Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Flash Across Maraton | Sopron

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1773 hozzászólás a témában

#1
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Hát ennek a versenynek az idei egyetlen pozitívuma a "Pasta Party" volt, kiadós adag bolognai spagetti formájában :) Mekkora verseny lett volna, ha jó az idõ, beér az ember és megy fürdeni. Nah meg, ha rendesen kiszalagozzák a pályát és nem kötök ki Harkán... De ami végképp igazságtalan, hogy a 200ezret érõ KTM-t egy burzsuly osztrák nyerte :D

#2
yola

yola

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.555 hozzászólás
lehet megint sopronból indul?
...a legrosszabb, ha a hülyeség szorgalommal párosul!!!

#3
palij

palij

    vendég

  • fórumtag
  • 84 hozzászólás
Sziasztok,
aki már tölti a 2007-es évi naptárát: http://www.inter-mou...ies.net/ims.htm
Sajnos Sopron/Ritzing nincsen benne:(

#4
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Semmilyen láncot nem lehet "csapolni", s minden láncot el lehet tépni. ;)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#5
vendég_feczo_*

vendég_feczo_*
  • vendég
Connex-et is szereti egy kolléga nekem van Sram meg HG-s shimano is, szerencsére még nem volt láncszakadásom kopp-kopp. Mindenesetre 1-2 pár patent szemmel hamarabb és talán megbízhatóbban is össze lehet rakni a láncot, mint "csapolni", úgyhogy az mindig legyen nálad.

#6
zaskarrace

zaskarrace

    vendég

  • fórumtag
  • 154 hozzászólás
Gratulálok mindenkinek, aki végignyomta a távot! Na nekem ez nem úgy sikerült, ahogy elterveztem...Hosszú távra neveztem, aztán 28 km lett belõle. Kb.18-ig egész szépen haladtam, aztán a sártól a láncom kezdte megadni magát, végül elszakadt. Persze csak egy gagyi láncbontó volt nálam, amivel Shimano láncot nem lehetett normálisan összerakni. (hogy is gondoltam volna ilyesmire, mikor 6 év alatt egyetlen láncszakadásom volt csak, az is Sram lánc volt). Mindegy, megcsináltam, persze azalatt mindenki megelõzött, de csak újabb 6 km-t jutottam elõre, mikor ismét folytonossági hiány keletkezett benne. Megint összeraktam, és így már annak is örültem, hogy nem kellett visszatolnom a versenyközponthoz. A pálya egyébként tetszett volna, jó erõben voltam, de hát a technika ördöge...Mégis, milyen váltó és láncrendszert használjak, hogy ilyen terepen se legyen gond? Többen azt javasolták, hogy térjek át a Sramra, nekik azzal nem volt gondjuk. Szerncsére még pár napig Sopronban maradtam, és a környezõ hegyekben tudtam még tekerni (már új Sram lánccal), sár pedig arrafelé alig volt, esõ semmi, csak napsütés...

#7
Jupiter

Jupiter

    vendég

  • fórumtag
  • 76 hozzászólás
Elvileg te vagy az ötödik, de gyakorlatilag meg én :-)
Irtam nekik levelet, utánanéztek és kijavitották az eredményemet.

Szóval rendesek voltak, utólag is foglalkoztak vele!

#8
Pitechus

Pitechus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 660 hozzászólás
Akkor elvileg én lettem az ötödik.
Azért kedves, hogy diszkvalifikáltak miután rendesen végigtekertem a pályát 5óra 20 perc alatt.
Lehet isteníteni azt a chipet, de úgy látszik a szilvásváradi A4-es nagyságú megbízhatóbb.
Ha valami elromlik, félvállról kell venni!

#9
Hurka

Hurka

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás

Bár elmegyünk edzésmódszer irányba, de...
Szóval amióta viszonylag komolyabban tekerek, nagyon megnõtt a "recovery" pulzusszám - fölfelé simán 185+, de egy kisebb lejtõn egybõl visszazuhan 120-ra vagy még alá.


