Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#4701
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.113 hozzászólás

én a magam részérõl astrába biztos nem vennék 1.4es motort, még a 90 lovast sem. az egy kategóriával kisebb kocsikba való és kész.


ebben egyetértünk. :)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4702
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
én a magam részérõl astrába biztos nem vennék 1.4es motort, még a 90 lovast sem. az egy kategóriával kisebb kocsikba való és kész.

ma délbe vettem észre, hogy van egy diónyi horpadás a motorháztetõmön, fényezés is lejött. reggel még nem volt ott, az biztos. nemtom hogy a francba történhetett. rohadt élet
__________________

#4703
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.113 hozzászólás

Ha ugyanarról beszélünk 2 db 1,4 8V 60Le-hez volt szerencsém; az a 16sec (asszem) egy örökkévalóság, majdnem értelemtlen 3000 fölé pörgetni mert ott sem megy; meg sehol sem.


ez szvsz csak az F-ben volt annó, de a ráncfelvarrás környékén abba is az 1.4 16v 82LE került. az nem volt rossz. a G-ben volt a "sima" 1.4 16v 90LE, majd a "classicosítás" környékén megjelent a twinport, úgyanúgy 90LE-vel, de vezérmûlánccal és még vmi dupla-akármivel a befecskendezés környékén. érzésre ez utóbbi, csak kicsit zajosabb. a "régi" twinport nélküli 1.6-os és az új, twinportos 1.6-os jobban megy vmivel az 1.4-nél, de valóban nem olyan hatalmas a különbség. kicsit rugalmasabb, meg a hosszabb áttételezés miatt nem forog annyit azonos tempó mellett.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4704
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
ma reggel láttam egy ilyet
http://www.treehugge...l-bus-photo.jpg
itt Vp-ben.
meglepõdni sem bírtam igazán, mert annyira korán volt, alig láttam ki a szememen...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#4705
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás


Rave: "Az automatában nincs kuplung..."
Ezt nem értem. Spec. ebben a lámpánál állva nem "kúszik" mint a hagyományos automaták. Varázslat?


Valószínûleg egy haldokló MMT-hez van szerencséd.
Kúsznia kellene, de már nem jó a megtanult érintési pontja a kuplungnak.
Az MMT egy hagyományos kézi váltó, amin 3 elektromos motor végzi a váltást./egy kuplungol kettõ pedig a a sebességet váltja/
Egy jó nagy rakás kaki, mert ha kopik vagy keményedik a cucc, rögtön megáll a rendszer, nehogy tönkremenjen a váltó..

Az igazi automata autóban hidrodinamikus tengelykapcsoló visszi át a hajtást, az nem rángat, maximum a sebbeségeket kapcsolja durván.
Egyébként mindkét fajtánál tudod a rángatást csillapítani, ha úgy kezeled, ahogy egy hagyományos kézi váltóst, hogy ahogy jön a váltás egy kicsit visszaengeded a gázpedált.

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#4706
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
Ha ugyanarról beszélünk 2 db 1,4 8V 60Le-hez volt szerencsém; az a 16sec (asszem) egy örökkévalóság, majdnem értelemtlen 3000 fölé pörgetni mert ott sem megy; meg sehol sem. Leginkább a szívódízelekhez hasonló, csak nem is nyomatékos - pedig annak sztánták. Soha nem utáltam még jobban motort mint ezt.
Persze, közlekedeni lehet ezzel is; de minimum 90LE-st választanék mert 3-4 emberrek, cucokkal nem sík terepen könnyezni fog a sofõr az száz.

Köv a H-ban volt egy 1,4 90 amire simán 1,6ot modntam volna, teljesen jó kis motor volt, pedig nehezebb a H astra gondolom.Elõzõnél opleosok szerint jobb; pontosabbat nem tok. Twinport a G-ben kezdõdött nem?

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#4707
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás

meghalt magyarorszagon az elso gtr motor

Annak oka volt... :) Kikönyökölt szépen a hajtókar.

#4708
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

Hali sracok,

Gyors kerdesem lenne. Astra 1.4 benzin vagy 1.6 benzin?

Melyik jobb, miert?



Az 1,4 nem lassabb 1,6nál. Max. jól megpakolva, vagy hegymenetben lehet érezni kis különbséget, de nem rossz a kisebb sem. F helyett inkább G-t nézzetek, megéri!

Rave: "Az automatában nincs kuplung..."
Ezt nem értem. Spec. ebben a lámpánál állva nem "kúszik" mint a hagyományos automaták. Varázslat?
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#4709
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
meghalt magyarorszagon az elso gtr motor

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#4710
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
F astra 1998-ig. 99-2004-ig G. azota meg nyilvan H. [angliaban nem volt kadett, itt azokat is astranak hivtak, nem betuvel nevezik oket, hanem szamokkal. nem F es G hanem mark3 es mark4]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4711
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.113 hozzászólás

G-bõl a végébõl van az a 90lovas 1,4es ami jó (H-ban is az van), a korábbi 90lovas nem túl jó.


van itthon mindkettõbõl. az egyetlen észrevehetõ különbség, hogy az újabb (twinport) hangosabb.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4712
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás
G-bõl a végébõl van az a 90lovas 1,4es ami jó (H-ban is az van), a korábbi 90lovas nem túl jó.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#4713
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Lehet hogy en neztem el, es nem F hanem G Astra amit ocsi nezett, majd megkerdezem az evjaratot es akkor kiderul.
Koszi Tamaska, megirom neki.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4714
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás


Aki hányni akar autóban, gyorsan próbáljon ki egy automata Corollát (vagy Swiftet)! Frenetikus élmény: indításnál ránt egyet, gyorsít, majd úgy kuplungol, mintha fékeznél, majd megint egy rántás. Visszagangoláskor ugyanúgy dobálja a kuplungot, elég idegesítõ. Tisztára tengeribeteg lesz tõle az ember.



