Pedig én azt hittem.
Hát pedig nem.

Na, ironizálásnak vége, wiloz: Mjani azt tartja esztétikátlannak, hogy a vékonyfalú acél középcsapágyháznál vastagabb a HT2 középcsapágy pereme.
Pedig én azt hittem.
A csapágyházról csinálj képet.
Minden amatõr (najó, általánosságban) szar hajtástechnikával teker, de attól nem lesz valaki profi, hogy jó a hajtástechnikája.
De?
Szarul is néz ki!
Vicc volt, nagyon szép gép
bloke: minden bogár rovar, de...
A csapágyházról csinálj képet.Nekem is integrált tengelyes a hajtómûvem van az acélvázamba
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A sebesség mindent megold.
Nekem is integrált tengelyes a hajtómûvem van az acélvázamba
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
az amatõr, klipszes pedállal közlekedõ kerékpárosok a körkörös, szabályos hajtásukról híresek.
az amatõr, klipszes pedállal közlekedõ kerékpárosok a körkörös, szabályos hajtásukról híresek.
A sebesség mindent megold.
Dehogynem, bírja az, ha nem oldalra akarja tekerni
.
100 kilós tulaj alatt a négyszögtengely nem a legoptimálisabb technika.
Meg persze jól jártam vele hogy gyorsan elvitte.
A sebesség mindent megold.
100 kilós tulaj alatt a négyszögtengely nem a legoptimálisabb technika.
Acélvázon az integrált hajtómû furcsán néz ki.
nagyon elegáns színvilág! grat
2 észrevétel
1- ha jól látom a kulacstartók nem egyformák...
2- az ilyen bicóhoz már illene az SPD