Eléggé eláll.kellene rajta segíteni?
Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#4421
Írta 2011. február 01. - 00:29

#4422
Írta 2011. január 31. - 23:15

járt egy 44-es tányér is a hajtókarhoz

Megtalált egy mojósgazdi. érdekes a 2 bringát igy látni.
MTB-News.de | IBC Mountainbike Forum - Einzelnen Beitrag anzeigen - Zeigt her eure Enduro/Allmountain Bikes!!! - Teil 3
#4423
Írta 2011. január 31. - 23:14

löpapp a Juicy carbon hogy muzsikál ? mennyiért sikerült hozzájutni ?
Nagyon szeretem.Mikor megvettem levegõs volt, bár ez állítólag Avid betegség.Ha túlmelegedett, akkor beesett a fékkar.Elég para volt, de utána volt egy olajcsere és azóta hibátlan.Megjárta már Schladmingot és Livignot, de nem hagyott cserben még 2858m-rõl lefelé sem.

#4424
Írta 2011. január 31. - 22:57

Az segítene rajta? Az rd-m667 terelõlemeze leér annyira, mint az rd-m661-é?
kellene rajta segíteni?

22-32-es.
Mit nem kellene észrevennem?
semmi különös, csak feltûnt, hogy háromtányéros hajtómûhöz való elsõ váltó van fenn. picit csodálkoztam rajta, ismerve a maximalizmusodat.

ez 36-os lánckerék:

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4425
Írta 2011. január 31. - 22:19

#4426
Írta 2011. január 31. - 21:44

ez 36-22 fogszámokat tud? nem kellene rá egy hozzávaló elsõváltó is?
22-32-es.
Mit nem kellene észrevennem?
#4427
Írta 2011. január 31. - 18:19

ez 36-22 fogszámokat tud? nem kellene rá egy hozzávaló elsõváltó is?
Az segítene rajta? Az rd-m667 terelõlemeze leér annyira, mint az rd-m661-é?
A sebesség mindent megold.
#4428
Írta 2011. január 31. - 16:07


De akárhogy is Rebell, szép az a Mojo. A súly meg (...a megbízhatóság jele...) teljesen rendben van. Nekem csúcs alkatrészekkel, karbon DT villával 12,5 körül mozog. Persze lehetne leszedni belõle még könnyû gumikkal, de akkor vagy a felütést, vagy a szúrást szerelem mindig.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#4430
Írta 2011. január 31. - 15:54

MTB-News.de | IBC Mountainbike Forum - Einzelnen Beitrag anzeigen - Dieses Mojo will nur spielen...
vagy
Bikes und Rahmen, Ibis, Ibis Owner's Gallery, Bjrn's Ibis Mojo > Frame by GO CYCLE - GO CYCLE - premium bicycles and components
A 10-10,5kg körüliek mesterségesn vannak életbe tartva

#4431
Írta 2011. január 31. - 08:23

A Mojo bringapartkól kezdve tehnikás alpesi túrákat is szeret és ugy is van épitve.
Ha már az árát emlited...én kihasználom még ilyen nehezen is.
jajj, nem am besertodsz ezen. senki nem irta, hogy nehez, csak en konnyebbnek hittem. szerintem mindenki irigyel a bringadert.
#4432
Írta 2011. január 31. - 00:52

Hátul 140mm, elöl a marcóval 160mm = 12,6kg. A foxal elöl 150mm és 11,9kg.
A váz 120-160mm es villával szerelhetö (és tekerhetö)
Szép a Multivan is, gratula
Köszi és sztem nagyon is jó súlyban van a szekered, egyszer én is szeretnék egy hasonló jószágot!Az enyém pontosan nem tudom milyen súlyban van, de úgy 11kg alatt lehet valamivel, viszont csak 100mm-t mozog.A vázam nem a legkönnyebb, no meg a villa sem, de legalább jól bírja a strapát!
#4433
Írta 2011. január 31. - 00:15

Ha már az árát emlited...én kihasználom még ilyen nehezen is.
#4434
Írta 2011. január 30. - 23:29

tehát, ha beleteszi a foxot és két olyan külsõt, mint te, akkor lesz 1 kg különbség a 2 gép között (lehet, hogy picit több). Mirõl beszélünk?
hat ez a min, ahol a vaz annyi, mint nalam az egesz bringa

#4435
Írta 2011. január 30. - 23:25


#4436
Írta 2011. január 30. - 23:18

azért foxszal a 12 kg alatti súly nem semmi, és ne Rocket Ron súlyú külsõkkel számolj.
az alu stumpjumperem 12.5kg (les), deore hatso aggyal meg egyeb kozepszeru alkatreszekkel. detto 140mm (ebben minden benne van - platformpedal, kmora, etc). ahhoz kepest gondoltam.
#4437
Írta 2011. január 30. - 22:43

#4438
Írta 2011. január 30. - 22:25

akkor azert sulyban olyan nagy csodak nincsenek
azt hittem ilyen felszereltseggel konnyebb.
12 kg 14 centi hátsó és 15 centi elsõ rugóúthoz azért nagyon nem rossz.

#4439
Írta 2011. január 30. - 22:23

#4440
Írta 2011. január 30. - 22:21

