Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#11241
Posted 2008. April 24. - 13:56

#11242
Posted 2008. April 24. - 13:52

#11243
Posted 2008. April 24. - 13:41

#11244
Posted 2008. April 24. - 13:34

Kész a Rocky:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Rövid a váltókanál egy fullyhoz, ami hátul 4 forgáspont elven mûxik. Ha nagyon küldöd köves terepen, letépheted a váltófület.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11245
Posted 2008. April 24. - 13:16

Ez kié? Biztos nem a tiéd, neked ilyen vázad _nem_ lehet!!Kész a Rocky:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Gratulálok, és kíváncsi leszek a menettapasztalataidra.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#11246
Posted 2008. April 24. - 12:35


#11247
Posted 2008. April 24. - 11:26


Kár volt lecserélni, mert már az is nagyon szép volt!
#11248
Posted 2008. April 24. - 11:08

csak egy igen hulladek minosegu telefonos kepet tudtam hirtelen csinalni. a fek csak fent van, de nem mukodik, a nyereg meg majd feljebb jon, a kormany szoge nincs belove, stb. amugy iszonyat igenyesen meg van csinalva, a vaz rtagal es a nyeregcso bilinccsel egyutt 2810gramm. komplett sulyt nem tudok, valahol 11kilo korul van. barom konnyu.
beidézem, kár volna, ha leesne ( a rossz képminöség ellenére is)
Nekem nayon bejön. Valami ilyesmit kerestem én is, amikor az Ibis Mojo ra:http://www.exklusiv-...rbon_shadow.jpg akadtam a Yeti 575 is feltünt az amerikai oldalakon.
Egy egzót masina. Hydroformig meg mindenféle aktuális tehnika.
A hátulja az karbon kivitelü? Aszthiszem 200gr könnyeb mint az alus verzió.
#11249
Posted 2008. April 24. - 10:49

#11250
Posted 2008. April 24. - 09:09

#11251
Posted 2008. April 24. - 07:52


Would you, Quintus? Would I?
#11252
Posted 2008. April 24. - 02:20


tubeless témában: azt hallottam, hogy az uj speci 2bliss gumit kell venni, meg a régi specialized airlock szmötyit (nem a pro-t, hanem a simát!) és felhigítani 50-50% arányban vizzel. igy nem fog kiszáradni fél év után mint a stan's, de ugyanugy tömít (higitatlanul eredetileg belsõkbe való) és akkor használhatod a gyári szallagot, ami a kerékkel jött, max a stan's szelepét használod ha ezzel nem jó. és igy könyebb leszel, mint egy 90 grammos xxlight schwalbe belsõvel.
mivel a 2bliss gumik gyakorlatilag csak a peremben különböznek a simától, igy sulyban ott vagy mintha sima kevláros speci gumit vettél volna: 550 gramm a 2.0" fast trak, a captain könyebb valamivel. (megjegyzés: állítólag hutchinson külsõkkel is megy a buli)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11253
Posted 2008. April 24. - 01:45


#11254
Posted 2008. April 23. - 23:50

#11255
Posted 2008. April 23. - 23:30


RAUH-Welt
B E G R I F F
#11256
Posted 2008. April 23. - 22:34

Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#11257
Posted 2008. April 23. - 21:36


Gondoltam, hogy pár dolog megalkuvás - mindenki abból fõz, ami van.
A "nem túl jó fotó" miatt nem láttam, hogy tuti a nyeregcsõ, illetve, hogy a fék XT és nem XTR. Én nem cserélném XTR-re. Akkor már inkább vmi más.

Nyeregcsõ+nyereg ügyben én I-Beam párti lettem, és mióta új nyeregcsöve van az SDG-nek, még inkább.
És lesz Thomson nyeregcsõ bilincs.

#11258
Posted 2008. April 23. - 21:26


RAUH-Welt
B E G R I F F
#11259
Posted 2008. April 23. - 21:22


A vázat és a villát nem bántom (tamaska úgy is ismeri a véleményem, a villa pedig "ideiglenes," szükség megoldás).
Amin én változtatnék:
- shadow váltó (akár XT az XTR helyett)
- XTR fék helyett XT
- könnyebb nyeregcsõ
- más nyereg (ez nagyon szubjektív, és tudom, hogy tamaskanak ez jött be)
- a hézagolókat mind a stucni alá raknám:)
#11260
Posted 2008. April 23. - 21:19


RAUH-Welt
B E G R I F F