Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#5801
Írta 2010. május 21. - 22:51
#5802
Írta 2010. május 21. - 21:41
A lánctányér teljesen egyedileg egy alutömbbõl készült, vagy csak néhány könnyítést ejtettél rajta?
Teli "korong" BMX lánctányérból csinálom õket egy bringaboltnak
#5803
Írta 2010. május 21. - 21:27
lánctányér: saját gyártmány
A lánctányér teljesen egyedileg egy alutömbbõl készült, vagy csak néhány könnyítést ejtettél rajta?
#5804
Írta 2010. május 21. - 20:58
ez egy cross bicó rendes telóval (a gyári suntur 63 mm úttal, 472mm beépités, ez meg 488. egy rendes rst vagy suntor 60K+, tehát nagyjából ua mint ez, és akor még mindig kolbász, és nem is mozog így)
SokadikX : jelen esetben az hogy a fejcsõ iszonyat rövid. egyrészt még nem biztos hgoy beválik a váz, és a meridá pl majdf 4 centivel magasabb. ha levágom méretre kukázhatom a telót. aztán cca 16 centis nyakkal a telót sem tudnám eladni ha netán arra kerül a sor.
Ha nem válna be a váz, akkor ez alkalommal hagyjuk ki TripleB-t
(szabad tudni mi pénz volt a váz maga? illetve hol lehet szerezni?
#5805
Írta 2010. május 21. - 20:32
At first, i was like:
FEKETE-KÉK FIXI
But then:
SÁRVÉDÕS RUSNYASÁG
And now:

Több kép a fixirõl ITT
Alkatrészlista:
Váz: Schwinn (ingyen volt) igen érdekes geometriával, fõleg a villaszög.
Villa: noname, cromo
Hátsókerék: Mavic cxp30, Shimano DuraAce, noname küllõ
Elsõkerék: Shimano wh-r550
kormánycsapágy: Shimano 600
hajtómû: Shimano 600
lánctányér: saját gyártmány
nyereg: Ritchey
kormány, stucni: Ritchey comp oversize
Az országúti meg kapott kék bandázst, meg új gumikat a versenykerékhez:
#5806
Írta 2010. május 21. - 19:51
nu elkészült
a stucni föltt a toronynak oka van, és egyelõre marad is
ja "grammosoknak"11,9
http://img3.tar.hu/b...e2/76046592.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/76046741.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/76046593.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/76046443.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/76046444.jpg
Nem arról volt szó, hogy valami sz@rt linkelsz?
A sebesség mindent megold.
#5807
Írta 2010. május 21. - 19:51
ez most 29" vagy rosszul látok?
ez egy cross bicó rendes telóval (a gyári suntur 63 mm úttal, 472mm beépités, ez meg 488. egy rendes rst vagy suntor 60K+, tehát nagyjából ua mint ez, és akor még mindig kolbász, és nem is mozog így)
SokadikX : jelen esetben az hogy a fejcsõ iszonyat rövid. egyrészt még nem biztos hgoy beválik a váz, és a meridá pl majdf 4 centivel magasabb. ha levágom méretre kukázhatom a telót. aztán cca 16 centis nyakkal a telót sem tudnám eladni ha netán arra kerül a sor.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5808
Írta 2010. május 21. - 19:43
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5809
Írta 2010. május 21. - 19:37
Megkérdezhetem, hogy mi? Ugyanis másnál is láttam már, de nagyon nem értem a dolgot. (illetve sejtésem van, de az hülyeségnu elkészült
a stucni föltt a toronynak oka van, és egyelõre marad is
#5810
Írta 2010. május 21. - 19:14
a stucni föltt a toronynak oka van, és egyelõre marad is
ja "grammosoknak"

http://img3.tar.hu/b...e2/76046741.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/76046593.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/76046443.jpg
http://img3.tar.hu/b...e2/76046444.jpg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5811
Írta 2010. május 21. - 18:20
Pofás gép, de szörnyû nyereg és kormánybeállítással tekersz. Tudom neked biztos így kényelmes, de azért megjegyeztem.
Nekem ilyen beállítással 5-6 óra kemény tekerés után biztos le akarna szakadni a hátam és a karom.
hát igen a hosszú lábak... de a kormány még mehetne lejjebb is
#5812
Írta 2010. május 21. - 18:10
Sziasztok!
Az én paripámon is lett egykét módosítás, finomállítás - új syncros fl nyereg, latex belsõk-
a képeken versenyre kész állapotban:
Sikerült múlthét hétvégén kijutnom Ausztriába (pontosan Lachtalba), és kaptunk hideget meleget rendesen:
Pofás gép, de szörnyû nyereg és kormánybeállítással tekersz. Tudom neked biztos így kényelmes, de azért megjegyeztem.
A sebesség mindent megold.
#5813
Írta 2010. május 21. - 17:38
#5814
Írta 2010. május 21. - 16:04
Picasa Webalbumok - M - Ci
#5815
Írta 2010. május 21. - 15:03
#5816
Írta 2010. május 21. - 10:33
K
K
õ az enyém, készen(ugye soha nemlehet kész:)) végre új telót kapott, fék és váltó bowd szettet, új köpenyeket a FF helyett, és én csináltam itthon a kormány fej kupakot (kimartunk mindent, csakhogy nehogy nehéz legyen), a szelepsatyit, és a monoblokk csavart igyekeztem egyedire:)
így a súlya 11.1 kg ami nekem mostmár teljesen megfelel:) ( a FF -el 10.8 körül lenne)
#5817
Írta 2010. május 21. - 10:21
#5818
Írta 2010. május 21. - 09:32
hogy on is : délután képek (nem könnyû montiról )
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5819
Írta 2010. május 21. - 08:26
#5820
Írta 2010. május 21. - 08:02
Jólvan na, a 9 után még otvan két pont
9,7 kg pedálostól, ebben a "gyerek" nagyságban nem egy szenzáció.
Ami súlyban kivan használva az a villa (Magura Durin SL), lemérve 1317gr volt (vágva) és a váz is relativ könnyü.
Viszont a kerékszetten/gumin és az FSA K-Force hajtókarokon is lehet böven faragni, de... $ és minek?
Nem vagyok nagy versenyzö, de számomra egy megfelelö párositás Am/Enduró géppel, mivel szeretem a terepet.
persze
es ez nem hullik szet? vhogy olyan szkeptikus vagyok, hogy ugyanott el tudnek vele menni, mint a masikkal... 9-10kgnal meg elhiszem, hogy konnyu es eros, de nincs 5kg?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








