Értem én, hogy képcím másolása, de eskü tegnap nem sikerült
Köszi!
off:
Köszi, ez így megy. Amit én beszúrtam képet az is ekkora. Viszont az eredeti méret akkor látszik ha a photobucket oldalon nagyítasz. Azt a képet nem tudom linkelni. Na mindegy...
http://i1368.photobu...id.jpg~original
off:
Köszi, ez így megy. Amit én beszúrtam képet az is ekkora. Viszont az eredeti méret akkor látszik ha a photobucket oldalon nagyítasz. Azt a képet nem tudom linkelni. Na mindegy...
karakoram,
az a link egy html oldal, s nem a kép linkje, így itt képként megjelenni nem fog.
Ha jobb gombbal kattintasz a képen miután megnyitottad a linked, és ott a kép megnyitása új ablakban-t választod, már látod is a kép valódi helyét:
http://i1368.photobu...zpsvmvnihid.jpg
mgy módosította - 2016. január 31. - 22:07
Itt van jó nagyban, egyszerűen nem jövök rá miként kell beszúrni ezt a nagy képet innen: http://s1368.photobu...vnihid.jpg.html
karakoram módosította - 2016. január 31. - 21:05
én 2008-as chorust vennék, tuningolnám a szettet 2015-ös veloce, vagy 2010-es centaur fvk-al, meg egy torq-rs hajtással (nem tetszik a chorus hajtásban, hogy nem üreges a kar)
amúgy a 2008-as chorus szett baba, golyóscsapágyas fékjei vannak, ut hajtás, még 2. generációs fékváltókar, de, ha kicsi kezed van, lehet, tetszeni fog.
komplett 2008-as chorus szett sorral-lánccal-hajtással-csészékkel kb. 380-400 euró közt szokott menni tour-magazine.de fórumon, rekord titánium meg 550-600 közt.
Hazai árakat ne nézd, itthon minden többet ér, amit valaki pár szezonban már nyúzott.
egyébként középkategóriás campa szett meg gombokért.
ilyen centaur fvk:
http://forum.tour-ma...ntaur-Miche-LRS
ultra shift, 2010-es ezüst.
Vejne módosította - 2016. január 18. - 07:40
Apropó a Campa fékváltókarokról milyen mondás járja? Olyasmire emlékszem, hogy 1. generációs ergopowert jobb nem venni, mert a 2. gen sokkal kényelmesebb. Ezen felül hol tudok utánanézni, hogy melyikkel merre mennyit tudok váltani? Tudtommal ez is függ az évjárattól is meg az osztálytól (chorus, record, stb)
Keresem, hogy melyik lenne az a régebbi 8,9, esetleg 10-es olasz szett, amivel nem lőnék nagyon mellé, mert pontos, kényelmes és főként strapabíró.
2000-2001 körüli 10-es record. nekem nagyon jól bírja. esetleg chorus hátsó váltóval,ha félsz,h eltörik a karbon.
http://campybike.com...loCatalogue.pdf
a hajtómű,és a középrész már elég elavult,de a többi még ma is versenyképes cucc.
donciccio módosította - 2016. január 17. - 18:45
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.de/i...i0AAOSwL7VWjXEu
ezt nem adta el.. érdemes rákérdezni, végigváltja a sort.. a newton kormány-stucni meg akár nálam gazdára is találhat
BS, mármint: az első generációsnak van kiálló csúcsa, 99%ban abban támasztom meg a tenyerem élét, bele is halnék, ha nem tudnám.
Második generációs számomra kevésbé kényelmes. Biztos Ullrichot majmolom
Amúgy egyszerű a képlet:
első generációs: mindegyik végigváltja a sort, felfelé meg 3-at tudnak egy legyintésre
második generációsok: az escape karokat kivéve mindegyik végigvált le, felfelé 3-at. Az escape-t könnyű felismerni, mert nincs a "szoknya" végigvágva a kioldókar alatt, a kioldógomb kisebb méretű, valamint, csak xenon-veloce-centaur s mirage felirattal készült. 2007-től 2009-ig veloce-mirage-centaur mind-mind escape mechanikás, csak egyesével vált le. A régebbi veloce-centaur-mirage végigváltja a sort. 9-es Mirage végigvált, 10-es Mirage mind escape-s. 9-es Veloce végigvált, 10-es velocéből van, ami végigvált, van, ami escape-s, centaurból szintén (NB: 2001-ben még Daytona néven találod meg a Centaurt)
2009-től meg az UltraShift le 5-öt, fel 3-at vált, Ultra: record-sr-chorus, és a 2009-2010-es veloce-athena-centaur. 2011 és későbbi Veloce-athena-centaur PowerShift, ami tkp. ugyanaz, mint az escape.
