Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#561
Írta 2011. május 11. - 20:48
a fékút különbsége tényleg nem semmi.
az a kamion... az alien, egy aston martin meg egy kamion törvénytelen gyereke. mint a viccben: amilyen buli volt fiam, örülj, hogy nem nyerítesz!
#562
Írta 2011. május 11. - 19:08
fullos leírás kocsivásárláshoz.
Totalcar - Magazin - Legyen Ön is inkvizítor!
"ha találunk plusz hibát az autón,kifizettetjük az eladóval az útiköltséget"
kérdemtisztelettel hogyan?
a másik kedvencem-ugyanaz mint itt a bringáknál-a "miért adja el" erre milyen választ vár valaki,de õszintén?
-Azért mert szét fog hullani
-Nagyon szervizigényes
-Megbízhatatlan
-Törött volt,összehánytuk és keresek rajta
#563
Írta 2011. május 11. - 18:24
#564
Írta 2011. május 11. - 18:18
ha jól emlékszem 4 ezer körül. 3100-nál van 100rob: 130-nál 5ben mennyit forog a leon?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#565
Írta 2011. május 11. - 15:06
#566
Írta 2011. május 10. - 21:21
Sziasztok!
Csak érdekességként, pár napja ez jött velem szembe itt Budaörsön.
5*-os gyalogosvédelem
Google képkeresési találat: http://www.truckpromotion.com/typo3temp/pics/c1f1223923.jpg
Nem szeretném sem a térdemet, sem a fejemet kettécsapni, kettétört gerinccel, 30-as gázolásnál. Bár amilyen ocsmány, még direkt sem tudnék besétálni elé....
Ez a fékút dolog valóban tanulságos. Durva különbségek vannak apró eltérésnél is.
#567
Írta 2011. május 10. - 20:07
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#568
Írta 2011. május 10. - 20:02
#569
Írta 2011. május 10. - 13:23
Csak érdekességként, pár napja ez jött velem szembe itt Budaörsön.
5*-os gyalogosvédelem
Google képkeresési találat: http://www.truckpromotion.com/typo3temp/pics/c1f1223923.jpg
#570
Írta 2011. május 10. - 10:21
Tudom, autós fórum, nem motoros...de olyat így hirtelenjében nem találtam.
Egyre inkább azon gondolkodom, hogy motorra pattannék a BKV helyett...az autót fölösleges pazarlásnak érzem jelen helyzetben.
Nevezetesen egy Ducati Monster szintû gépezettel szemezek. Milyen költségekkel kell itt számolni?
Mert a jogsi, motor ára, fogyasztás eddig OK.
De egy ilyen szörnynek mennyi kb. a szervízdíja (mik a fõbb kopó alkatrészek, olajcser, stb.) ???
+ kötelezõ...kihagytam valamit?
Normál használatra? nagyobb pazarlás mint az autó, sokat is eszik.
Sportosan? A motor ára, és a kötelezõ befizetések a legkevesebb, a motor árát fogod alkatrészekre rákölteni fél évente/évente...
Ha valóban használod. Sokan meg fognak engem cáfolni (bár nem itt ) de õk nem motoroznak, hanem hétvégén elõveszik a vasat, és 60-nal átgurulnak Visegrádra ebédelni.
Szóval ha közlekedési alternatívát akarsz, robogót nézz! Akár rendszámos, 125-ös gépet, akár 50es rendszámmenteset. Akár 125ös 50es kinézetû rendszámmenteset.
Annak alacsony a fenntartási költsége, cserébe normálisan fogyaszt, elférsz az autók között, nem kell úgy beöltözni, mint egy sportmotorhoz, nem olyan lopottak, ha mégis, nem egy-két-három millát buksz, hanem 1-200 ezret. (értsd: a nagymotort sosem hagytam ott sehol, a robogót nyugodt szívvel)
Tudom a kresz... De ha betartjuk, akkor nincs értelme motorra ülni, sokkal jobban ki van szolgáltatva az idõjárásnak, araszolni autóban kényelmesebb
#571
Írta 2011. május 10. - 07:19
Másik meg, hogy 1500 hufér' teletankolja a robogóját, és másfél hétig jár vele melóba oda-vissza.
Én is elgondolkoztam rajta.
#572
Írta 2011. május 10. - 00:38
en amugy varosba hamarabb vennek robogot mint nagy motort. ket lampa kozott vagy a forgalom 50-60as tempojat tartani az is boven eleg, de megvenni/fenntartani lenyegesen kevesebb.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#573
Írta 2011. május 10. - 00:07
#574
Írta 2011. május 09. - 22:40
Egyre inkább azon gondolkodom, hogy motorra pattannék a BKV helyett...az autót fölösleges pazarlásnak érzem jelen helyzetben.
Nevezetesen egy Ducati Monster szintû gépezettel szemezek. Milyen költségekkel kell itt számolni?
Mert a jogsi, motor ára, fogyasztás eddig OK.
De egy ilyen szörnynek mennyi kb. a szervízdíja (mik a fõbb kopó alkatrészek, olajcser, stb.) ???
+ kötelezõ...kihagytam valamit?
#575
Írta 2011. május 09. - 20:30
#576
Írta 2011. május 09. - 19:02
köszi,
a 8v golfok nekem szimpatikusabbak, de úgy tudom, hogy azok épp, hogy többet esznek.
én is így tudom...nálunk a cégnél 8.5-9 körül jártak vele vegyesben. viszont szinte teljesen probléma mentesek voltak. ellenben a 16 szelepes verzió megbízhatóságáról már én sem hallottam olyan jókat...
#577
Írta 2011. május 09. - 14:36
rob: 130-nál 5ben mennyit forog a leon?
rmx: honda civic, toyota corolla miért nem jönnek szóba? motor választék itt is megvan. honda 1.4 v 1.5 corolla meg 1.4 vagy 1.6
ez meg de jó lenne ha kishazánkba lenne: már több mint 1 éve keresek ae86 gt-t és nincs
http://mobile24.hu/i...alled_from=list
#578
Írta 2011. május 09. - 14:18
a 8v golfok nekem szimpatikusabbak, de úgy tudom, hogy azok épp, hogy többet esznek. A leon jó, vizsgaidõszak után kipróbálom õket, és írok ha van valami fejlemény.
#579
Írta 2011. május 08. - 23:29
nekem is egyhat 16v van, városban nagyon torkos, autóúton kevésbé. az ötödikje rövid, és úgy általában minden fokozat rövid. a 16 szelepes alul nem nyomatékos, 3500-4000 körül kezd megindulni, de ha ugy hajtod, akkor 10 liter alatt nemleszel vele. ha 3000 alatt elváltasz, és elõre gondolkozva vezetsz, akkor vegyesben 7,5 liter kijön. városban inkább 8,5, országúton inkább 6. de ez tojással a láb alatt.
a 8 szelepes egyhatosok alul nyomatékosabbak, és kevesebbet is esznek, de leonban nincs olyan, csak golfban.
a leonban amugy az A3 mûszerfala van, meg a sportülések a golf4-bõl, szerintem minden téren jobban sikerült, mint a golf.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.