Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#18021
Írta 2006. május 29. - 11:25
Akkor már én is...két hete állt össze a gép:
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
váz+rugóstag Merida Mission Carbon '05 2594
kormánycsapágy Ritchey Zero Logic PRO 145
teleszkóp Rock Shox REBA Race '05 1646
kormányszár Pro XLT 100mm -10fok 132
hézagolók karbon 2x10mm 8
kormány Zoggie karbon 194
markolat Ritchey WCS szivacs 42
hajtómû Shimano XT '04 778
középcsapágy integrált 106
pedál Welgo 366
elsõ váltó Shimano LX 134
hátsó váltó Shimano XT 246
váltókarok Shimano STX-RC 3x8 306
bovdenek+házak Shimano XTR 80
fogaskoszorú Shimano XT 11-30 250
lánc SRAM PC-48 304
elsõ agy Zoggie 32L 126
hátsó agy American Classic 32L 262
gyorszárak Author 128
küllõk DT Revolution 2.0/1.5/2.0 284
küllõanyák DT alu 23
felnik Sun DS2+XC 922
belsõvédõ szallag Schwalbe 48
belsõk Schwalbe 14 254
külsõk Michelin Wildgripper 1.95 1110
fékek Shimano XT 4 dugattyús 597
féktárcsák Hope Mono Mini 160/140mm215
nyeregcsõ Ritchey PRO 31,6x350mm 280
nyereg Velo Carbon 196
nyeregcsõ-bilincs Merida 40
kulacstartó Minoura Dura-Cage 40
kilométeróra Cateye Enduro 8 28
Összesen: 11884g
Most éppen Conti Explorer van fent, grammra nem tudom a súlyát, de kb annyi, mint a Misi.
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
váz+rugóstag Merida Mission Carbon '05 2594
kormánycsapágy Ritchey Zero Logic PRO 145
teleszkóp Rock Shox REBA Race '05 1646
kormányszár Pro XLT 100mm -10fok 132
hézagolók karbon 2x10mm 8
kormány Zoggie karbon 194
markolat Ritchey WCS szivacs 42
hajtómû Shimano XT '04 778
középcsapágy integrált 106
pedál Welgo 366
elsõ váltó Shimano LX 134
hátsó váltó Shimano XT 246
váltókarok Shimano STX-RC 3x8 306
bovdenek+házak Shimano XTR 80
fogaskoszorú Shimano XT 11-30 250
lánc SRAM PC-48 304
elsõ agy Zoggie 32L 126
hátsó agy American Classic 32L 262
gyorszárak Author 128
küllõk DT Revolution 2.0/1.5/2.0 284
küllõanyák DT alu 23
felnik Sun DS2+XC 922
belsõvédõ szallag Schwalbe 48
belsõk Schwalbe 14 254
külsõk Michelin Wildgripper 1.95 1110
fékek Shimano XT 4 dugattyús 597
féktárcsák Hope Mono Mini 160/140mm215
nyeregcsõ Ritchey PRO 31,6x350mm 280
nyereg Velo Carbon 196
nyeregcsõ-bilincs Merida 40
kulacstartó Minoura Dura-Cage 40
kilométeróra Cateye Enduro 8 28
Összesen: 11884g
Most éppen Conti Explorer van fent, grammra nem tudom a súlyát, de kb annyi, mint a Misi.
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme
#18022
Írta 2006. május 29. - 11:23
basszus az spd-t elfelejtettem felrakni, pedig csak akkor lehetnék igazán individum
#18023
Írta 2006. május 29. - 11:20
Gyöngyörõ lett Endre, ha gondolod, segítek megtanulni SPD-vel bunnyzni!
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#18024
Írta 2006. május 29. - 11:17
rob tudja a frankót majd amikor újra bringázhatok és lesz erre pénz, akkor megint veszek egy vázat és egy telót, a többi meg már meglesz. addig meg jó ez melóba járni.
#18025
Írta 2006. május 29. - 11:17
Szép kis bicó. Bár a tiszta szürke nikónál semmi nemlehet szebb.