Ööö, még valami:
Az utolsó évi 9-es athena szett,ami még nem daytona, hanem athena.. (ebbő' lett később a centaur..) annak a szettnek a fékváltókarja tkp. az 1998-as chorus átmatricázva: golyóscsapágyas-karbon test.
Golyóscsapágyas mechanikával CSAK az 1996-utáni rekord-chorus, az 1999-es Athena (.. mint írtam, chorus) rendelkezik. Valamint, érdekes módon, az első UltraShift karok MIND golyóscsapágyasak, szóval a mezei Veloce-Centaur-Athena is.
Kényelemre a 3. generáció viszi a prímet magasan, főleg a 2015-ös dizájnú kioldókaros Veloce-Athena.
A második generációst nem igazán szeretem.
A 3. generációsnak előnye: fvk fogásból is brutálisan fékezhetsz, úgy van kialakítva a fékkar-forma
Amúgy a bringát 600 trikó-1050-es cuccokkal vettem, abból egyedül az átdobót (1056 pezsgő) és LX fejcsapit tartottam meg, meg a shimano kábelvezetőt a bowdenház alatt
A hv 1994-es chorus (?), a fvk 1996-os Rekord, de 97-es mechanikával, a sor veloce, a lánc CN-HG93, a hajtókar 2008-as UltraTorque mirage (Acél kistányér, és préselt bili nagytányér, de a csillag ugyanaz, mint az UT athena-centaur-veloce vonalnak, csapágyból meg a 10es UT karok MIND ugyanazt kapták, szóval Mirage-Record ugyanazzal a csapággyal készült.. igaz, most lett kicserélve J&L tajvani csapira) A fékek 2006-os centaurok, még a szkeleton-dizájn előtti "küllőszaggatós" fajtából (igazából csak fejreállít, különösen, ahogy az átlag szerelő beállítja..) Volt korábban 1050-es fékem, az nem volt jó, volt kétforgáspontos 2011-es ezüst Veloce (BR11-VLDPS) ami szép volt, de valamiért eladtam (bánom.. ). Volt egy szett 1994-es Athena monoplanárom, amit viszont örömmel adtam el, mert kb. nulla fékerővel bírt. Ezzel a centaurral az a baj, hogy nagyon észnél kell lenni, mert nem kérdez, állít.
A kerékszett meg 2014-es Khamsin.
Azért lett cserélve a fvk-ban a mechanika, mert így tudtam legolcsóbban megoldani, hogy ne a rotoromat nyírjam tropára a 8s exa-drive lánckeréksorral.
A kiegészítőkről:
Syntace F139 stucni, 135mm, korábban volt 110-es és 120-as 3ttt rekord 84, de nem váltak be, 130-as planet-x túl ronda volt (bár jó 20 grammal könnyebb..) ez a syntace meg csodaszép, elegáns, kecses. Deda Piega RHM kormány, Ricsi nemtommilyen, de 230 gramm alatti nyeregcső, meg Flite Max nyereg.
Amúgy nyugodtan vegyél első generációs fékváltókart, ha 9-s rendszert akarsz, picivel több bowdent húz.
De én nem tenném.
99 euró a vattaúj 2015-ös veloce, és komfortban össze nem lehet hasonlítani az első-második generációssal
Vejne módosította - 2016. január 17. - 16:08
Észrevettem egy apró különbséget a régi és későbbi campag szettjeim közt:
a régi szereti, ha laza a bowden, így váltja szépen a sort, ha túl van feszítve, akkor már lassan pakol lefelé, és akár hosszas tektóriázás után sem teszi le kónuszra. Az új meg ezzel ellentétben feszesebb kábel mellett működik rendesen, utóbbit elég könnyű beállítani amúgy: meghúzod kézzel a bowdent, ahogy tudod, kézzel egy fél cm-t betolod a váltótestet, és így kötöd be a kábelt. Utána kb. fél évig nem nyúlsz a finomállító csavarhoz, mert halálpontos.
A bowdenfeszességet a váltótest rugója szabja meg, ami szerintem mind2 rendszeren közel azonos. Amitől itt lazának, ott feszesnek érezheted, az a kónuszhoz tartozó végállásütköző eltérő beállítása.
