Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#18941
vendég_galuska_*
Írta 2006. január 20. - 23:24
Szóval több respektet, mer irgum-burgum.
#18942
Írta 2006. január 20. - 23:15
mármint dh-hoz nem kell nagy rugóút a hegyre, 170 köül eléglenne... rugóút, csak az magában marhára unalmas lenne a janin.
meg kell toldani hgoy letörésugrálás ahol csak lehet, stb stb.
rendes védõket felvenni, keményebb kerékpározáshoz mindig.. és akkor baja se lesz az embernek
amióta megvan a bukó+felsõtestvédõ, esek kelek, míg elötte 3 év alatt 2szer kb..
röhögök, felkelek, meg sem érzem.. szal tökjó
várom a versenyszezont.
(és nemértem hogy lehet 68 centis komránnyal menni, mindjárt megyek és levágok belõle 5-6 centit)
#18943
vendég_galuska_*
Írta 2006. január 20. - 23:14
abban van valami, hogy az endúróra meg kell érni valamilyen szinten. én 31 vagyok régen versenyeztem mindent (cc, ds, dh). aztán vettem egy stinkyt (150 hátul, 130 elöl), ami 17 kiló, és azzal megyek mindenhova. az, hogy valaki elmegy mellettem felfelé régóta nem érdekel. a cimborák úgyis megvárnak a pilisben, mert egész napra megyünk 60-80 km-re...
igen, azért szenvedek mint a dög felfelé a nagy kevélyre, de lefelé nem félek, és a bringámat sem kell féltenem.
most éppen rakosgatom össze az új stinkym 178mm hátul, marzo 66 light eta 170mm elöl és faragok a súlyból, ahol tudok kb. 16,5 kg lesz.
kompromisszumok vannak benne, de számomra nem elfogadhatatlanok. úgyis mindig az egyéni preferencia érvényesül a végén...
Engem még a súly sem érdekel annyira... Elég combos vagyok, hát taposok. Sõt. õszintén szólva röhögnöm kell, amikor azt hallom, hogy valaki vesz 20 000-éert egy felnit, mert az x grammal könnyebb, közben az emberen lóg kb. 5 kg pacal, amit azért olcsóbban lehetne eltüntetni... Tényleg, hogy lehet, hogy annyi hájas biciklist látok?!? Én 35 elmúltam, de azért a hasizmaim szemmel láthatóak, be is b** ha nem!!! Ezen a súlyon nem könnyítenek mániákusan?!? Titáncsavar igen, diéta, nem? Balfaszok!
#18944
vendég_galuska_*
Írta 2006. január 20. - 23:08
Természetesen az ember 20 évesen nem erre gondol, inkább a haverok/versenyek közönségének elismerésére, stb.
Szóval én inkább endurozom és ezzel együtt tisztelem (még kissé irigylem is) a menõket. De semmiképpen nem cserélnék velük.
Egyébként meg nehogy má a Jánoshegyre elöl-hátul 200-as millás vasak kelljenek... Aztán kimennek egy nemzetközi mezõnybe, oszt ott a 37. hely...
#18945
Írta 2006. január 20. - 23:07
igen, azért szenvedek mint a dög felfelé a nagy kevélyre, de lefelé nem félek, és a bringámat sem kell féltenem.
most éppen rakosgatom össze az új stinkym 178mm hátul, marzo 66 light eta 170mm elöl és faragok a súlyból, ahol tudok kb. 16,5 kg lesz.
kompromisszumok vannak benne, de számomra nem elfogadhatatlanok. úgyis mindig az egyéni preferencia érvényesül a végén...
#18946
vendég_galuska_*
Írta 2006. január 20. - 22:53
Persze ha monnyuk egy Big Hit-et vettem volna, akkor az a baj, hogy " a tata minek vesz ilyet, úccse megy vele..." az egyszerû irigységbõl fakadó f***ságokról ("csak bejön a boltba és kivág 4-5-6 stb. kilót") már nem is beszélve...
Mellesleg akkor lesz magyar világklasszis freeriderünk, DH-sunk, amikor óriás mûlesikló, síugró és labdarúgó világbajnokunk. Addig persze fölötte értelmes egy gurigát költeni egy gépre, és huszonötéves korra terminátorrá válni (élõ szövet a fémvázon) hogy a VK 37. helyet bezsebelhesse valaki . . .
Nehogy túl kmolyan vegyetek! Tisztelem mindenkinek az elmebaját!
#18947
Írta 2006. január 20. - 20:33
amúgy a leírt dolog az hibátlan definiciója az örömkerékpározásnak.
de egy 14 - 15 éves fiatal srác sztem még nem jutott el eme szintre(mint ahogy vezetésnél is elsõ pár évben csak nyomja, csak nyomja neki az ember)
tehát megint csak a korábbi megfogalmazás lép életbe...
#18948
Írta 2006. január 20. - 19:18
mindegyik 3100 g körül van taggal. csõszett meg geo ugyanaz , a linkplate (ua a könnyített) meg az 5"-oson tán még rövidebb is mert 2,5 az áttétel a 4"-nál 2,66....tagok közt meg 50-70 grammnál több különbség nincs.....Nem találtam tömeget a Dawgokhoz...
Gondolom,azért az +1' út a tömegben is megnyilvánul,meg,HA mindez nagyobb taggal 1ütt jár,akkor valszeg a himbakar is nehezebb ill. a tag is plusz tömeggel bír cserébe a jobb áttételi arányért...
Meg aztán legrosszabb esetben is -250gr. különbség van a 2 villa között,ha maradok a Judynál,akkor ~500gr.
Nincs nálam a papírom,amin számoltam,de ha yól emlékszem,szintén 250 gr. körül volt a különbség a kistárcsás Shimano fék és az Avidos szett között, hát még mennyit jelenthet ha nagytárcsa helyett rakod fel!
Bikertigger,azért van igazság abban amit Thez mond...Igazán drága gépeknél mûködik ez a köztes megoldás,a Cannondale Prófétáját én is elfogadnám, ugyanakkor már lassan minden enduro lesz,ami sokat mozog és 3 tányér van rajta,pedig lehet,hogy amúgy nem túl használható...
Rocsi is akárhogy fényezi a Geminit, azért a várakozások ellenére a 15/15 állás nem yött be túrára és maratonokra
én csak a vázaitok közti különbségrõl beszéltem, alkatrészei nehezebbek persze...
amúgy meg még egy 6"-t mozgó vázból, (de 5 ösbõl mindenképp) egy állítható utas telóval simán lehet jó túra/maraton mindenes gépet csinálni.....persze nem leszel az elsõ százban, de igazából 1000 bringás közül mennyi akar élversenyzõ lenni ?...
attól hogy van egy géped amivel fel tudsz tekerni dobogókõre, és a sziklás meredeken sem kell féltelned, viszont mind 2 irányban akadnak nálad gyorsabbak, azért még sztem nem kell falnak menni, meg határozatlannak érezni magad ......
a dawg-ba pike viszont ha úgy veszem tényleg túlzott, (bár a váz kibírja) de baja nem lesz tõle...sztem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#18949
Írta 2006. január 20. - 18:58
Kala ez igy 14,5/13 kategória lesz, és a Te vázad ha azt veszed pont ugyanilyen nehéz lesz.....a 4" úttal meg a geója is =
"mátrix okosság. van most egy bullit is tag nékül.
nem húzza le senki, csak én úgy látom hogy a határozatlan emberek döntenek az enduro mellett... mert lefelé vagy hegy nincs vagy félnek, felfelé meg a bringára kenhetik hogy nem tudnak menni.... (mint ahogy lefelé is)"
Thez bocs de ez így fa...ság...nem csak dh meg cc-race létezik......
Nem találtam tömeget a Dawgokhoz...
Gondolom,azért az +1' út a tömegben is megnyilvánul,meg,HA mindez nagyobb taggal 1ütt jár,akkor valszeg a himbakar is nehezebb ill. a tag is plusz tömeggel bír cserébe a jobb áttételi arányért...
Meg aztán legrosszabb esetben is -250gr. különbség van a 2 villa között,ha maradok a Judynál,akkor ~500gr.
Nincs nálam a papírom,amin számoltam,de ha yól emlékszem,szintén 250 gr. körül volt a különbség a kistárcsás Shimano fék és az Avidos szett között, hát még mennyit jelenthet ha nagytárcsa helyett rakod fel!
