megj.: vennék hozzá szép állapotú fvk.gumit baráti áron, hátha valakinek van felesleges, vagy ismerősének...
Edited by kimy, 2016. January 16. - 18:32.
Edited by kimy, 2016. January 16. - 18:32.
Üdv!
Megosztom veletek az edzőgépemet, október közepén építettem, bő 4000km után tapasztalataim pozitívak. Gyakran járok erdészeti úton itt a pilisben, hóban, sárban, tökéletesen helytállt eddig. Néhány szó a felszereltségről: Torpedo váz, Mirage9s váltás, Veloce hajtás, iparis agyak, DT küllők, RoadRunner felnik, Rubena defektvédelmes 32mm-es köpenyek. Szívesen megyek vele edzeni, kényelmes, ugyanakkor azért haladni is lehet vele, számomra akkor lenne tökéletes, ha canti fék lenne rajta, havas úton outis fék hamar megadja magát, persze tudom hogy nem erre találták ki.
Áh, prae-escape, prae-qs működésű Mirázs. Az egyik kedvenc belépő kategóriás cucc a campától.
Üdv!
Megosztom veletek az edzőgépemet, október közepén építettem, bő 4000km után tapasztalataim pozitívak. Gyakran járok erdészeti úton itt a pilisben, hóban, sárban, tökéletesen helytállt eddig. Néhány szó a felszereltségről: Torpedo váz, Mirage9s váltás, Veloce hajtás, iparis agyak, DT küllők, RoadRunner felnik, Rubena defektvédelmes 32mm-es köpenyek. Szívesen megyek vele edzeni, kényelmes, ugyanakkor azért haladni is lehet vele, számomra akkor lenne tökéletes, ha canti fék lenne rajta, havas úton outis fék hamar megadja magát, persze tudom hogy nem erre találták ki.
Ebbe sikerült idénre beruháznom, Endurace Al 5.0, a gyári Shimano RS010 kereket cseréltem a régi Racing 5-re. Elég meggyőző az új Tiagra 4700, sajnos a bringa beállítást egy gyors kör alatt nem tudtam még jól eltalálni.
De törekedj Te is az ideálisra
Nekem idei felállás ugyanaz, mint tavaly, de 14mm-rel magasabb alsó, 6mm-rel magasabb felső fogással, és 3mm-rel rövidebb kivitelben. Kipróbáltam, és csak annyit vettem észre, hogy fültől fülig repedt az arcom, kilógó fogakkal.
Edited by Vejne, 2016. January 15. - 07:17.
Ebbe sikerült idénre beruháznom, Endurace Al 5.0, a gyári Shimano RS010 kereket cseréltem a régi Racing 5-re. Elég meggyőző az új Tiagra 4700, sajnos a bringa beállítást egy gyors kör alatt nem tudtam még jól eltalálni.
ma végre tudtam gurulni egyet. nem rossz ez a nyereg. tetszik. megnyomkodva elég kemény,de amúgy meg kényelmes nekem. nyeregorra kiülve is használható. a régi flite nyergem nem volt igazán kényelmes már ha ki kellett ülni az elejére. a bikkmakkon tesztelték régen. tényleg valósak a leírtak. ugyanúgy állítottam be,mint az előzőt,de máshová ül rajta az ember. kicsit mintha előrébb kerülne a fenék rajta. mondjuk még mindig a flite max-ot tartom a legjobbnak a saját adottságaimhoz viszonyítva. ez a nyereg,akkor legyen a 2. helyezett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
p-ba, nekem 3ezer volt a két ricni :@ :@ átvertek!
de 1k-ból hogy? :\ váltógörgő-két ricni kijött ezerből? :|
nekem egy db bizbaz ricni kellett csak. a másik megvolt. a többi cuccom is megvolt. lehet,h 1500 volt nekem is,csak már nem emlékszem rá. mind1. a lényegen nem változtat: olcsó volt,és kész.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
na akkor én is mutatom a nagyarányú fejlesztést: verti szaktárs lőtt nekem egy a vázhoz illő villát, amiért nem tudok elég hálásnak lenni.
