http://www.ebay.de/i...i0AAOSwL7VWjXEu
ezt nem adta el.. érdemes rákérdezni, végigváltja a sort.. a newton kormány-stucni meg akár nálam gazdára is találhat
BS, mármint: az első generációsnak van kiálló csúcsa, 99%ban abban támasztom meg a tenyerem élét, bele is halnék, ha nem tudnám.
Második generációs számomra kevésbé kényelmes. Biztos Ullrichot majmolom
Amúgy egyszerű a képlet:
első generációs: mindegyik végigváltja a sort, felfelé meg 3-at tudnak egy legyintésre
második generációsok: az escape karokat kivéve mindegyik végigvált le, felfelé 3-at. Az escape-t könnyű felismerni, mert nincs a "szoknya" végigvágva a kioldókar alatt, a kioldógomb kisebb méretű, valamint, csak xenon-veloce-centaur s mirage felirattal készült. 2007-től 2009-ig veloce-mirage-centaur mind-mind escape mechanikás, csak egyesével vált le. A régebbi veloce-centaur-mirage végigváltja a sort. 9-es Mirage végigvált, 10-es Mirage mind escape-s. 9-es Veloce végigvált, 10-es velocéből van, ami végigvált, van, ami escape-s, centaurból szintén (NB: 2001-ben még Daytona néven találod meg a Centaurt)
2009-től meg az UltraShift le 5-öt, fel 3-at vált, Ultra: record-sr-chorus, és a 2009-2010-es veloce-athena-centaur. 2011 és későbbi Veloce-athena-centaur PowerShift, ami tkp. ugyanaz, mint az escape.
Ööö, még valami:
Az utolsó évi 9-es athena szett,ami még nem daytona, hanem athena.. (ebbő' lett később a centaur..) annak a szettnek a fékváltókarja tkp. az 1998-as chorus átmatricázva: golyóscsapágyas-karbon test.
Golyóscsapágyas mechanikával CSAK az 1996-utáni rekord-chorus, az 1999-es Athena (.. mint írtam, chorus) rendelkezik. Valamint, érdekes módon, az első UltraShift karok MIND golyóscsapágyasak, szóval a mezei Veloce-Centaur-Athena is.
Kényelemre a 3. generáció viszi a prímet magasan, főleg a 2015-ös dizájnú kioldókaros Veloce-Athena.
A második generációst nem igazán szeretem.
A 3. generációsnak előnye: fvk fogásból is brutálisan fékezhetsz, úgy van kialakítva a fékkar-forma
Amúgy a bringát 600 trikó-1050-es cuccokkal vettem, abból egyedül az átdobót (1056 pezsgő) és LX fejcsapit tartottam meg, meg a shimano kábelvezetőt a bowdenház alatt
A hv 1994-es chorus (?), a fvk 1996-os Rekord, de 97-es mechanikával, a sor veloce, a lánc CN-HG93, a hajtókar 2008-as UltraTorque mirage (Acél kistányér, és préselt bili nagytányér, de a csillag ugyanaz, mint az UT athena-centaur-veloce vonalnak, csapágyból meg a 10es UT karok MIND ugyanazt kapták, szóval Mirage-Record ugyanazzal a csapággyal készült.. igaz, most lett kicserélve J&L tajvani csapira) A fékek 2006-os centaurok, még a szkeleton-dizájn előtti "küllőszaggatós" fajtából (igazából csak fejreállít, különösen, ahogy az átlag szerelő beállítja..) Volt korábban 1050-es fékem, az nem volt jó, volt kétforgáspontos 2011-es ezüst Veloce (BR11-VLDPS) ami szép volt, de valamiért eladtam (bánom.. ). Volt egy szett 1994-es Athena monoplanárom, amit viszont örömmel adtam el, mert kb. nulla fékerővel bírt. Ezzel a centaurral az a baj, hogy nagyon észnél kell lenni, mert nem kérdez, állít.
A kerékszett meg 2014-es Khamsin.
Azért lett cserélve a fvk-ban a mechanika, mert így tudtam legolcsóbban megoldani, hogy ne a rotoromat nyírjam tropára a 8s exa-drive lánckeréksorral.
A kiegészítőkről:
Syntace F139 stucni, 135mm, korábban volt 110-es és 120-as 3ttt rekord 84, de nem váltak be, 130-as planet-x túl ronda volt (bár jó 20 grammal könnyebb..) ez a syntace meg csodaszép, elegáns, kecses. Deda Piega RHM kormány, Ricsi nemtommilyen, de 230 gramm alatti nyeregcső, meg Flite Max nyereg.
Amúgy nyugodtan vegyél első generációs fékváltókart, ha 9-s rendszert akarsz, picivel több bowdent húz.
De én nem tenném.
99 euró a vattaúj 2015-ös veloce, és komfortban össze nem lehet hasonlítani az első-második generációssal
Edited by Vejne, 2016. January 17. - 16:08.