Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#18221
Posted 2006. May 10. - 09:06

#18222
Posted 2006. May 10. - 08:18

András (Kempelen) mesélte, hogy Hermida szinte mindig vízmértékkel lövi be halál vízszintesre a nyergét...:chin:van aki úgy teker, h nincs is nyereg a gépén
van, aki úgy teker, h a nyereg orra a csillagokat célozza
van, aki helyes beállításokat alkalmaz
#18223
Posted 2006. May 10. - 08:02


van outim, aminek ráadásul kicsit túl hosszú is a felsõcsöve, hasalok rajta folyamatosan
és ha ennyire lefelé áll(na) a nyereg, akkor sz@r (lenne - anno beállítgatásoknál próbáltam)
de biztos csak azért van, mert nem tekerek vele
a nagy kukis elméletet azért nem írnám alá, mert
a srátz akkor rossz helyre nõtt ormánnyal bír
no meg rég rossz akkor, ha a nemes részeden ülsz, azt nyomod tekeréskor... kivéve a monociklinél, ahol sajnos elkerülhetetlen
#18224
Posted 2006. May 10. - 04:40

kozelebb van a kormanyhoz (bmx)
erkezesnel nagyobb esellyel tudnak raesni (dirt)
aki pedig lefele allitja az pedig sokat teker hasalva a gepen.
/hosszu turakon, konyoklovel akar de anelkul is siman kijon igy/
aki pedig ezt nem tudta nem teker bringaval.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18225
Posted 2006. May 10. - 01:01

ha neki így kényelmes hát közlekedjen így.
Nem árt ezzel senkinek, maximum magának, de ha majd annyira vészes a helyzet akkor úgyis változtat

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18226
Posted 2006. May 09. - 23:56

mindezt eunuchoknál fordítva is...
#18227
Posted 2006. May 09. - 23:53

elsõ esetben még csak-csak, fríség meg a nyergenülés kevésbé jár együtt, de ez a lefelé fordított nyereg nagyon fárasztó és nyomasztó lehet egy idõ után
#18228
Posted 2006. May 09. - 23:46

van aki pedig úgy hogy neki kényelmes legyen. ugye mint ahogy minden nõ is más, úgy minden hímnemû egyed is;)van aki úgy teker, h nincs is nyereg a gépén
van, aki úgy teker, h a nyereg orra a csillagokat célozza
van, aki helyes beállításokat alkalmaz
(kivéve a bmx-esek, akik önként herélik ki magukat valamely okból.)
#18229
Posted 2006. May 09. - 23:44

ti sem sokat bringaztok.
van aki ugy teker, hogy kemenyen betamaszt karral is,
es ilyenkor a nyereg kb a stucni fele iranyul.
amugy meg ha neki igy jo akkor mit szajaltok
tudom amikor elengedett kormannyal kruzingoltok akkor a vizszintes nyereg jo de hat nah.
van aki hasznalja a bringajat.
van aki úgy teker, h nincs is nyereg a gépén
van, aki úgy teker, h a nyereg orra a csillagokat célozza
van, aki helyes beállításokat alkalmaz
#18230
Posted 2006. May 09. - 21:26

Szevasztok,
Írta vki, hogy Gepida Crisia-ja van.
Nekem is az van, nemrég vettem. Nem nagyon klappol az Acera hátul és azon gondolkodom, h ez gyárilag ilyen szutyok, vagy csak nekem van ilyen "szerencsém"?
A régi cangámon nekemis Acera volt-háááát mit mondjak, jólvan nem finomkodok = 1 rohadt nagy kalap sz@r az egész rendszer egyedül fácánt jo dobni vele kint a határba...:cegly:
#18231
Posted 2006. May 09. - 21:20

#18232
Posted 2006. May 09. - 21:19

mielõtt bowdent meg váltót meg bármit cserélnél, elõtte, azért érdemes lenne megnézned, hogyan kell jól beállítani egy hátsóváltót...
nagyvonalakban...
-legkisebbre váltassz, kilazítod a bowdent
-beállítod az alsó csavarral, hogy a váltó görgõje pont a legkisebb kerékik tudjon lecsukódni
-ezután feszesre húzod a bowdent, és rögzíted...
-ezek után a fokozatokat már szépen kell vinni
-végül pedig a legfelsõ keréken beállítod a másik csavart, hogy a váltó ne tudjon beljebb váltani...
ha ezek után még mindig gond, van, akkor van valami hiba
#18233
Posted 2006. May 09. - 21:05

nos, tevedtem.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18234
Posted 2006. May 09. - 20:58

Van aki úgy ül a széken, hogy lábbal és a karjával kitámasztja magát, nehogy becsússzon az asztal alá?van aki ugy teker, hogy kemenyen betamaszt karral is,
es ilyenkor a nyereg kb a stucni fele iranyul.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#18235
Posted 2006. May 09. - 20:36

van aki ugy teker, hogy kemenyen betamaszt karral is,
es ilyenkor a nyereg kb a stucni fele iranyul.
amugy meg ha neki igy jo akkor mit szajaltok
tudom amikor elengedett kormannyal kruzingoltok akkor a vizszintes nyereg jo de hat nah.
van aki hasznalja a bringajat.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18236
Posted 2006. May 09. - 19:05

lehetõleg teflonos bowdenház, köszörült bowden
de azért egy acerától ne várj csodát;)
#18237
Posted 2006. May 09. - 18:43

Úgy látszik nem frissít elég gyorsan a gépem.
A baj az, h haználtan vettem, bár jó állapotban van, de mindig rá kell tekerni, ha azt akaromm h hátul váltson: folyton késik, ugrál, kihagy, az idegeimre megy! Szted kuka?
#18238
Posted 2006. May 09. - 18:37

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#18239
Posted 2006. May 09. - 18:36

Írta vki, hogy Gepida Crisia-ja van.
Nekem is az van, nemrég vettem. Nem nagyon klappol az Acera hátul és azon gondolkodom, h ez gyárilag ilyen szutyok, vagy csak nekem van ilyen "szerencsém"?
#18240
Posted 2006. May 09. - 18:23

nyereg állásától eltekintve nekem kifejezetten tetszik. a váz mondjuk megérdemelne egy szép szines/feltûnõ festést!ihol-e a drótszamaram :]
http://fluid.pardey..../drotszamar.jpg

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.