Igazi automata vagy pedig MMT?

Az automatában nincs kuplung...

Az autóvillamosság tök egyszerü:

-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray

-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag


#4715
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
volt még 1.4 közvetlen befecskendezésesbõl is, 82 lóval. csak baromi ritka, még az ecotec elõtt.

http://www.hasznalta...opel_astra_1994
__________________

#4716
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.388 hozzászólás

Hali sracok,

Gyors kerdesem lenne. Ocsem autovasarlas elott all, de mivel sem o sem en nem ertunk annyira a vasakhoz, ezert itt kerdezem:

F Astra 1.4 benzin vagy 1.6 benzin?

Melyik jobb, miert?


Tamaska: bizotsitas erre a kettore hogy alakul Londonban? Te biztos tudod ;-)

Priviben vagy emailben megirnad hogy te mennyit fizetsz a tiedre, es hol? Jah, es hogy a tied milyen motoros. Koszi. ( vasarnap Barkick? )


F Astrából ha az 1,4 60 lovast néztétek szerintem ez a világ leggyengébb kombója, ESKÜ fürgébb az ezres swift (mindkettõt terelgetetm 2-2 évig)! Ha ez segít...
(Sehol nem húz, hiába forgatod, utálja, iszákos mint állat. Még papíron is kevesebbet eszik az 1,6 8V mint az 1,4 8V; annyira nem bírkózik meg a kasztnival. Összehasonlításképp más gyártók akkoriban 1000-1100 köbcentibõl hoztak ki ennyi kraftot - kivéve VW.)

1,4 16V 90LE (széria végérõl1389 cm³) vagy leginkább 1,6 16V-t céloznék meg(101LE 1598 cm³); azzal nem kínszenvedés a közlekedés. Keresõbe vésd be hogy benzin, min 89LE,én az ABS-t is bepipálnám magam részérõl.

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#4717
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
http://www.parkers.c...odel=968&page=4

itt nezd az insurance group sort, minel kisebb a szam annal olcsobb a biztositas.

az enyem G astra es 1.6-os, de csak 4 az IG. viszont az hogy mennyibe fog fajni az sok mindentol fugg. eletkor, miota van jogsija [at kellene valtani angolra, jobban jar] hol lakik, mi a munkaja, mennyit megy evente, stb. ez plusz az hogy milyen autorol van szo. ezen kivul meg nezzetek meg azt is hogy mennyi a Co2 kibocsajtas, mert a masik dolog amit fizetsz az a road tax. az enyemet most fizettem be, egy evre volt £190. vannak olyan autok amikre feleennyi se lenne.

az en biztositasom a DirectLine-nal van, £660 volt egy evre, ez comprehensive, ami azt jelenti hogy ebben benne van a casco is. lehet csak third party-t is kotni, ami csak az okozott kart fizeti. vagy third party + theft, ami okozott kar plusz lopas. ha egesz evre befizeted olcsobb mint ha havonta.

tudtok nezelodni hogy mi mennyi a moneysupermarket.co.uk-n pl, vagy a directline.com-on.

ja es arra figyeljetek oda, hogy biztositas nelkul nem szabad autot vezetni, ha megfog a rendor baj van. es nincs olyan hogy ma vetted, holnap kotod a biztositast.

barkick most vasarnap nem megy, de jovoheten lehet ok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#4718
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Hali sracok,

Gyors kerdesem lenne. Ocsem autovasarlas elott all, de mivel sem o sem en nem ertunk annyira a vasakhoz, ezert itt kerdezem:

F Astra 1.4 benzin vagy 1.6 benzin?

Melyik jobb, miert?


Tamaska: bizotsitas erre a kettore hogy alakul Londonban? Te biztos tudod ;-)

Priviben vagy emailben megirnad hogy te mennyit fizetsz a tiedre, es hol? Jah, es hogy a tied milyen motoros. Koszi. ( vasarnap Barkick? )
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4719
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás

ÓÓÓÓ Jeeeeee:ed:


Besz.rok, ha oktatja a kis szeszkazánt. :D
Végülis Õ kell, hiába vannak "tehetségek" talonban.

Emiatt nézni fogom a futamot!

LL, a többi rendszer azért jobb. A duplakuplungos pl abszolút király, ha még javítják a reakcióidejét, akkor tökéletes lesz.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#4720
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás

De azok dízel lovak! Forgatónyomaték alapján szívó kétliteres benzinmotorhoz illik hasonlítani

Aki hányni akar autóban, gyorsan próbáljon ki egy automata Corollát (vagy Swiftet)! Frenetikus élmény: indításnál ránt egyet, gyorsít, majd úgy kuplungol, mintha fékeznél, majd megint egy rántás. Visszagangoláskor ugyanúgy dobálja a kuplungot, elég idegesítõ. Tisztára tengeribeteg lesz tõle az ember.


Bezzeg a 16éves francia fosadéknál nem érezni, hogy vált az automata... :angevil:
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda