oskovulet na nyóc szelep
Jelentkezz be Regisztrálj
Autók - hírek, vágyak és a többi
#5601
Írta 2009. május 21. - 13:52
oskovulet na nyóc szelep
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5602
Írta 2009. május 21. - 13:02
A motorban meg egy acélt 60-65rõl 85-90 keménységi fokra felkeményítõ cucc, a kopást és surlódást csökkentendõ.
szeretned mi?
szerintem a vilag is
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#5603
Írta 2009. május 21. - 12:48
ha jól sejtem akkor bruce erre próbált célozni...
http://totalcar.hu/m...ka/bemelegites/
Jaja. Ismerem. Én kézikönyvemben is benne van! A motorban meg egy acélt 60-65rõl 85-90 keménységi fokra felkeményítõ cucc, a kopást és surlódást csökkentendõ.
Elvileg azért nem kéne alapjáraton hagyni melegedni mert hidegen gyorsabban kopik, jogos. Az ideális pici terhelés, lassú gyorsítások, alacson fordulatszám. Otthonról, melóból, városból elindulva viszont már párszáz méteren bellül több megállás/lassítás/gyorsítás; mindezt úgy hogy az 50-60al jövõket ne tartsuk fel, azaz nem/nagyon ritkán tudom ideálisan melegíteni.
Hidegen nekem is hogy ne érezzem gyengébbnek az ECU kompenzál, nem is kicsit, felületes szemlélõnek úgy tûnhet jobban megy az autó mitn melegen.
Így 2(nyár)-4(tél) percig röcögtetem, addig bepakolás, kapu, cipõfelvét; akármi, utána az 5 csíkból már vagy világít is egy, vagy mindjárt fog. Amíg 1 csík van (2-4 perc) addig 50-60 négyes (amúgy ötödik ha tartani tudom a tempót már), félgáznál nem nagyobb gorsítás, saccra 2500-2700 környékén elváltani.
Lehet nem jól csinálom, próbáltam persze több autóval többfélét, ez bejött nekem is, érzésre autónak is (nem csal már felfele a gázzal, üzemmeleg felé tart már majdnem minden alaktrész). A cucc nem tudom mennit segít ilyenkor, picivel könnyebben jár illetve lasabban melegszik amit érezni belõle (meg sokkal tisztább olajat enged le az ember), valamennyi difi biztos van.
(Jah, egyes szerelõk sajáttal hasonlóan tevékenykednek, 1-2 percig beindítás után mást csinálnak, utána mennek vele.)
Most jön az a rész hogy kiállítok egy okiratot hogy rossz kisfiú voltam és innentõl máshogy csinálom?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5604
Írta 2009. május 21. - 12:05
Ambiente felszereltség, tehát a legfapadosabb , egy légzsák, se klíma,se abs , ilyenek. Erre tellettBringásnak bírni kell, de szar mikor izzadtan szállsz ki ha olyan helyre mész
. Elsõ ajtóknál van spoiler, mikor elég/tehetem azt használom, klímát mikor már nagyon muszály.
Minket úgy tanítottak, hogy alapjáraton sokáig ne járassuk indítás után, mert az nem tesz jót a motornak
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#5605
Írta 2009. május 21. - 11:55
#5606
Írta 2009. május 21. - 11:31
Szerintem meg pont nem súly/lóerõ arányhoz, mert akkor a 10+millás audiknak még nem, de a 0.5-1millás mondjuk AE86-nak már kéne Vagyonadózni... ez meg így kicsit bután hangzik. Ha meg mégis, akkor ne vagyonadónak nevezzük,hanem hobbiadó vagy hasonló.azért egy középkategóriás autónak nem olyan durva 170ló, inkább 200 ló felettiek adózzanak. vagy legjobb lenne súly/lóerõ arányhoz kötni
#5607
Írta 2009. május 21. - 11:13
Autóvagyonadó nem zavar, akinek 170LE felett van az hobbi/luxus általában, n+1edik sarc lesz azoknak.
azért egy középkategóriás autónak nem olyan durva 170ló, inkább 200 ló felettiek adózzanak. vagy legjobb lenne súly/lóerõ arányhoz kötni
#5608
Írta 2009. május 21. - 11:02
#5609
Írta 2009. május 21. - 10:55
Pite, csak érdeklõdöm, mindezt miért gondolod? Pusztán intuíció, esetleg láttál valami elemzést errõl? Mert ez utóbbi esetben érdekelne a forrás, elolvasnám szívesen.
Intuíció. Szereti hideget? Nem. Melegszik? Melegszik.