Amúgy elég szép a gép. Milyen évjáratú és melyik Campagnolo szett van rajta?
Apropó a Campa fékváltókarokról milyen mondás járja? Olyasmire emlékszem, hogy 1. generációs ergopowert jobb nem venni, mert a 2. gen sokkal kényelmesebb. Ezen felül hol tudok utánanézni, hogy melyikkel merre mennyit tudok váltani? Tudtommal ez is függ az évjárattól is meg az osztálytól (chorus, record, stb)
Keresem, hogy melyik lenne az a régebbi 8,9, esetleg 10-es olasz szett, amivel nem lőnék nagyon mellé, mert pontos, kényelmes és főként strapabíró.
Na, legyen mostmá' official "logja" is, fékváltókar-kormány beállítva a legkényelmesebb dőlésszögbe, áttét 13-14-15-16-17-18-19-21-23 sorral elég finoman szabható testre, az új csapágykészlettel meg megszűnt a daráló-darabos érzete a hajtásnak is.
Észrevettem egy apró különbséget a régi és későbbi campag szettjeim közt:
a régi szereti, ha laza a bowden, így váltja szépen a sort, ha túl van feszítve, akkor már lassan pakol lefelé, és akár hosszas tektóriázás után sem teszi le kónuszra. Az új meg ezzel ellentétben feszesebb kábel mellett működik rendesen, utóbbit elég könnyű beállítani amúgy: meghúzod kézzel a bowdent, ahogy tudod, kézzel egy fél cm-t betolod a váltótestet, és így kötöd be a kábelt. Utána kb. fél évig nem nyúlsz a finomállító csavarhoz, mert halálpontos.
Na, de akkor, coral:
https://drive.google...RHZFY1hEdGc1bGc
külön ajánlom figyelembe, mennyit jelent, ha van pakolva a tengely fölé pár alátét:
https://drive.google...NUFtR2tLVWs4STg
KÉNYELMESEN elfér a 25-ös gumi ott, ahol korábban a 23-as is bele-bele kapott a villavállba.
Nagyon jók az első menettapasztalatok, kényelmes. Egyedül a féken fogok még kicsit állítgatni, túl harapós, kicsit nyúlósabbra veszem a figurát.
jót tett a polír a hajtóműnek. ha megtartod ezt a vázat,akkor ferrari pirosnak kell lennie a következő színének. fehér feliratokkal. mást nem kéne cserélni. bandázs is jó lenne ebben a színben. rohadt jól nézne ki sztem. az ilyen pumpámat én is így hordtam a vázon régen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na, legyen mostmá' official "logja" is, fékváltókar-kormány beállítva a legkényelmesebb dőlésszögbe, áttét 13-14-15-16-17-18-19-21-23 sorral elég finoman szabható testre, az új csapágykészlettel meg megszűnt a daráló-darabos érzete a hajtásnak is.
Észrevettem egy apró különbséget a régi és későbbi campag szettjeim közt:
a régi szereti, ha laza a bowden, így váltja szépen a sort, ha túl van feszítve, akkor már lassan pakol lefelé, és akár hosszas tektóriázás után sem teszi le kónuszra. Az új meg ezzel ellentétben feszesebb kábel mellett működik rendesen, utóbbit elég könnyű beállítani amúgy: meghúzod kézzel a bowdent, ahogy tudod, kézzel egy fél cm-t betolod a váltótestet, és így kötöd be a kábelt. Utána kb. fél évig nem nyúlsz a finomállító csavarhoz, mert halálpontos.
Na, de akkor, coral:
https://drive.google...RHZFY1hEdGc1bGc
külön ajánlom figyelembe, mennyit jelent, ha van pakolva a tengely fölé pár alátét:
https://drive.google...NUFtR2tLVWs4STg
KÉNYELMESEN elfér a 25-ös gumi ott, ahol korábban a 23-as is bele-bele kapott a villavállba.
Nagyon jók az első menettapasztalatok, kényelmes. Egyedül a féken fogok még kicsit állítgatni, túl harapós, kicsit nyúlósabbra veszem a figurát.
Nem szívesen válnék meg tőle, nekem tetszik rejtett bovden, a feszes, hangos kattanás váltáskor, nem követtem a campa fejlődését, de ha jól emlékszem, már az sem alapfelszereltség, hogy egy mozdulattal többet váltson, de lehet hogy tévedek. Asszem az enyém 3fel-6le vált.
megj.: vennék hozzá szép állapotú fvk.gumit baráti áron, hátha valakinek van felesleges, vagy ismerősének...
