Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#11141
Posted 2008. May 04. - 12:41

amúgy ajánlom a hone agyat viszont kalkuláljátok be h centerlockos tárcsa kell bele.
én inkább az apróból néznék jó kerekeket kompletten úgy sztem jobban megéri. és felninek nem singeltrackot ha választani lehet az kskeny meg nem is a legerõsebb, inkább ha olcsó akkor rodi dh disc felni, az szélesebb és jobb a singletracknál mivel szélesebb gumi is bele kerülhet ami jobban tart kanyarban vmint erõsebb, nekem ien felni van elöl és 1,5 év alatt egyáltalán nemkellett centírozni és 8as se naon van benne max picit pedig ugrottam pár csõrrel kiakadást. elsõ váltó meg nem kell mindenes bringára, 32 v 38as tányér, boxguide feszítõ teljesen jó és még olcsóbb is így.
telónak meg sztem érdemes még a torát is megnézni ha nem tulja olyan durván, jó árba van, esetleg a dropoff comp
#11142
Posted 2008. May 04. - 12:27

viszont ez a téma mennyire offtopik itt ...
#11143
Posted 2008. May 04. - 12:25

#11144
Posted 2008. May 04. - 12:24

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11145
Posted 2008. May 04. - 12:22

Néztük a B+ agyakat,de a keretbe nem fér bele!

A féket meg õ szeretné elõre, pont azért mert nem csak dirt-ölni szeretne.A váltórendszer meg szintén ez okból kerül fel.
#11146
Posted 2008. May 04. - 12:18

kérnék pár véleményt! Unokaöcsémnek most építünk bringát, ami az elsõ komolyabb "mindenes" bringája lesz. Még most kezd bicózni és a dirt felé is szeretne próbálkozni! Kapott egy wheeler buddy 2-es vázszettet a hozzátartozó sr suntour slammer villával.
Volt még tartalékba nekem egy avid bb7-es hátsó fék 160-as tárcsával, egy umf nyeregcsõ és egy acera hátsó váltó.
Amiket még hozzá gondoltunk:
2 db Sun Single Track felni 36 lukas Hone agyakkal és 2mm-es DT küllõkkel, ezekre valamilyen 2.25-ös gumik
sram pc870-es lánc 8as shimano fogsorral, alivio váltókarral
2008-as integrált tengelyes deore hajtómû 2 tányérral és rockringgel,valamint truva shiftguide-al
Avid FR-5 fékkar és egy bb7 185-ös pizzával elõre, aligátor centerlock adapterekkel
BikePositive Rising Bold kormány 30 mm,31,8
BikePositive Flame kormányszár 31,8mm
BikePositive Dirt nyereg
És itt merül ki az anyagi keret.
Majd a késõbbiekben még vmilyen elsõ váltó,váltókar és egy dirt jumper 3-as ami tervben van.
Vélemények?
ha tényleg Dirt felé huzza szíve,akkor a váltórendszer felejtõs!inkább SS,
Hone agyak helyett meg nézzetek valami iparis B+ -t! jobban jártok sztem!
fék meg nem muszály elölre!
gép is könnyebb lessz,viszont nem kell feleslegesen pénzt kiadni olyan alkatrészekre amik elõbb utóbb ugy is letörnek,pláne ha még csak most kezdi el!
#11147
Posted 2008. May 04. - 12:09

Volt még tartalékba nekem egy avid bb7-es hátsó fék 160-as tárcsával, egy umf nyeregcsõ és egy acera hátsó váltó.
Amiket még hozzá gondoltunk:
2 db Sun Single Track felni 36 lukas Hone agyakkal és 2mm-es DT küllõkkel, ezekre valamilyen 2.25-ös gumik
sram pc870-es lánc 8as shimano fogsorral, alivio váltókarral
2008-as integrált tengelyes deore hajtómû 2 tányérral és rockringgel,valamint truva shiftguide-al
Avid FR-5 fékkar és egy bb7 185-ös pizzával elõre, aligátor centerlock adapterekkel
BikePositive Rising Bold kormány 30 mm,31,8
BikePositive Flame kormányszár 31,8mm
BikePositive Dirt nyereg
És itt merül ki az anyagi keret.
Majd a késõbbiekben még vmilyen elsõ váltó,váltókar és egy dirt jumper 3-as ami tervben van.
Vélemények?
#11148
Posted 2008. May 01. - 14:40

Neked hány biciklid van?
egyenlõre kettõ,aztán a fire mountaintõl el fogok búcsúzni. megkapja asszony egy kisebb vázzal. a wheeler-t meg hárman használjuk, "hivatalosan" nagybátyámé. egy idõ után a folyamatos upgrade-ekbõl kijött a wheeler, az csak azért van.
#11149
Posted 2008. May 01. - 14:15

de csak a láncvillán férne el. szétcseszi, vagy rakjam oda nyugodtan?
táska.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11150
Posted 2008. May 01. - 11:24

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11151
Posted 2008. May 01. - 00:45