Bikertigger,azért van igazság abban amit Thez mond...Igazán drága gépeknél mûködik ez a köztes megoldás,a Cannondale Prófétáját én is elfogadnám, ugyanakkor már lassan minden enduro lesz,ami sokat mozog és 3 tányér van rajta,pedig lehet,hogy amúgy nem túl használható...
Rocsi is akárhogy fényezi a Geminit, azért a várakozások ellenére a 15/15 állás nem yött be túrára és maratonokra
#18950
Írta 2006. január 20. - 18:40
Az az enduro.
#18951
Írta 2006. január 20. - 18:04
Ez a 15/15 kategória az,amit pont sehova nem tudok tenni mert tényleg túl nehéz felfelé,lefelé meg kevés (is lehetne... ha nem Mo. lenne ), sztem is igaza van Theznek,max nagyon ráérõs örömkerózásra yó.
Dalma meg Beart használt,de az az itt elég is,Psyloval.
De a levegõs tag miatt ne félj
Kala ez igy 14,5/13 kategória lesz, és a Te vázad ha azt veszed pont ugyanilyen nehéz lesz.....a 4" úttal meg a geója is =
"mátrix okosság. van most egy bullit is tag nékül.
nem húzza le senki, csak én úgy látom hogy a határozatlan emberek döntenek az enduro mellett... mert lefelé vagy hegy nincs vagy félnek, felfelé meg a bringára kenhetik hogy nem tudnak menni.... (mint ahogy lefelé is)"
Thez bocs de ez így fa...ság...nem csak dh meg cc-race létezik......
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#18952
Írta 2006. január 20. - 16:25
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#18953
Írta 2006. január 20. - 14:25
(lásd 6"-et mozgó vázak és 150-es levegõs marzo villák)
a nagytárcsa nem feltétlen hátrány, hiszen kis súly mellett sok tartalékot nyujt. egy valamit nem kell elfelejteni: hogy megfelelõen merev villára/vázra kell szerelni, de ha pike, akkor nagyjából okés. (nem nagyon van merevebb villa ebben a kategóriában)
raceface hajtókar: a taiwani raceface-k soha nem voltak az igaziak, nem véletlenül olcsó. én inkább lx felé orientálódnék, ha nem sokkal drágább (nem ismerem az árakat) ettõl függetlenül az egy nehezebb cc hajtókar, ami simán elég enduro felhasználásra.
rocsi szerint mindeki vegyen geminit, szóval olvasni kell a mondatok közt
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18954
Írta 2006. január 20. - 14:00
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#18955
Írta 2006. január 20. - 13:55
#18956
Írta 2006. január 20. - 13:54
hiszek a bölcsnek és álmodozom tovább a második setup-on. mer egy védõvel együtt 55kilós valaki alá talán inkább az való sztem
on
mert most evvel nyomulok ) http://pix.bikemag.hu/matt/polarxss
és nem annyira hatásos hegyen..
#18957
Írta 2006. január 20. - 13:51
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#18958
Írta 2006. január 20. - 13:48
akkormilyen bringát vegyen az ember "kõszegi felfele írottkõre-esetleg át ausztriába-visszafele leírottkõrõl zúzás-majd hazaérés kõszegi dh pályán tekergésre?"
#18959
Írta 2006. január 20. - 13:40
Én hosszas mérlegelés után döntöttem, és építettem olyanra, amilyen, és így lett 100%-osan rám alakítva. Igaz, nem is enduro, hanem FR, de na.
mátrix okosság. van most egy bullit is:) tag nékül.
nem húzza le senki, csak én úgy látom hogy a határozatlan emberek döntenek az enduro mellett... mert lefelé vagy hegy nincs vagy félnek, felfelé meg a bringára kenhetik hogy nem tudnak menni.... (mint ahogy lefelé is)
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#18960
Írta 2006. január 20. - 12:45
gondolkodj még kicsit, és várd meg h kialakul mit szeretnél, ha lejtõzés elõnyt élvez, akkor a bear helyett(dawg) inkább egy coilert vagy stinky-t végy, azok sokkal inkább a helyes út felé állnak ez esetben. és csak a feliratot meg a tagot kell átrajzolnod a képeden:)