Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Autók - hírek, vágyak és a többi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19503 hozzászólás a témában

#601
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
RMX: en is ugyanebben a gondban voltam anno, vegul G astra 1.6 8V lett belole. arra 0 ev no claims bonus-al Londoni bejelentett lakcimmel 700fontra jott ki egesz evre. ket evet eltengodtem vele, aztan most valtottam kicsit elevenebb autora.

a Third Party & Theft nem mindig ocsobb mint a Fully Comp, szal akkor inkabb azt[effektive casco]. Ha van a kornyezetben no ismeros jogsival akkor ra kell irni ot is mint named driver, az lejjebb viheti a premiumot.

es keress minden osszehasonlito oldalon. nekem a confused.com meg a moneysupermarket.com adta legjobbakat. Elso evben a Direct Line-nel voltam, masodikban az AA-nel, most meg a Swiftcovernel. Magyar jogsi altalaban nem hatrany, nekem sincs atvaltva angolra.

Es azt kell beirni hogy evente 3000merfoldet mesz [social & domestic] ugyse tudjak ellenorizni.

Viszont az autot nem szabad modositani, egyaltalan. egy szett alufelnit sem tehetsz ra a biztositod tudta nelkul.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#602
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
jah, az úgy más..

én a következõket tudom mondani a kiválasztott kocsikról. autószerelõket látogatok, és onnan ragad rám pár info, talán segít:

astráróból sokan mondják, h abból érdemesebb az 1.4-est venni, mert megbízhatóbb az 1.6nál, nem m1 annyival szarabbul mint gondolnánk és jól fogyaszt.

golfnál az 1.6 16V motorról hallottam jót is rosszat is, viszont a 8 szelepes verzióról mindenki azt mondja, h elnyûhetetlen, de lomha és elég szomjas, olajat is eléggé eszi.

fókánál a dízelek problémásak, benzinesekkel nem szokik gond lenni. tipikus betegsége a gyújtó trafó elhalálozása. mint azt írtam, én nagyon szerettem az enyémet, most apám használja. 2003as, 242ezer van benne, nagyrészt csak kopó dolgokat cseréltünk benne, 2 csapágy (1 kerék, 1 féltengely), szíjak+feszítõ görgõ, gyertyák. ami nem ilyen volt, az a termosztát ház és a csomagtartó ajtó teleszkópjai. trafó nálunk nem jött elõ.


amúgy ha megfelelõen karbantartott példányt találsz, akkor a 3 közül szerintem egyikkel se jársz rosszul. próbálj ki minél többet!
__________________

#603
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
angliában élek és itt sajnos ez normális. nagyon lehúzzák a fiatal friss jogsisokat. bár már 2 éve vezetek, sose voltam fõ biztosított és nincs bónuszom. Az elsõ 2-3 évben nagyon magas, aztán szépen lemegy.. egy ezres corsára 1500 font évente, a golfra 2000.. szóval az 1.6-os még jó, de az 1.8-as már jóval drágább.. sajnos nem csak a motor számít hanem a márka is. pl. E46 318i másfél millió forint egy évre az elsõ évemben.. persze nem kaszkó, csak kötelezõ

#604
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
bazz miben vagy te malus 10be hogy ennyi?! üzembentartó vagy tulaj legyen már vki más, nehogymá ennyit kifizess...

amúgy 1.6-2.0ig biztosítás nem ugrik meg, vagy igen? mer én anno nézegettem ezt mikor a focust vettem, és már nem emléxem pontosan, de vagy nem volt, vagy szinte nem volt különbség az 1.8 és az 1.6 között biztosításban, ezért leszartam. és hát kell az az 1.8 na :-)

ejj a jó kis fóka, visszasírom! ha még egyszer kocsit kéne vennem, ugyan olyat vennék.
__________________

#605
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
hello,

kocsit nézek, de valahogy olcsóba kéne megúsznom. A IV-es Golf tûnik a legjobbnak, drágábbat semmiképpen sem tudok. A legnagyobb problémát a biztosítás okozza, ami itt irdatlan drága (nekem fél milka egy évre a kötelezõ). Szóval 1.6-os 16v-t néztem, a fölé semmiképen sem mehetek, mert megugrik a biztosítás.

Az lenne a kérdésem, hogy vannak-e tapasztalatok a benzines iv-es golfokról, esetleg milyen más alternatívát lenne érdemes megfontolni. a mostani elõtti astra még beleférne, de inkább 2000 - 2003 körüli kocsi kéne. Focus, Astra, esetleg corolla? vagy valami jó kis kocsi? corsába nem ülök, vezettem hármat mindegyik hulladék volt.

ha van valaki golfos akkor még lenne 1-2 kérdésem

#606
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Rohanás c. film... Pont ilyen van benne. Szép!

