Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#1721
Posted 2013. August 19. - 15:26
Igen en is neztem az on one t de nem szimpatikus a geoja.olyan turazosabb nekem meg sport celra kellene.aztan lehet sportosabb vazon meg eltorne az osszes csontom egy cx terepezes soran.meg olvasva Jani cikket az imbredrol nem nyugoz le az on one kidolgozas.
Inkabb hasznaltban gondolkodom pompino arban.
Pl Zezo cx-a nagyon bejon geora.ha olvassa a hsz-t irhatna rola par sort mert eddig nem nagyon olvastam tole hosszabb tapasztalatokrol.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1722
Posted 2013. August 19. - 13:48
Akkor mar ertem a fekkarallast.
Ja a lanctanyert en is neztem.olvalis?! Feszito nelkul azt hogy toleralja a vaz/hajlaslanc?
Vagy nincs a laza-feszes allas kozt nagy kulonbseg?!
Btw hasonlo vazat keresek cx re de csak nem talalok megfelelot realis aron ami tudja a cantifeket es az excentert.
A tied milyen markaju mert valahol lattam mar de nem emlekszem hol?
Ez egy Singular Gryphon. Ha felnifékes SSCX-ben gondolkozol és olcsón akarod megúszni, akkor On-One Pompino, lehet én is lecserélem a 2010es Csepel Royal 3asom egyre, mert abban télen elférne a keskeny szöges gumi és a geo-ja is értelmesebb.
Ez pedig az ováltál-SS dologhoz:
#1723
Posted 2013. August 19. - 13:23
Ja a lanctanyert en is neztem.olvalis?! Feszito nelkul azt hogy toleralja a vaz/hajlaslanc?
Vagy nincs a laza-feszes allas kozt nagy kulonbseg?!
Btw hasonlo vazat keresek cx re de csak nem talalok megfelelot realis aron ami tudja a cantifeket es az excentert.
A tied milyen markaju mert valahol lattam mar de nem emlekszem hol?
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1724
Posted 2013. August 19. - 12:40
Szep bar eleg magasnak tunik az orra.bar ha jol latom az a gyari villaja.lancfeszites eccenteres?
445mm-es villa van benne gyárilag, excenteres a közepe. A Rotor ováltálra leszek kiváncsi, hogy mennyit segít az igazán izmozós részeken.
A kormány tényleg fent van, de alsófogásra van optimalizálva a fékkar helyzete és a kormány állása is, ami annyira azért nincs az égben.
#1725
Posted 2013. August 19. - 12:23
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#1726
Posted 2013. August 19. - 11:54
#1727
Posted 2013. August 03. - 10:14
Vázméret: miért, így ránézésre kicsinek tûnik? Nem vagyok egy nagy darab Amúgy a Mojo-nál az S és az M között talán, ha 2 centi az eltérés felsõcsõ hosszban. Ha egyszer gazdag leszek veszek egy Tranny-t, abból M-est (és zöldet)
#1728
Posted 2013. August 02. - 22:22
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1729
Posted 2013. August 02. - 22:02
#1731
Posted 2013. August 02. - 19:05
#1732
Posted 2013. August 02. - 05:52
a gumik.. cseng sin wilier kevlár.. így kerek a képlet, kék-zöld bowdenházakkal, zöld bandázzsal, és idióta fékváltókar-beállítással. A bowdenházat nagyon szerencsétlenül vezettem el a kormányon, de vályú nélkül nehéz megfelelõ helyre tuszkolni. : ) ne törjön a kábel, annyi a lényeg..
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
a kulacstartós teszt tegnap jelesre vizsgázott.. eddig norm. kulacsokkal használtam, tegnap beleerõltettem egy másfél ill. 1 literes flaskát, egyik se esett ki, rossz minõségû úton sem. nice és boldogság. a fékváltókar-beállítás meg valamiért így +nem kényelmetlen". Könnyen elérhetõ a hüvelyk-gomb még alsó fogásból is, az idõ 90%ban úgyis fékváltókaron "Pihenek" (egyébként ez érdekes.. ha valaki csak úgy "sportive"-ként hetente bringázgat 3-4száz km-eket, edzés célzattal, az inkább fékváltókar-fogásban megy, míg aki strandpapucsban, shortban, ingben, hátizsákkal meg válltáskával megy a gyalogosk közt meg a járdán a régi "bikakormányos" "versenybicójával", azok meg folyton alsófogásban hasalnak. Csak a tempóban van kb. 20 km per óra eltérés.
#1733
Posted 2013. August 01. - 09:02
így is úgy néz ki mintha kicsi lenne a váz a kihúzott nyeregcsõ alapján.
Én is gondoltam rá, hogy 61-es váz kellene inkább, de az XL-es Meridám -ha jól emlékszem - 6 mm-re volt hosszabb ennél, a 61-es váz meg kb. ennyivel lett volna hosszabb a Meridánál. És hát ezt tudtam olcsón megvenni. Mondjuk, mivel a magasságomhoz képes relatív a lábam a hosszú, ezért a kihúzott nyeregcsõ eléggé jellemzõ rám. Nem hiszem/érzem, hogy egy ennél hosszabb váz jelentõsen javítana a helyzetemen, mivel a felsõtestem relatív rövid - arányait tekintve - a lábamhoz képest.
#1734
Posted 2013. August 01. - 08:58
#1735
Posted 2013. August 01. - 08:57
#1736
Posted 2013. August 01. - 08:30
#1737
Posted 2013. August 01. - 06:43
ha tele van a kulacsom, azt tényleg észre sem veszem, pedig +70 deka, de még két kulacsot sem, ami közel másfél kiló plusz, ugyanakkor most, hogy elõre feltettem egy 60 dekás csomagtartót (túrára készülvén) teljesen más kiemelni az elejét, szóval igencsak észrevenni
#1738
Posted 2013. July 31. - 22:13
Én teljesen egyetértek veled. Én a montimmal járok dolgozni is (mert csak 1 bringám van), néha munka után elmegyünk tekerni, ekkor néha fönt van az 1 kilós Abus lakatom is a gépen, néha nincs. Most jó erõben vagyok, rohadtul nem érzem, hogy lassulnék miatta. Talán az igazság abban lehet, hogy pl. 1 gumicserét sokkal jobban megérezni. A héten cseréltem gumit, az új sokkal jobban megy, szinte repülök vele.Elméletileg...
Gyakorlatban meg amit tapasztaltam a tömeg kapcsán az elmúlt hónapokban, vagy éppen egy évben, mióta próbálom a számokat nézni, hogy egy bizonyos erõnlét felett a tömeg szinte semmit sem számít. Már ha csak 1 vagy 2 kilóról beszélünk. Tudom, ezzel sokan vitáznának, csak ugye más az elmélet és más a gyakorlat. l
#1740
Posted 2013. July 31. - 21:51
ja igen a matyi kutya is nagyon gyönyörködik benne.