1. a héten vettem lakatot, amit faszán nem lehet felszerelni a bicóra
2. ha már van lehetõség biztonságban tartani, akkor inkább nem kockáztatom meg, hogy ellopják
mellesleg a wheelerre menne egy u-lakat, de csak a láncvillán férne el. szétcseszi, vagy rakjam oda nyugodtan?
#11152
Posted 2008. May 01. - 00:29

Ma obiba' kellett mennem-fehérnépre rátört a "pofozzuk a lakást" vírus-s lazán kinnhagytam a bicóm lezáratlan legalább egy fél órára...
Mondjuk, tényleg csúnya, és zörög. S kockásra van ütve mindkét kerék, puttó karcos müanyag sárvédõkkel,szarráfakult palackból vágott sárfogókkal, "baba habfürdõ" -a nagy mésfél?? literes-rágógumis,hellókitty-s, s egyéb matricákkal, felismerhetetlen alkatrészekkel a még késõ téli mocsoktól.Az egész marha gusztustalanul néz ki, de szeretem.
S nem hagy el, soha.
#11153
Posted 2008. April 30. - 23:35

egyébként ez igy tényleg ortopédül néz ki ezzel a toronymagas nycsövel, ellenben hangyányi stucnivel.
én 180 cm körül vagyok (szégyellem de pontosan nem tudom)
nekem a fire mountainbe 350 es nycsö van és 105 mm es stucni.
majd mutatok neked róla képet.
oké köszi. a másik bicóm is hasonlóan van megoldva, az össztelós kona, kicsit nagyobb (elvileg mind2 18as, de Tig szerint az össztelós eggyel nagyobbnak számít, hiszek neki), azon 350es nyeregcsõ(még hiányzik 2 centi kb) és 80-as stucni van. szóval biztos bennem van a hiba. a wheeleren 90-es stucni van és kényelmetlen hosszabb távon.
#11154
Posted 2008. April 30. - 23:32

Brutál a nyeregcsõ kihúzása, fõleg a rövid stucnival. Érdekes lehet a testhelyzet rajta. Mellesleg, nem félted a golyóidat?
Amúgy szép bicó!
Köszi!Nincsen golyópara, amúgy a nyeregcsõben még van 1-1,5 centi a jelig. A testhelyzetet úgy tudnám jellemezni, hogy: haladós. Lépcsõn sem esem vele pofára (2x3 lépcsõ), és mászásnál sem akar nagyon hátraesni. Rakparton 30as sebesség könnyen tartható, múltkor siettem, akkor sikerült folyamatosan 36-37-tel menni, érdekes is volt, hogy alig kell megerõltetni magam ehhez a sebességhez. Meg ennél a sebességnél legalább nehezen kapnak le róla:D Utcán nem is hagyom, a tárgyalóban szokott pihenni:)
#11155
Posted 2008. April 30. - 23:28

én 180 cm körül vagyok (szégyellem de pontosan nem tudom)
nekem a fire mountainbe 350 es nycsö van és 105 mm es stucni.
majd mutatok neked róla képet.
#11156
Posted 2008. April 30. - 23:17

Amúgy szép bicó!
#11157
Posted 2008. April 30. - 22:55

majd ha lesz rá keret, egy nagyobb emelésû (nem hosszabb!!!) stucnit szerzek rá, bár így sem kényelmetlen. egyébként az a röhej, h újonnan 13ért vettem a vázat, míg egy ugyanilyen cinder cone-t kb 40ért lehetett volna. csak azért, mert azt gyárilag jobb felszereltséggel adják, ezért ezeknek a vázaknak nincs "presztízse".
no de mindegy is, a kona az jójaz:)
#11158
Posted 2008. April 30. - 21:43

#11159
Posted 2008. April 30. - 20:47

wheeler victor 18"
rock shox pilot xc
lx agyak, elõl mach1 210, hátul sun mach4
octalinkes deore hajtómû, alivio váltókarok, elsõ váltó, lx hátsó váltó, sram pc 48 lánc, pg850 fogas.
avid fr5 fékkarok, deore v-fékek, elõl fekete, hátul ezüst, hehe
bike+, x-mission kiegészítõk, conti traffic gumik, selle italia x0 nyereg




és felszerszámozva

#11160
Posted 2008. April 30. - 20:12

eddig a setup:
kona fire mountain '05 18"
rock shox psylo xc '03
truva firex gxp, sram x7 trigger, sh alivio, sram 5.0
kona agy, ds2-xc felni, novatech agy, sun mach4 felni
avid juicy 5 '07, 160 mm alligator tárcsa-> ehelyett xt lesz, ha jó a juicyhoz?!
deore fék, fr5 kar
ritchey logic kormány stucni, wtb grease guard kcs, bike+ nyeregcsõ
szakadt velo nyereg:) ehelyett vagy selle x0, vagy speci indie
akkor a képek:



ez meg csak mert jól néz ki

majd ha nem esik lesz róla normális kép is