Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#5561
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Magyaralmasnal volt, az zorg szulohazaja
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5562
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
mindig is fostam, h egyszer elgombázok vmi nagyvadat :wtf:

http://www.langlovag...eria/3275.shtml
__________________

#5563
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás

Végül is a kor az benne van a teljesítményadóban, de nehogy már egy 20 év fölötti kocsi luxusnak számítson!

http://totalcar.hu/tesztek/rr2025/ :)

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"


#5564
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
170lovas 2.0tdi seat exeo kombit ide!

jajj de teccik. audi a4 csoroknak :D
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5565
tomidny

tomidny

    maximus

  • fórumtag
  • 13.954 hozzászólás
Végül is a kor az benne van a teljesítményadóban, de nehogy már egy 20 év fölötti kocsi luxusnak számítson!
Bûnözõ vagyok.
Ordítok Füstölök

#5566
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
De se a kor, se a tömeg nem érdekli õket... :rofl:

Érted, 3as VR6 golf... Parasztvakításnak jó... Luxusautó LOL :rofl:

És én még gondolkoztam egy erõsebb motor belepapírozásán...:wtf:

#5567
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
2es fel tonna, automata valtoval. biztos jo gyors
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5568
tomidny

tomidny

    maximus

  • fórumtag
  • 13.954 hozzászólás
Vagy 480e-ért a 21 éves Audi V8? :D
Bûnözõ vagyok.
Ordítok Füstölök

#5569
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Az oké...

De a 600 ezres 8 éves A8? :rofl:

Tegyük fel szerelõ, így se az üzemanyaggal, se a szereléssel nincs gondja, megoldja okosba.

De a 300-400 lóra meg fizeti az autó árának felét évente :rofl:

#5570
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
najsz. haver akkor a mazda3 mps-sel jol megszopikalta. 7millas auto 26x loerovel. ha nincs szerencseje pont beleesik a 3x kategoriaba :D

ja, elado az auto...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5571
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Megszavazták tegnap, errõl szól a fáma. Vagy nem. Passzolom.

A kormány a vízi és légi jármûveket, valamint a luxusautókat is megadóztatná. Az autóállomány 2,5 százaléka esik majd a megemelt gépjármûadó hatálya alá, 125 kilowattos (168 lóerõ) teljesítmény felett a megállapított adó kétszeresét, 175 kilowatt (235 lóerõ) felett a két és félszeresét, 200 kilowatt (268 lóerõ) felett pedig a háromszorosát kell majd megfizetni.

#5572
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
175 loero nem? de meg nem lepett hatalyba szal barmi lehet
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#5573
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
Az 1.8 T tulajok fáradjanak luxusautóikkal a kasszához :P
Teljesítményadó x 2 :P

Kivéve Kokk, aki mázlijára a kisebb 1.8T-t vette meg:p

Így az nem is luxusautó!

#5574
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
És a GT se rossz... nem ez, a propelleres.
X5/X3 nem különsebben gyere be, X6 egy szörny, egy szép 6os elcsúfítása, de a GT az valami autószerû... link

Feltöltött kép
Feltöltött kép
Feltöltött kép

Jó, csoamgtérajtós bohóckodásthagyjuk, valakinek biztos bejön az is...

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5575
_kz_

_kz_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.374 hozzászólás
Nem vagyok Citroen mániás (még csak a harmadikat pusztítom ;) ), de ez jól néz ki.
People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?

#5576
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
http://www.vezess.hu...oiparnak/18898/
Most akkor mégis lesz vmi? Vagy csak a gyártóknak?

Oppá, mégis van belõle egy élõ/mûködû darab is?
Feltöltött kép

Nem vágom, http://totalcar.hu/m...9.05.22. van kess?

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5577
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás

1.6nak szerintem is jó az a fogyasztás. 2.0 benzin nálam 7.5 vegyes körül van (nagy hidegben 8). ezres suzu meg méretéhez képest meglepõne sokat kajol, hiszen szegény kis motor csak erõlködik.


Pite! szerintem téged egy altatós szigonypuskával és egy hatalmas lepkehálóval üldöz egy erre szakosodott csóka...


:D Ejjó.
6,5ben helyi járkálás nyom felfele fõleg, meg anyám lába sem a legtakarékosabb, de 6 alatt rikán eszik ismerõsöknek is.


