Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#17081
Írta 2006. augusztus 25. - 20:01
#17082
Írta 2006. augusztus 25. - 19:44
én is majdnem megvettem, de lusta voltam alkatrészeket vadászni, hogy komplett gép legyen, igy maradt a fisher.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17083
Írta 2006. augusztus 25. - 18:45
A tárcsaszemet Máriusz csinálta,a váz egyébként elkelt
Igen! Az enyém!!!
Ezen a képen is az a gép látható.
A tárcsaszemet az eladó szerint Yasec csinálta.
#17084
Írta 2006. augusztus 25. - 12:11
A tárcsaszemet Máriusz csinálta,a váz egyébként elkeltez a váz nagyon tetszik, nem tudod esetleg a súlyát?
ez a helius nevû cuccuk? a care-o-bike nevû üzlet honlapján láttam
#17085
Írta 2006. augusztus 25. - 11:47
tedd fel az olvasó szemüvegedetén nem látok sem értékbeli, sem egyéb különbséget
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17086
Írta 2006. augusztus 25. - 11:45
Jó a kontraszt a két gép között.... :-)
én nem látok sem értékbeli, sem egyéb különbséget
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17087
Írta 2006. augusztus 25. - 11:29
nicolai helius cc 2850 gramm /valószinû taggal de nem biztos/ katalóg adatez a váz nagyon tetszik, nem tudod esetleg a súlyát?
ez a helius nevû cuccuk? a care-o-bike nevû üzlet honlapján láttam ilyet használtan...
azért ezek a nikolájék nem hazudtolják meg magukat, cc váz papucsa :
közben megnéztem ww-n, tag nélkül 2,5kg
ua fr 3900 gramm
de a saturn tcc az inkább cc vázuk...az 2100 g meg geóra is cc-sebb
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17088
Írta 2006. augusztus 25. - 11:19
ez a helius nevû cuccuk? a care-o-bike nevû üzlet honlapján láttam ilyet használtan...
azért ezek a nikolájék nem hazudtolják meg magukat, cc váz papucsa :
közben megnéztem ww-n, tag nélkül 2,5kg
#17089
Írta 2006. augusztus 25. - 07:07
LOL.
Szerezz valami jo partnert, nem akarlak a Szilvivel megalazni a tobbiek elott
mászni fogsz, kiscsávó! tudod, 10-0-nál az asztal alatt.
szép az a nyikoláj, csak teló kéne bele:)
#17090
Írta 2006. augusztus 25. - 00:20
csini a nico
meg a parja is a hatterben
Direkt a poén kedvéért raktam oda! :-)
Jó a kontraszt a két gép között.... :-)
#17091
Írta 2006. augusztus 25. - 00:16
meg a parja is a hatterben
RAUH-Welt
B E G R I F F
#17092
Írta 2006. augusztus 24. - 23:43
Ma befejeztem a Nicolait.
Ahogy a boltban "megcsinálták" csak két órát kellett dolgozni rajta,
hogy használható legyen....
(Kormánycsapágyat kicserélni, váltókat beállítani, stb.....)
A legjobban az tetszett, amikor kijelentette, hogy a gépre nem lehet
felrakni a SRAM X-Gen váltót.
Most kivettem a dobozból.....
Elkerekedett a szemem, és egy nagyon nevettem.
Nem vette ki a mûanyag szállításbiztosítót!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahogy kikaptam onnan egybõl fel lehetett rakni!!!
Egybõl Shimano kompatibilis lett!!!!!
Egy ilyen ember hogy vezethet kerékpárboltot???
Áááá...! Inkább nem is idegesítem magam.
#17093
Írta 2006. augusztus 24. - 15:36
Szerezz valami jo partnert, nem akarlak a Szilvivel megalazni a tobbiek elott
I`m as fast as nobody!
#17094
Írta 2006. augusztus 24. - 14:57
a csocsózni azért szoktál,ugye? úgy gyere, hogy megmászatunk.
#17095
Írta 2006. augusztus 24. - 14:10
ja, de errõl van tapasztalatod"
Ha az idei Bukkzserci vesenyt nem nezzuk, akkor ket eve nem ultem bringan ;-)
A merlegelesnel azert meg mindig te vezetsz
I`m as fast as nobody!
#17096
Írta 2006. augusztus 24. - 13:33
Én inkább mindig igyexem konzerválni a gyári állapotot. Sajna elõzõ tulaj nem igyekezett annyira, így 1-2 helyen megvan kopva a festék, ill a villát is csak szigszallag védi úgy-ahogy...
ígyvan
hosszútávon szvsz szebb is és _sokkal_ könnyebb eladni! én egy közel bolti állapotban levõ alkatrészes bringát sokkal szívesebben veszek meg mint egy gányolt izét mégha a tulaj elmondása szerint jó is
#17097
Írta 2006. augusztus 24. - 12:44
Csak egy hatso kerekem lett kesz, azert van bent az hatul. A Single Track -es kerekem lesz a sarkerek ( az elso mar megvan ), lesz egy ugyan ilyen Mavic 325 -os majd ezzel a gumival es akkor szep lesz.
Komlora szerintem megyek, legalabbis be van tervezve. Csunyan lenyomlak majd
csodálom a profizmusod:) külön sárkerék....
Simán letolhatsz majd, mert idén inkább pénzt keresek, mint bringázok. ez meglátszik a tudásomon és a mérlegen is:)
ja, de errõl van tapasztalatod;)
#17098
Írta 2006. augusztus 24. - 12:36
gányoláshoz
elõzõ polar x-emmel énis csináltam ilyet ki jött belõlem a mûvészi hajlam eltorzulása.
lefújtam a felniket stb kékre
1 napig tetszett utána énis hánytam rá és így aligbírtam eladni a bike-ot ígyis áron alul
ezekután megfogadtam h soha többet nem fogok gányolni meg színrefújni etc:)
mindenkinek van ilyen korszaka, majd kinövik
Én inkább mindig igyexem konzerválni a gyári állapotot. Sajna elõzõ tulaj nem igyekezett annyira, így 1-2 helyen megvan kopva a festék, ill a villát is csak szigszallag védi úgy-ahogy...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#17099
Írta 2006. augusztus 24. - 12:19
elõzõ polar x-emmel énis csináltam ilyet ki jött belõlem a mûvészi hajlam eltorzulása.
lefújtam a felniket stb kékre
1 napig tetszett utána énis hánytam rá és így aligbírtam eladni a bike-ot ígyis áron alul
ezekután megfogadtam h soha többet nem fogok gányolni meg színrefújni etc:)
mindenkinek van ilyen korszaka, majd kinövik
#17100
Írta 2006. augusztus 24. - 11:22
Na én is beszurom a paripám, csak hogy legyen néhány Trek is
Egyébként 6700-es kicsit megturbozva.
Sram váltással, meg Juicy 5 fékkel
A gépen már nem ez a hjtomû van, hanem egy LX csak a kép kicsit régebbi.
Mielött szoltok a teló(RS pilot) is csereéredt, csak még nincs rá elég "kedvem":p
Végre SZÉP gépek, nem gány munkák.
Végre kimondhatom: nekem a legfontosabb, hogy faszányosan nézzen ki a paripa. Nemsokára linkelem az enyémet is.
edit: thez! A tiédre lassan szavakat sem találok. A legelegánsabb gép, amit valaha láttam. Fehér felni, gold váltókar. Ez igen.