Edited by Kisherceg, 2016. January 10. - 15:31.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
p-ba, nekem 3ezer volt a két ricni :@ :@ átvertek!
de 1k-ból hogy? :\ váltógörgő-két ricni kijött ezerből? :|
Edited by Vejne, 2016. January 10. - 13:26.
ezzel a téliesített bringával gyűjteném a kiliket,ha végre engedné az időjárás. az utóbbi néhány hónapban elég sok alkatrész kicserélődött rajta. legutóbb tegnap,mert beszereztem a képen látható nyerget. azt hiszem,h már csak 1 db alkatrészt kellene kicserélnem a nem gyorsan kopó alkatrészek közül. ez pedig az első váltó. ez még egy RX100-as váltó,és nem igazán okés a 10-es váltással. a legtöbb fokozatban ledobja a láncot elől. ha ez megvan,akkor kész is lenne a bringa.
hahahaha. egy bringa soha nincsen kész. ugyan még nincsen vége a télnek,de már látom,h mit kell a következő télre beszereznem. láncokat,sort,39-es lánctányért,fékbetéteket. ez utóbbi mondjuk mostanában is fog kelleni. a váltásról meg annyit,h az ergopower,és a hátsó váltó 9-es veloce képében látta meg a napvilágot. 10-est csináltam belőle 3 db alkatrész lecserélésével. 2 db index racsnit az ergóban,és a váltógörgőket a hátsó váltóban. elég költséghatékony eljárás ez,mert kb 1000 ft-ot költöttem a projektre.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Üdv mindenkinek!
Kerékpár átépítés előtt vagyok. Van egy YT Wicked 150-esem: http://www.mtb-news....mountain-bike/
Ez a bringa alapvetően egy all mountain bike-nak készült, bár elég erősnek tűnik a váz. Váltanék enduróra és felmerült bennem hogy nem adom el a komplett bringát hanem csak veszek bele egy 160-170-et mozgó telót, mondjuk egy RS Lyrik-et. Viszont nem tudom megéri-e? Pontosabban hogy a geometriát nem változtatná meg hátrányosan vagy a fejcsőnek nem lenne-e sok a nagyobb teló plusz keményebb használat. Amúgy a fejcső tapered.
Válaszokat előre is köszönöm.
szep lett a cx... aszfalton nem tul keves az 32:20?
THX
De biztosan pörgős túrázni és aszfaltra, viszont a terepes felfelé a lényeg
A budai hegyek és a Pilis a cél, addig annyira sok km sík beton nincs az útvonalamban. Egyébként nem tudom a SS csapat mivel szokott a környéken menni, az 1x11-es bringám használati szokásait vettem alapul.
Köszönöm mindenkinek!
ridelife: 32-20-as áttétel lett a vége, összefuthatunk valamikor.
zscs: kemény vagy!
Hó-eső-sár nem érdekel, de a sózott utaktól kímélem a gépeket.
ez aranyos
amúgy: szétszakadt a trekkingbelsőm a szelep tövénél, 42mm-es külső volt fent, de itthon csak 23-25mm-es külsőhöz volt-van belsőm, tonnaszám.
Megoldás? Dobjunk fel egy talált supersport plust, drukkoljunk bele 6.5 bart, és legyünk boldogok. 19-es trekkingfelnin.
Eljátszottam a gondolattal: két Vejne a fórumon.
"Álmomban két Vejne voltam, és fórumoztam egymással"
bocs
én regisztrálok új néven, és like-olom megint.
Eljátszottam a gondolattal: két Vejne a fórumon.
1 éves váz kiszemelés, sok éves SS és valamikor CX újra KELL után végre összeállt a Single Speed CX bringám
A nagy része végleges, a nyeregcső és a bilincs lesz még Thomson. Külsőkből eggyel nagyobbat akartam (35, WTB) de még kint is 2 hónapos beszerzést ígértek, így míg el nem kopnak marad a Racing Ralph.
Traitor Crusade CX váz 52-es, Ritchey WCS C220 kormányszár, Ritchey Comp Evomax kormány, DT Swiss R24 Spline kerekek, Avid BB7 Road, TRP egysebis országúti fékkar, kevés Shimano XT - Surly - Sram lánc - Blacksipre lánckerék - Lizard Skins - FSA - Cane Creek
nagyon fasza lett.mekkora lett vegul az attetel?
jol emlekszem te is szalonka HHH koznyeken tekersz?egyszer osszefuthatnank cx el.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
az a baj ezzel a Traitorral, hogy kicsik a képek és hogy csak egy lájkot lehet nyomni.
én regisztrálok új néven, és like-olom megint.
Amúgy a fékkarra nézve erősen kísértésbe estem, hogy visszaépítsem a coralt alsócsövesre...