2. vallást a motormelegítéses cikkel érdems elolvasni ha nem volt.
Ssodaszerek nincsnek, én is ezen vagyok.
Magamat (is) szopatom az agymenésekkel, nehezen tanulok ebbõl, inkább igyexem elkerülni és/vagy nyelni.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#5578
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
mink meg ortodoxok vagyunk, és nem töltünk semmit se a benzin meg a motorolaj mellé, ami nem létszükséglet. még a fûnyíróba meg a robiba se - elég drága így magában is ez a kettõ kõolajszármazék.

a 406-os lassan a 8. évét tapossa fõleg városi használatban, és a kötelezõ szervízeken kívül a motorja csak benyát meg motorolajat kapott - igaz, ezekbõl mindig elég jó minõséget. az elõttem lévõ sofõrõk sose vártak indítás után (én is csak tompítottat kapcsolok, tükröt meg klímát állítok, becsatolok), sose kímélték a vasat, aztán mégis megy és húz az a 2 liter 1200-7500ig, mint a veszett - csontra ugyanolyan 10 literes városi fogyasztással, mint 60-70ezer kilométerrel ezelõtt.

Pite: az, hogy mi f*szság és mi nem, azt hadd döntse már el mindenki magának. :) a demokráciában legalábbis. tárcsafurkálásban és menetjelzõben egyetértünk.

a DLR-rõl leírtam a véleményem. kapcsoljon mindenki tompítottat. ha lusta, ha drága a benzin, ha az asszonynak épp fáj a feje - akkor is. nem azért, hogy lásson, hanem hogy õt lássák.

ha motoros, akkor meg fõleg. itt van az utca végén az a rémes kihajtó, csak a tükörre számíthatsz, a furgonoktól meg a dzsungeltõl nem látsz ki. van még pár ilyen beláthatatlan, és veszélyes hely ugye...a tükörben a legtöbb autó kiválaón látszik, ha tompítottat kapcsol, de pl egy szürke, tompított nélküli vw csak akkor lett látható nagyságú a tükörben, amikor már engedtem fel a kuplungot és nyomtam a gázt. egybõl satufék, õ meg éppen ki tudott kerülni. a motoros kollega meg anyázhat nyugodtan, ha kivágok elé nagy gázzal, és lassítania kell - attól még nem fogom idõben látni a tükörben, mivel alapvetõen autóst nézek középen, illetve elsõ lámpákat, és nem az út jobb szélét. a tükör meg ugye erõsen kicsinyít...igen, én is befostam, de attól még nem fogom látni lámpa nélkül.


de igazából ez az extra adalékanyag/acélkeményítõ/stb dolog ugyanolyan, mint a többi "filléres", világmegváltó dolog. két részre osztja a népet:

1. vallás: az autógyártók azt akarják, hogy minél elõbb kelljen a drága motort szervizelni, az alkatrészeket kopás miatt cserélni, így nem ajánlanak semmit, csak sima motorolajat meg benzint. de ha én használok ilyen adalékokat, akkor olcsón tudom a motor üzemét gazdaságosabbá tenni és a futásteljesítményt megnyújtani. és örülök, hogy kib*sztam az autógyártókkal.

2. vallás: miért töltenék 800-1000 forintos lötyiket a tankba/motorba, és váltaná meg az a világot, amikor a nagy olajipari cégek meg autógyártók jópár nagyságrenddel nagyobb összeget költenek különbözõ adalékanyagok kifejlesztésére, finomítására, hogy a motor gazdaságosabban, súrlódásmentesebben, kíméletesebben adja le ugyanazt a teljesítményt? ha tényleg ilyen olcsó és egyszerû lenne a dolog, akkor nem költenének annyit fejlesztésre, inkább megvennék a prolongot meg az stp-t vagy miaz...

én a 2. vallást követem, bár elismerem, hogy a különféle befecskendezõ- meg üzemanyagrendszer tisztítók okos dolgok, és tényleg mûködhetnek. de benzinbõl inkább tankolok normálisat, meg veszek drága olajat, mint különféle "kétes eredetû" lötyiket öntsek a motorba.

és mielõtt vita lenne: nem, nem néztem utána, nem tudok konkrét tényeket mondani, hogy tönkreteszi-e hosszú távon, vagy nem, vagy hogy jobban megy majd tõle a motor, vagy nem. én így gondolom, és nem öntök semmiféle lötyit a benzin meg az olaj mellé - mert megtehetem, hogy szabad döntéseket hozzak.;)

#5579
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
1.6nak szerintem is jó az a fogyasztás. 2.0 benzin nálam 7.5 vegyes körül van (nagy hidegben 8). ezres suzu meg méretéhez képest meglepõne sokat kajol, hiszen szegény kis motor csak erõlködik.


Pite! szerintem téged egy altatós szigonypuskával és egy hatalmas lepkehálóval üldöz egy erre szakosodott csóka...
__________________

#5580
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
de nem volt itt semmi kérdés... kijelentetted hogy felkeményíti az acélt (?), erre mondták, hogy azt ugyan biztosan nem

lehet bizonygatni, hogy hatásos-e (amit _senki_ nem kérdõjelezett meg), de nem is errõl volt itt most szó... :)
(direkt visszaolvastam, hátha rosszul emlékszem)