Amíg hideg ad plusz benzint? Ad. Alapjárathoz mennyi cl plusz kell meg mikor már ciplei a menetkész tömeget akkor mennyi kell; nyilván 7 literhez enm annyi mint 2höz. De ez részletkérdés, vedd le nem írtnak inkább.
Bringásnak bírni kell, de szar mikor izzadtan szállsz ki ha olyan helyre mész
Autóvagyonadó nem zavar, akinek 170LE felett van az hobbi/luxus általában, n+1edik sarc lesz azoknak.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5610
Írta 2009. május 21. - 10:42
Lassan csak az adókért dolgozunk?
Nekem meg ohne klíma, a biciklisnek bírnia kell a meleget
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#5611
Írta 2009. május 21. - 10:38
Pite, csak érdeklõdöm, mindezt miért gondolod? Pusztán intuíció, esetleg láttál valami elemzést errõl? Mert ez utóbbi esetben érdekelne a forrás, elolvasnám szívesen.motornak sem nulla fokosan kezdem nyomni (persze nem nyomom hidegen, de jobban szereti a benyás terhelés nélkül a melegedést, szivatózni is inkább ilyenkor szivatózzon mint mikor már vinnie kell a másfél tonnát).
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#5612
Írta 2009. május 21. - 10:24
Nálam a vitatott (?) melegítés emiatt is játszik; télen is nyáron is 2-4 perc járatás után kezd a klíma is emberi lenni a kocsiban, motornak sem nulla fokosan kezdem nyomni (persze nem nyomom hidegen, de jobban szereti a benyás terhelés nélkül a melegedést, szivatózni is inkább ilyenkor szivatózzon mint mikor már vinnie kell a másfél tonnát).
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5613
Írta 2009. május 21. - 09:45
#5614
Írta 2009. május 21. - 07:54
rbalint: Nem, csak furcsa. Én télen lentebb (18) nyáron fentebb (22-24) álíltom a légkondit és részemrõl ennyi. Utasaim fordítva kérik mindig, télen akarnak huszonxet látni, nyáron tizenikszet. Morgok is mindig hogy letakarom a q kijelzõt... Mikor kinn 32-34°a rákot akar 18at a kocsiban, marhaság... ilyenkor mikor fújja rá a hûvöset és 24°van a kocsiban teljesen jó, nem izzad az ember egyáltalán. Szal nem kötözködés, csak furcsáltam.
A gátló parkolás sokkal humánusabb és szabályosabb; vszínû jobban célravezetõ.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5615
Írta 2009. május 21. - 01:41
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5616
Írta 2009. május 21. - 00:02
#5617
Írta 2009. május 21. - 00:00
probléma?- komoly?
szándék a fontos:) vonóhorog nekem is van, az is elég. de sztem az lesz a metódus, hogy péntek este lerakom az autót úgy, hogy a 4 érintett nem tud majd kimenni és szombaton majd csak egy körül megyek el. addig meg mehetnek a bokrokon és a kerítésen át. azt lufasz.ha meglenne még az öreg szakadék ducatom megoldanám neked a szomszéd nevelését szívesen
de sajna már eladtam.
#5618
Írta 2009. május 20. - 23:32
off: Beugrottunk fórumról M5 centerbe
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#5619
Írta 2009. május 20. - 22:40
az ilyen igazi nagy nevek nelkul a egesz csak egy lenne a husz masik versenysorozatbol.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5620
Írta 2009. május 20. - 21:36
ha meglenne még az öreg szakadék ducatom megoldanám neked a szomszéd nevelését szívesenén ilyet ( http://totalbike.hu/tesztek/ktm990smt/ ) vennék, vagy amit kala linkelt. de azt csak városba meg játszani.
ha a garázsba beálláskor meghúzom a szomszéd autóját, akkor milyen jogi következményekre számíthatok? az alapító okiratban nincs egyértelmûen meghatározva, hogy az udvarra be lehet-e állni, viszont én hivatkozhatok arra, hogy a garázsba bejutásban korlátozott, amit viszont biztosítania kell, ez rögzítve van az alapító okiratban. na, jogászok?.
tököm tele van azzal, hogy én rutinozok 5kört, hogy a garázsba be tudjak állni, drága szomszéd meg lebassza az autóját, ahogy jól esik és mindenki le van szarva. ha normálisan állna be, rá a bokrokra, akkor csont nélkül beférnék. érintett részen már úgyis meg van húzva az autó, az a3 kidekorálása meg nem nagyon hatná meg a lelkem.
dave, az elejét úgyse látod:)
de sajna már eladtam.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