Campa fvk sosem volt nem bújtatott bowdenes, ellenben a Te mirage-od fel 3-at, le 8-at vált.
Minden campag fvk fel hármat tud lépni, de lefelé az escape Xenon-Mirage-Veloce-Centaur-Athena karok bizony csak 1-et. Amúgy tökmindegy.
Különbség még, hogy a Te karod akkor vált, amikor lenyomod a kioldógombot, az escape meg akkor, ha felengeded.
Nekem van mindkettő, egész sort végigváltó és Escape-s, és én utóbbit jobban szeretem, mert finomabb, puhább.
A határozott erős működés az a recsegő-csattogó eufemisztikus megfogalmazása, és nem azért írom ezt, mert lesajnálnám, csak ez a személyes véleményem (mint említettem, van-volt több ilyen határozott-erős-ropogós karom, és néha izmozni kellett, hogy lelépjen..)
FVK gumi 20 euró ahhoz a modellhez, EC-RE600, szvsz bármelyik hazai bót tud hozni, ha megkérdezed
kimy módosította - 2016. január 16. - 18:32
Üdv!
Megosztom veletek az edzőgépemet, október közepén építettem, bő 4000km után tapasztalataim pozitívak. Gyakran járok erdészeti úton itt a pilisben, hóban, sárban, tökéletesen helytállt eddig. Néhány szó a felszereltségről: Torpedo váz, Mirage9s váltás, Veloce hajtás, iparis agyak, DT küllők, RoadRunner felnik, Rubena defektvédelmes 32mm-es köpenyek. Szívesen megyek vele edzeni, kényelmes, ugyanakkor azért haladni is lehet vele, számomra akkor lenne tökéletes, ha canti fék lenne rajta, havas úton outis fék hamar megadja magát, persze tudom hogy nem erre találták ki.
Áh, prae-escape, prae-qs működésű Mirázs. Az egyik kedvenc belépő kategóriás cucc a campától.
Üdv!
Megosztom veletek az edzőgépemet, október közepén építettem, bő 4000km után tapasztalataim pozitívak. Gyakran járok erdészeti úton itt a pilisben, hóban, sárban, tökéletesen helytállt eddig. Néhány szó a felszereltségről: Torpedo váz, Mirage9s váltás, Veloce hajtás, iparis agyak, DT küllők, RoadRunner felnik, Rubena defektvédelmes 32mm-es köpenyek. Szívesen megyek vele edzeni, kényelmes, ugyanakkor azért haladni is lehet vele, számomra akkor lenne tökéletes, ha canti fék lenne rajta, havas úton outis fék hamar megadja magát, persze tudom hogy nem erre találták ki.
Ebbe sikerült idénre beruháznom, Endurace Al 5.0, a gyári Shimano RS010 kereket cseréltem a régi Racing 5-re. Elég meggyőző az új Tiagra 4700, sajnos a bringa beállítást egy gyors kör alatt nem tudtam még jól eltalálni.
De törekedj Te is az ideálisra
Nekem idei felállás ugyanaz, mint tavaly, de 14mm-rel magasabb alsó, 6mm-rel magasabb felső fogással, és 3mm-rel rövidebb kivitelben. Kipróbáltam, és csak annyit vettem észre, hogy fültől fülig repedt az arcom, kilógó fogakkal.
Vejne módosította - 2016. január 15. - 07:17
Ebbe sikerült idénre beruháznom, Endurace Al 5.0, a gyári Shimano RS010 kereket cseréltem a régi Racing 5-re. Elég meggyőző az új Tiagra 4700, sajnos a bringa beállítást egy gyors kör alatt nem tudtam még jól eltalálni.
ma végre tudtam gurulni egyet. nem rossz ez a nyereg. tetszik. megnyomkodva elég kemény,de amúgy meg kényelmes nekem. nyeregorra kiülve is használható. a régi flite nyergem nem volt igazán kényelmes már ha ki kellett ülni az elejére. a bikkmakkon tesztelték régen. tényleg valósak a leírtak. ugyanúgy állítottam be,mint az előzőt,de máshová ül rajta az ember. kicsit mintha előrébb kerülne a fenék rajta. mondjuk még mindig a flite max-ot tartom a legjobbnak a saját adottságaimhoz viszonyítva. ez a nyereg,akkor legyen a 2. helyezett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A