Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#15701
Írta 2007. március 19. - 23:14
egy jó agy, fõleg ha csavaros, és van olyan ellenállló a csavarással szemben mint egy 20 milis...
Remélem énis be tudok még este rakni egy borzalmas kerékpárról egy képet:)
#15702
Írta 2007. március 19. - 23:12
inkább legyen kicsit rosszabb de bírja a strapát és legyen masszív pl pike hogy hazabeszéljek:)
#15703
Írta 2007. március 19. - 23:06
Mondj egy olyan átütõst, ami annyiba kerül, olyan súlyú, és mozog úgy, mint a "róka"!csak ennyiért nem jobb egy átütõs teló px-be? az legalább merev erõs stb fõleg 100 kilóhoz..
amúgy szép gép
Megyek és veszek.
#15704
Írta 2007. március 19. - 23:02
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#15705
Írta 2007. március 19. - 22:40
ár: ennél nem hiszem hogy olcsóbb lett volna
súly: 100 kg felett nem hinném, hogy a telón kell könnyíteni.
szimering: vitrinben nem kopik
rs: sose többet. bár a pike egész szépen mozgott
csak ennyiért nem jobb egy átütõs teló px-be? az legalább merev erõs stb fõleg 100 kilóhoz..
amúgy szép gép
#15706
Írta 2007. március 19. - 22:30
Azok a régi szép idõk...Akkor én is..
Múlt héten lett kész, majd lesz róla szebb kép is egyszer...
(A kis képen még ezzel nyomom)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#15707
Írta 2007. március 19. - 22:06
100 kg felett nem hinném, hogy a telón kell könnyíteni.
nebazz.. télleg családos lettél
de attól mér kell többet enni?
#15708
Írta 2007. március 19. - 21:11
#15709
Írta 2007. március 19. - 20:48
Hotmaat-nak meg sok örömteli km-t a Specihez...
Béke veletek barátaim...
#15710
Írta 2007. március 19. - 20:15
de hát ez van, nekem megfelel:)
kerék: dt 240s-mavic xc717-mavic 2 mm - full fekete
asszem be kell vennem egy nyugtatót. :scared:
ez nagyon szép:clap:
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#15711
Írta 2007. március 19. - 18:49
Múlt héten lett kész, majd lesz róla szebb kép is egyszer...
váz: Magellan Crux 2001 ( enté>ralph>vérszállító kocsi útvonalon )
teló: manitou magnum r tpc ( két hete szét szedve rendbe rakva )
fékek: avid sd7
kerék: xt tárcsás agyak, elõl mach1 team race, hátul ritchey ocr felni
külsõk: ritchey z-max 2.1
hajtómû: alivio octalink ( lassan dobom a kukába )
elsõ váltó:lx
hátsó váltó: xtr
fékkarok: avid sl
nyeregcsõ: vmi altrix
nyereg: wtb trilite
bowdenek: jagwire
kormányszarv: pazzaz karbon
kormány: pazzaz legkönnyebb alu
stucni: zoogie
kormánycsapágy: wtb momentum
Hétvégi túrázgatásra nekem tökéletesen megfelel, igazi oldschool cc gép .. A telóval még barátkozok de összeségében tetszik a szett...
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#15712
Írta 2007. március 19. - 18:29
Volt (2005)
Van (2006)
Lesz (2007)
Majd ha kész lesz a gép akkor is rakok fel képet.
#15713
Írta 2007. március 19. - 17:14
Fõleg a kerekek tetszenek, de nagyon egyben van az egész.
Használd egészséggel!
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#15714
Írta 2007. március 19. - 17:07
(bökj a képre..)
váz: Merida kalahari 580 16"
teló: rs duke xc air 80 mm
fékek: avid sd7 rw2es pofákkal
kerék: dt 240s-mavic xc717-mavic 2 mm - full fekete
külsõk: conti explorer kevlar 2.1
hajtómû: shimano lx integrált tengelyes
elsõ váltó: shimano xt
hátsó váltó: shimano acera
fékváltókar: shimano alivio
lánc: sram pc48
fogassor: sram pg-830 8s 11-32
nyeregcsõ: pazzaz 2014 CNC 400 mm
nyereg: b+ (egész kényelmes, 4-5 órát simán bírok rajta betétes naciban)
bowdenek: jagwire & shimano
kormányszarv: b+ rövid
kormány, kormányszár, kormánycsapi, markolat, nyeregbilincs: gyári merida
láncvillavédõ: author
villogó, bringaóra: cateye
kulacstartó: alu
pumpatartó: b+
+polar bike mount + vagy powerbar 0.5-ös vagy gatorade 0.75-ös vagy isostar 1.0-s kulacs
ami cserélve lesz még nyárig (csak most elfogyott a $, de majd húsvétkor;)):
shimano alivio fékváltókar -> avid sd7 fékkar (már megvan) + sram x.7 trigger váltókarok
shimano acera h. váltó -> sram x.7
merida kormány+kormányszár ->pro xlt egyenes kormány+ 90 mm kormányszár
bike+ nyereg -> bbb compdesign
#15715
Írta 2007. március 19. - 16:29
bkv jegyre nem költünk, fogast nagy ívben elkerüljük.
#15716
Írta 2007. március 19. - 16:20
meg anno engem egy fucktoros barátom beszélt le a foxokról, és akkor kialakult egy elõítéletem a márkáról, így valszeg vmi olcsóbbat vennék, a maradékot meg BKV jegyre költeném, h ne büntessenek meg a fogason
de ha azt félreteszem, akkor csak annyi, h alacsonyabb, kevesebbet mozgó telót raknék bele, h az irányítása gyorsabb legyen, de ez megint szubjektív dolog, szóval no
lényeg, h használd egészséggel : ) - Jé, tam is így fejezte be
#15717
Írta 2007. március 19. - 16:17
súly: 100 kg felett nem hinném, hogy a telón kell könnyíteni.
szimering: vitrinben nem kopik
rs: sose többet. bár a pike egész szépen mozgott
#15718
Írta 2007. március 19. - 16:13
olcsobb, konnyebb. es nem kell szimmeringet cserelni benne felevente
de azt tudom, hogy a foxik embertelen jol mozognak. foleg a rugosok.
hasznald egeszseggel
RAUH-Welt
B E G R I F F
#15719
Írta 2007. március 19. - 16:08
régebben volt az alkatrészekhez méltó váz, csak aztán családos ember lettem
#15720
Írta 2007. március 19. - 16:05
mondjuk, ha az enyém lenne
ha vki kifizetné a teló árát, én eladnám, mielõtt nem lesz vmi baja és vennék bele vmi mást
meg a váltórendszert még leoperálnám róla (esetleg hátul maradhat) és gogogo
nagyon jó választás volt a felni, a gumi és a fék :prosze: