusz játékosai nagyobbak mint a cirkusz, úgyis õk nyernek.

off: Beugrottunk fórumról M5 centerbe :) szerk: Pic fórumról.
Feltöltött kép

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5619
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
vilagszerte szazmilliok nezik a Forma1-et a ferrari miatt

az ilyen igazi nagy nevek nelkul a egesz csak egy lenne a husz masik versenysorozatbol.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5620
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

én ilyet ( http://totalbike.hu/tesztek/ktm990smt/ ) vennék, vagy amit kala linkelt. de azt csak városba meg játszani.

ha a garázsba beálláskor meghúzom a szomszéd autóját, akkor milyen jogi következményekre számíthatok? az alapító okiratban nincs egyértelmûen meghatározva, hogy az udvarra be lehet-e állni, viszont én hivatkozhatok arra, hogy a garázsba bejutásban korlátozott, amit viszont biztosítania kell, ez rögzítve van az alapító okiratban. na, jogászok?.
tököm tele van azzal, hogy én rutinozok 5kört, hogy a garázsba be tudjak állni, drága szomszéd meg lebassza az autóját, ahogy jól esik és mindenki le van szarva. ha normálisan állna be, rá a bokrokra, akkor csont nélkül beférnék. érintett részen már úgyis meg van húzva az autó, az a3 kidekorálása meg nem nagyon hatná meg a lelkem.


dave, az elejét úgyse látod:)

ha meglenne még az öreg szakadék ducatom megoldanám neked a szomszéd nevelését szívesen :)
de sajna már eladtam.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való