bulesz, nem szeretném, ha úgy vennéd, hogy most még egy ember beléd akar rúgni, de vedd már észre, hogy az embereknek az a baja veled, hogy elvakult vagy. Ez látszik abból, hogy hangoztatod, hogy olvastad, hogy a Fulcrum szuper, mert egy belga csávó ment vele 18000 km-t és nincs semmi baja. Csinálj egy objektív böngészést és meglátod, hogy bármilyen kerékszettrõl fogsz találni hasonló pozitív véleményt, és negatívat is, és biztos vagyok benne, hogy a Fulcrumról is. És azt sem érted meg, hogy senkinek nincs baja a Fulcrummal, tudjuk, hogy egy jó nevû termék. Kicsit olyan ez, mint amikor egy kisgyerek kap egy játékautót és ha az pl. egy BMW, akkor szerinte a BMW a legjobb autó, de ha Mercit kapott volna...
Szia!
Megértelek, ha így jött le, de nem ez volt a célom, stb..
A lényeg, hogy nem "kaptam" a kereket, hogy "köszi anyu az új játékot", hanem volt egy ellég szûkös keretem, amibõl bicajt tudok építeni, és az egészet úgy terveztem meg, úgy válogattam össze az alkatrészeket, hogy nagy valószínûség szerint évekig nem lesz módom arra, hogy megint fejlesztgessek, stb...tehát oda kellett figyelnem arra, hogy mibõl mit veszek, mert nem tudok másikat venni ha esetleg mellé nyúlok..
Hidd el, hogy mielõtt megvettem volna a kereket heteket töltöttem a neten, és szervízes ismerõsöket nyaggattam, hogy mirõl mik a tapasztalatok, mennyire karbantartás igényes stb... mivel nálam a súlynál sokkal fontosabb a megbízhatóság és az erõ (100 kg vagyok) így oda kellett figyelnem, hogy mit választok. Ami lehet, hogy jó a legtöbb bringásak (65-80 kg) az nekem lehet, hogy nem elég masszív...
Az egészben az a gáz - és bocsánat mindenkitõl aki ezt mellre szívta, hogy ha visszaolvassátok amiket írtam, hogy csak annyit mondtam, hogy érdemes elgondolkodni az F betûs