Szerintem jó, én nem paráznék-e miatt. Javult a restitúciód/keringésed. Hamarabb nyugszik meg a pulzusod. Jaja, régebben verseny utáni estén nekem is a szívem még javában tekert :-)))

#10
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás
Ezen a pályán megoldható volt, hogy lefelé is menj izomból. Volt pl. hogy nagytányér-kónuszon 100+ fordulattal nyomtam. Maga a pörgetés azért is jó, mert átmozgatja az izmokat, segíti a tejsav ürülését. Ha rendszeresen hagynám, hogy lecsökkenjen lejtõn a pulzusom, olyan, mintha sétálás közben idõnként leülnék. Persze, lehet olyan szakasz, ahol nem lehet tekerni- technikás szakasz, beragadás másik mögé stb.- de ha van rá mód, lefelé se lazsálj. A lefelé nyert idõt akár felfelé beoszthatod, nem kell emelkedõn széthajtani magad.
A verseny közben, az elsõ 1 órát leszámítva (itt volt 170 is), 155-165 között volt a pulzusom. Sajna a görcsök miatt a vége felé már 160 volt a tetõ. Összességében 162 lett az átlag. Kb. ennyi az átmenetem.

Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#11
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Bár elmegyünk edzésmódszer irányba, de...

Szóval amióta viszonylag komolyabban tekerek, nagyon megnõtt a "recovery" pulzusszám - fölfelé simán 185+, de egy kisebb lejtõn egybõl visszazuhan 120-ra vagy még alá. (volt olyan, h 140-150-el tekertem, s egy piroslámpánál beállt 60 alá 2 perc alatt, ez annyira gáz?) Régen meg ugye 180 volt alején, közben, végén és másnap is az ágyban heverészve...:) Hidegben (télen) csinálom azt gyors lefeléken, hogy hátrafelé pörgetek, hogy ne hüljek ki nagyon, de hát terepen ezt úgysem csinálod, így marad az ingadozás szerintem.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#12
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Szerintem leesik ennél bármit csinálsz, mert elég hosszúak voltak ezek a lejtõk. Marha gyorsan 40 felett voltunk és azután meg a 60+ gurulva jön csak...

#13
lensver

lensver

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.944 hozzászólás

Tisztán látszik, hol voltak lejtõk a pályán- itt túlságosan leesett a pulzusod.


Ezellen tehát csak annyit lehet tenni, hogy tekersz? De sokszor nem lehet lefelén tekerni. Például jön egy technikás, sziklás, gyökeres lefelé - ott senki se teker, max egy déhás. Elkerülhetetlenül leesik a pulzus.

Vagy mondjuk egy kevésbé technikás lefelé, de ha tekersz, akkor is nagyjából üresben tekersz. Vagy ilyenkor már maga a tekerési mozdulat is elég???

Neked mennyire marad meg a pulzus a lefeléken?
Kérlek SEGÍTSETEK!!! Ellopták Giant Anthem 1 (2008-as) 18 colos bringámat. Fekete/bronz színben - ebbõl csak ez az egy volt MO-on! Ez a bringa volt az: http://bikemag.hu/teszt/giant-anthem-1 Ha láttok ilyet apróban, légyszi szóljatok! Megtalálónak jutalom.

#14
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás
Feczo, lehet, félreértettél. Én nem a versenyt, hanem a pályát minõsítettem. Pl. mndenhol középtányér felfelé, háát, nem mondanám keménynek. Ahogy Alex mondaná, dózerautópálya. Sok egyenes, technikás rész elvétve, itt inkább az erõ dominált. Ennél csak technikásabb pályák vannak.
Viszont a verseny kemény volt. izomból kellett tolni, nemhiába, az átlagom lett LT közeli.
A kõszegi pálya viszont jóval technikásabb volt- ha nem a legkomolyabb Mo-on- ott gondolkodni is kellett. Én így láttam.


Jójó, elhiszem, hogy egy olyannak aki szezonban minden héten tol legalább egy versenyt ez meg se kottyan és biztos van ennél hajmeresztõbb, de nekem így startra a hétvégi dél-balatoni terep-túrázgatások és hétközbeni aszfalt eddzések után kicsit erõsnek bizonyult.