Letört a váltó tetejérõl a kulissza fele . LOL :)

#607
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
nálam a legszebb autó és a legszebb hang díj nyertese....kiráz tõle a hideg



#608
Magoo

Magoo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.014 hozzászólás
na, ezt a fjat polot se láttam még 4 ajtósba. jó bénán néz ki, én is a dunába akartam volna lökni :-)

Lnglovagok - Kpek - Kis hjn a Dunban landolt egy szemlyaut a III. kerletben #1
__________________

#609
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

nem kurtak szet a szuro rogzito menetes csonkjat?

[l]


hát remélem
aztán a fsz tudja mi volt, lehet csak bsztak meghúzni rendesen, és attól állt ferdén
ma nem láttam csak az Öreg mesélte

mindensetre most nem folyik.
ide meg legfeljebb már csak akkor megyünk ha 20K-ig elõjön valami , szal remélem soha :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#610
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

nem kurtak szet a szuro rogzito menetes csonkjat?

Hatalmas meglepetés az autó motorjában - Mon.hu


érdekes vezérmûszííí :D
Kocsiba a vekker 200020km-t mutat. jól lemaradtam a fordulásról kb a tardonai sprintem környékén lehetett :D

#611
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
szép mezei sikló....

#612
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
nem kurtak szet a szuro rogzito menetes csonkjat?

Hatalmas meglepetés az autó motorjában - Mon.hu

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#613
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás
nem tudom hogy csinálták
de nekem így akárhogy az az elsõ ötletem hogy megnézném a leeresztõ csavart (azt megnézték mongy,) meg a szûrõt.
így visszagondol a betöltõ nyilásnál meg persze hogy olajos volt, én öntöttem mellé picit mikor utántöltöttem.

de jól jártak mer elbuktak vagy 6-7 liter olajat, egy szûrõt, meg vagy 3 munkaórát.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#614
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
el nem birom kepzelni, hogy tudnak egy akkora menetet ferden rakapatni es fel is tekerni.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#615
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
+ idióták mert az azért nem ugyan az mint egy 3-as menetet ferdén bekapatni.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#616
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
geci azt a menetet fel birtak csavarni ferden?
mi eros emberek vannak ott

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#617
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

no pont ezért.
s ezek ált. nem sokat állnak garázsban.
pncinél van egy T135???-ös 3 éves ,az már elég gyász. Adagoló gondok, futó/fék problémák
mondjuk, 90%-ban hülyére rakva közlekedik, de kollega szereti, erõs, mint a barom.


cégnél most adta el a fõnök az 5 személyes mastert, 6 kilóért .

amúgy mondtam már hogy imádom a márkaszervízeket (asszem régebben már igen) :) ?

ilyen a mesében nincs

2000-es szevíz , -ami amúgy nem kötelezõ csak ajánlott- . reggelre olajfolt az autó alatt.
vissza, emelõ nézegetik, hát ez csak az olajbetöltõ fedélnél folyhat, sehol máshol.
mondom leeresztõ csavar, szûrõ ? -nem nem ott száraz.
hoznak új sapkát 1 bemutató autóról , (bár ilyet még nem láttak hogy ott eresztene dehát csak az lehet) lecserélik az olajat (merthogy 5W30as castrol edget tettünk utána õk meg 5W40es shellt használnak) , és mongyák nézegessük a betöltõ nyilásnál hogy nem e ereszt. másnap reggelre persze olajfolt , a sapka és környéke persze hogy porszáraz, a motorvédõ dekliben meg áll az olaj.
na vissza, akkor fater már nyomatékosabban kérte hogy vmi fönökkel ha lehetne....ok, kerítettek, manus (amúgy nagyon készésges azzal nincs gond-)egybõl hív egy szerelõt, -akkor most szedje le a szûrõt, csavart, stb. szerencsére a szûrõvel kezdték, de még hozzá se nyúlt a szerelõ, fönök úr már mondta is hogy ott lesz a hiba. szépen ferdén kapatták bele meg bele is tekertrék úgy. persze hogy dõlt belõel a cucc

na jó blog meg dohogó off. igaz már 15 éve a seatnál +fogadtam hogy márkaszervízbe sose többet.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#618
Grande

Grande

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.328 hozzászólás


#619
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás


#620
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
no pont ezért.
s ezek ált. nem sokat állnak garázsban.
pncinél van egy T135???-ös 3 éves ,az már elég gyász. Adagoló gondok, futó/fék problémák
mondjuk, 90%-ban hülyére rakva közlekedik, de kollega szereti, erõs, mint a barom.