Én szerintem csak a Mission-ökben van DT, a Trans-Mission-ökben maradt a Manitou, illetve a legolcsóbban valami acélrugós tag...
Igen! Azt hiszem nem foglmaztam egyértelmüen én a carbonokra gondoltam(mint a tied :-) )
Én szerintem csak a Mission-ökben van DT, a Trans-Mission-ökben maradt a Manitou, illetve a legolcsóbban valami acélrugós tag...
Kösz!Dagi!
Ez az 1 vagy a 3 kamrás DS2XC? Jól néz ki a tavalyihoz képest (nekem még a tavalyi van). A féktárcsákat külföldrõl rendelted ? Gyönyörû a gép!
Respect:)Akkor már én is...két hete állt össze a gép:
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
Összesen: 11884g
A váznak...
ds2xc-bõl asszem 3 féle van, hozzánk általában az ocsóbb verzió jön, ami nehezebb is...Ez saját mérés? Csak mert gyárilag a DS2-XC is 405g, valójában meg 457/465...:rocketman
Mohusé Trans Mission, az többet mozog (azt hiszem 120-at). Az alu, az enyémnek karbon az eleje.
400g /a diszkes, a v-s asszem 420/Edit: Mennyi a 717 súlya?
Kösz! Egyébként nagyon állat ez a szürke szörny...Dagi,
gyönyörû a masina! Két kérdés:
Ezek a 2.0-1.5-2.0 küllõk hogy komálják a tárcsát? Én is fûzetnék ilyeneket az XC717-be, de kicsit parázok.
Hogy vagy megelégedve a Mission XC hátsó mozgásával?
Dagi,
Hogy vagy megelégedve a Mission XC hátsó mozgásával?