Kicsit keskeny az a 1.95 ös slick, de ezt leszámitva csinos. Ezzel könyebb eljutnia fogasig :oczko:
Mostmár olyan hatása lehet saintednek mint hope-nak boxxin
Kicsit keskeny az a 1.95 ös slick, de ezt leszámitva csinos. Ezzel könyebb eljutnia fogasig :oczko:
Mostmár olyan hatása lehet saintednek mint hope-nak boxxin
#18026
Írta 2006. május 29. - 11:11
#18027
Írta 2006. május 29. - 11:02
vagy a vázon, a villán és a slick gumin kivül minden megvolt már az össztelósban, igy csak át kellett tenni?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18028
Írta 2006. május 29. - 11:01
na akkor csak szerényen én is egy kicsit. mostantól ezzel nyomulok:
összesen kb: 14,5 kg
Ez most milyen bicó? Ez a brutális váz meg a szörnyeteg villa totál fölösleges, ha aszfalton mész. Tisztára nem értem... Láncvezetõ? Tárcsafék? Hogy állnak ezek szóba a slick gumival? Minek 14 (!) kilót cipelni meg elkölteni egy zsák pénzt túlméretezett alkatrészekre?
Vagy ez valami streetelõs-ugrálós bicó? De akkor egy teló csak nem ártott volna... Vagy volt egy elfekvõ px-ed megépítve és átalakítottad aszfaltbicóvá?
Világosíts meg!
#18029
Írta 2006. május 29. - 10:56
lcs: ja ha szponzorált akkor 2x baszódj meg :D
olee: ing? hülye vagy? topless
olee: ing? hülye vagy? topless
#18030
Írta 2006. május 29. - 10:52
grats a géphez. a titánrugó milyen gyártmány, ha nem vagyok windisgratz ?
köszi , manitou 350x3.0
#18031
Írta 2006. május 29. - 10:52
azt tudod hogy most nagyon nagyon úútállak a váz miatt!!!!!
a swich mellet ez az egyik álom fr vázam......
de remlem valahogy lessz róla cikk,vagy beszámoló!!
szomorodj meg!!!
lesz cikk a júliusiban
#18032
Írta 2006. május 29. - 10:51
Egyébként szép!
Elképzeltelek színes truckersapiban, csuklószorítóval, pálmafás ingben, deszkás cipõben és térdig lógó uleppel valami háromnegyedes naciban. Ez lesz az új Endroooooooo??
#18033
Írta 2006. május 29. - 10:38
1 gramm a mérleg hibaszázaléka és a tömlõben lévõ levegõt sem tudtam lemérni ezért írtam, hogy kb.
#18034
Írta 2006. május 29. - 10:34
Ez most komoly Endre?
Minden egyes kis picsa alkatrészhez odaírod, hogy hány mikrogramm, majd a végén benyögöd KÁBÉ hány kiló????????
Minden egyes kis picsa alkatrészhez odaírod, hogy hány mikrogramm, majd a végén benyögöd KÁBÉ hány kiló????????
#18035
Írta 2006. május 29. - 10:32
2 lehetõség volt:
- új kerék füzetése + valami állati gagyi teló / tárcsás merevvilla
- meglévõ átütõs kerék + átütõs merevvilla
és még mindíg ez volt a legköltséghatékonyabb megoldás. a tömést meg majd kirázza a fogamból
- új kerék füzetése + valami állati gagyi teló / tárcsás merevvilla
- meglévõ átütõs kerék + átütõs merevvilla
és még mindíg ez volt a legköltséghatékonyabb megoldás. a tömést meg majd kirázza a fogamból
#18036
Írta 2006. május 29. - 10:27
a 2 kilós merevvilla kell betonra?
akkor már inkább valami teló lockouttal
akkor már inkább valami teló lockouttal
#18037
Írta 2006. május 29. - 10:19
#18038
Írta 2006. május 29. - 10:17
látom mindenki épitési lázban ég
ha valaki hajlandó lefényképezni nyomok az enyémrõl is
ha valaki hajlandó lefényképezni nyomok az enyémrõl is
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#18039
Írta 2006. május 29. - 10:10
Szép gép Endroo,
de nem túl nagy megrázkódtatás össztelósról összmerevre váltani?
A Speci is ász, bár nem az én mûfajom...
de nem túl nagy megrázkódtatás össztelósról összmerevre váltani?
A Speci is ász, bár nem az én mûfajom...
#18040
Írta 2006. május 29. - 08:59
na akkor csak szerényen én is egy kicsit. mostantól ezzel nyomulok:
Váz: Magellan PolarX 2005 16,5" 2150 gramm
Villa: Funn Stiffy 2010 gramm
Kerék elsõ: 2187 gramm
Agy: Novatec 36 lyuk / ipari csapágy / bolt-on 20 mm
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 36 db
Felni: Sunn Single Track 36 lyuk
Gumi: Kenda 26 x 1,95 slick
Belsõ: Panaracer
Kerék hátsó: 2517 gramm
Agy: Novatec 36 lyuk / ipari csapágy / 10 mm tömör tengely
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 36 db
Felni: Sunn Single Track 36 lyuk
Gumi: Kenda 26 x 1,95 slick
Belsõ: Panaracer
Kormánycsapágy: Aheadset SX-1 170 gramm
Stucni: FSA FR230 75/8° 31,8 209 gramm
Kormány: Truvativ Holzfeller 31,8 299 gramm
Fékkar (elsõ): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (elsõ): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (elsõ): Shimano XT (SM-RT75) 160 mm 140 gramm
Fék kábel (elsõ): Shimano (SM-BH63) 90 cm 39 gramm
Fékkar (hátsó): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (hátsó): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (hátsó): Shimano XT (SM-RT75) 160 mm 140 gramm
Fék kábel (hátsó): Shimano (SM-BH63) 170 cm 47 gramm
Váltókar (hátsó): Sram X.7 + bovden 136 gramm
Váltó (hátsó): Sram x.9 241 gramm
Váltó (elsõ): Roox Rollercoaster 350 gramm
Középcsapágy: Shimano Saint 102 gramm
Hajtómû: Shimano Saint 42 1015 gramm
Lánc: Sram PC-69 293 gramm
Fogaskoszorú: Shimano Deore 406 gramm
Nyeregcsõ: Acor 31,4 x 400 295 gramm
Nyereg: Fizik Nisane CP3 340 gramm
Pedál: Bike + Semi CNC 607 gramm / pár
Bowden váltó: Shimano OEM 19 gramm
Markolat: Kona Clump 107 gramm
Egyéb: 135 gramm
összesen kb: 14,5 kg
és lcs: baszódj meg
Váz: Magellan PolarX 2005 16,5" 2150 gramm
Villa: Funn Stiffy 2010 gramm
Kerék elsõ: 2187 gramm
Agy: Novatec 36 lyuk / ipari csapágy / bolt-on 20 mm
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 36 db
Felni: Sunn Single Track 36 lyuk
Gumi: Kenda 26 x 1,95 slick
Belsõ: Panaracer
Kerék hátsó: 2517 gramm
Agy: Novatec 36 lyuk / ipari csapágy / 10 mm tömör tengely
Küllõk: DT 2.0 rozsdamentes + nipli 36 db
Felni: Sunn Single Track 36 lyuk
Gumi: Kenda 26 x 1,95 slick
Belsõ: Panaracer
Kormánycsapágy: Aheadset SX-1 170 gramm
Stucni: FSA FR230 75/8° 31,8 209 gramm
Kormány: Truvativ Holzfeller 31,8 299 gramm
Fékkar (elsõ): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (elsõ): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (elsõ): Shimano XT (SM-RT75) 160 mm 140 gramm
Fék kábel (elsõ): Shimano (SM-BH63) 90 cm 39 gramm
Fékkar (hátsó): Shimano XT (BL-M756) 123 gramm
Fék (hátsó): Shimano Saint (BRM-800) 183 gramm
Féktárcsa (hátsó): Shimano XT (SM-RT75) 160 mm 140 gramm
Fék kábel (hátsó): Shimano (SM-BH63) 170 cm 47 gramm
Váltókar (hátsó): Sram X.7 + bovden 136 gramm
Váltó (hátsó): Sram x.9 241 gramm
Váltó (elsõ): Roox Rollercoaster 350 gramm
Középcsapágy: Shimano Saint 102 gramm
Hajtómû: Shimano Saint 42 1015 gramm
Lánc: Sram PC-69 293 gramm
Fogaskoszorú: Shimano Deore 406 gramm
Nyeregcsõ: Acor 31,4 x 400 295 gramm
Nyereg: Fizik Nisane CP3 340 gramm
Pedál: Bike + Semi CNC 607 gramm / pár
Bowden váltó: Shimano OEM 19 gramm
Markolat: Kona Clump 107 gramm
Egyéb: 135 gramm
összesen kb: 14,5 kg
és lcs: baszódj meg