Megnéztem a pulzusdiagramod. Bekezdtél izomból, aztán vissza kellett állnod, hogy levegõt kapj. Tisztán látszik, hol voltak lejtõk a pályán- itt túlságosan leesett a pulzusod. Újból megemelni sztem hosszabb távon fárasztóbb, mint egy adott érték körül tartani. Meg összidõben jobb is. Meg ha jól megnézed, széles pulzussávban dolgoztatod magad, ami még jobban fáraszt. A végére meg szépen csökkennek az értékek, ami szintén a fáradás biztos jele.
Amit tanácsolhatok (nem vagyok szakedzõ, tehát legfeljebb konyhai okoskodásnak vedd!!): Ne kezdj be ennyire, teljesen felesleges! Max. 1-2 percet veszítesz, de nem üt késõbb vissza. Másik elõnnye, az elõtted lévõt idegesíted vele, hogy tapadsz rá. Másik, hosszú intervallok: 6..10 percesek. Gyakorold a lefelé tekerést, ne lazsálj a lejtõkön sem. Meg bringázz annyit, amennyi jólesik.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!

#15
togo

togo

    vendég

  • fórumtag
  • 109 hozzászólás
Nálunk rendben vannak az idõk és az eredmények is!
Biztos hogy áthaladtál az ellenõrzõn?
Ha biztos vagy a dolgodban dobj egy mailt a rendezõknek.

#16
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Túl sokat futott Pite ezért kizárták! Ez bringás maraton ;)

#17
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Az eredmények fenn vannak a honlapon, de elég érdekesek. Én például 20 perccel szintidõ elõtt értem be és mégis diszkvalifikáztak :-(( És a csapat többi tagjának is "kicsit" érdekes az eredménye, aki késõbb ért be fél órával az 13.-lett aki hamarabb az DQ!! (És a kategóri ua.)
Szóval ez kicsit felháborít!! Ezért küzdöttem 83 km-t és 5:40 percet??


Hûha, katyvasz van, az biztos, Pitechus elõttem ért be vagy 40 perccel, és mégis DQ...bár megtisztelõ az 5. hely, de inkább 8-9+ ezek szerint.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#18
vendég_feczo_*

vendég_feczo_*
  • vendég

Kemény volt a pálya? Sztem meg könnyú. Technikailag alapszint, felfelé sehol nem kellett kistányér.


Jójó, elhiszem, hogy egy olyannak aki szezonban minden héten tol legalább egy versenyt ez meg se kottyan és biztos van ennél hajmeresztõbb, de nekem így startra a hétvégi dél-balatoni terep-túrázgatások és hétközbeni aszfalt eddzések után kicsit erõsnek bizonyult.

Aki szeretné google-earth-el berepülni a pályát (habár elég gyatra arrafelé a mûholdkép),
vagy gps segítségével mégegyszer végigmenni a terpen (esetleg szebb idõben, versenyen kívül) az itt megtalálja a szükséges információkat:

http://feczo.nmi.rul...sh_across_2006/

(elemzõ kedvû gyakorlott versenyzõk elmondhatnák a többi fájl alapján, hogy az eddzésen kívül mit lehet taktikailag javítani, azt én is látom, hogy az elsõ pár kilóméteren talán kár volt erõltetni azt a magas pulzust)

#19
Jupiter

Jupiter

    vendég

  • fórumtag
  • 76 hozzászólás
Az eredmények fenn vannak a honlapon, de elég érdekesek. Én például 20 perccel szintidõ elõtt értem be és mégis diszkvalifikáztak :-(( És a csapat többi tagjának is "kicsit" érdekes az eredménye, aki késõbb ért be fél órával az 13.-lett aki hamarabb az DQ!! (És a kategóri ua.)
Szóval ez kicsit felháborít!! Ezért küzdöttem 83 km-t és 5:40 percet??

#20
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Már csak úgy szeretném az eredményeket is látni, hogy tudjam, hová kell fejlõdni! ;)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)