Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#3821
Írta 2011. április 26. - 20:30
#3822
Írta 2011. április 26. - 20:24
Miért kell plusz csavar a brake-booster és a váz közé?
egy régi Heavy Tools katalógusból "loptam" az ötletet állítólag plusz merevítést ad.
#3823
Írta 2011. április 26. - 20:21
de van csak nem jo.
Köszi.
Én kérek elnézést a rossz ízlésem miatt.
Még jó hogy nem tekerünk együtt mert így nem kerülget állandóan téged a hányinger.
Ide vonatkozó okosság: Ne ítélkezz mások felett s feletted se ítélkeznek. (lásd: Brian élete / Biblia)
Hangsúlyozom amennyiben a Shimano újra gyártana régi pl 950 es szériás szettet arra vevõ lennék.
Szóljatok ha indul a gyártás.
#3824
Írta 2011. április 26. - 20:05
Chris Sidwells: A nagy kerékpárkönyverrõl a körkörös hajtásról van esetleg magyar nyelvû írás? bármi is legyen az, érdekel
Megvan, ha lesz idõm elküldöm PM-ben.
#3825
Írta 2011. április 26. - 19:46
az egy rst f1rst platinum benne, a fékek brm445-2 formula tárcsákon, a kerekek elöl xt 6 csavaros 2-1,8-2 dt, mach1 subzero, hátul dmr revolver, 2-1,8-2 dt, mach1 subzerojó lett! az ott pontosan milyen rst villa? ...és milyen fék?...és kerekek? ...és lehetne még egy-két képet?
kormány 600-as pro koryak, kormányszár 90-es ritchey wcs, nyereg az egy speci titánpálcás 130 széles format sl, a nyeregszár karbon gyári speci s-works, a nyeregbilincs woodman, a kar sima XT 36-os stronglight tányérral, a racsni 16-os shimano, kormánycsapágy meg szar, azt majd cserélnem kell.
ja, pedál pdm540, gumik meg 2.2-es racekingek.
feszítõ meg gusset
képem van még valahol, ha nem feledem, holnap teszek fel
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3826
Írta 2011. április 26. - 19:45
#3827
Írta 2011. április 26. - 19:36
Az egyik bikemagban van róla írás, ha gondolod, elõtúrom neked
lockolhato osszteloson lehet gyakorolni
#3828
Írta 2011. április 26. - 15:07
#3829
Írta 2011. április 26. - 14:51
Nekem is integrált tengelyes a hajtómûvem van az acélvázamba
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
Miért kell plusz csavar a brake-booster és a váz közé?
#3830
Írta 2011. április 26. - 10:39
errõl a körkörös hajtásról van esetleg magyar nyelvû írás? bármi is legyen az, érdekel
Az egyik bikemagban van róla írás, ha gondolod, elõtúrom neked
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3831
Írta 2011. április 26. - 07:51
errõl a körkörös hajtásról van esetleg magyar nyelvû írás? bármi is legyen az, érdekelaz amatõr, klipszes pedállal közlekedõ kerékpárosok a körkörös, szabályos hajtásukról híresek.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3832
Írta 2011. április 26. - 02:26
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3833
Írta 2011. április 25. - 22:28
#3834
Írta 2011. április 25. - 22:25
#3835
Írta 2011. április 25. - 22:00
#3836
Írta 2011. április 25. - 21:56
Pedig én azt hittem.
Hát pedig nem.
Na, ironizálásnak vége, wiloz: Mjani azt tartja esztétikátlannak, hogy a vékonyfalú acél középcsapágyháznál vastagabb a HT2 középcsapágy pereme.
#3837
Írta 2011. április 25. - 21:50
A csapágyházról csinálj képet.
Csapágyházról? A hézagolók elhelyezésére vagy kíváncsi?
#3838
Írta 2011. április 25. - 21:45
Minden amatõr (najó, általánosságban) szar hajtástechnikával teker, de attól nem lesz valaki profi, hogy jó a hajtástechnikája.
Pedig én azt hittem.
#3839
Írta 2011. április 25. - 21:42
De?
Minden amatõr (najó, általánosságban) szar hajtástechnikával teker, de attól nem lesz valaki profi, hogy jó a hajtástechnikája.
#3840
Írta 2011. április 25. - 21:38
Szarul is néz ki!
Vicc volt, nagyon szép gép
bloke: minden bogár rovar, de...
De?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






