Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#11141
Posted 2008. May 04. - 12:09

Volt még tartalékba nekem egy avid bb7-es hátsó fék 160-as tárcsával, egy umf nyeregcsõ és egy acera hátsó váltó.
Amiket még hozzá gondoltunk:
2 db Sun Single Track felni 36 lukas Hone agyakkal és 2mm-es DT küllõkkel, ezekre valamilyen 2.25-ös gumik
sram pc870-es lánc 8as shimano fogsorral, alivio váltókarral
2008-as integrált tengelyes deore hajtómû 2 tányérral és rockringgel,valamint truva shiftguide-al
Avid FR-5 fékkar és egy bb7 185-ös pizzával elõre, aligátor centerlock adapterekkel
BikePositive Rising Bold kormány 30 mm,31,8
BikePositive Flame kormányszár 31,8mm
BikePositive Dirt nyereg
És itt merül ki az anyagi keret.
Majd a késõbbiekben még vmilyen elsõ váltó,váltókar és egy dirt jumper 3-as ami tervben van.
Vélemények?
#11142
Posted 2008. May 01. - 14:40

Neked hány biciklid van?
egyenlõre kettõ,aztán a fire mountaintõl el fogok búcsúzni. megkapja asszony egy kisebb vázzal. a wheeler-t meg hárman használjuk, "hivatalosan" nagybátyámé. egy idõ után a folyamatos upgrade-ekbõl kijött a wheeler, az csak azért van.
#11143
Posted 2008. May 01. - 14:15

de csak a láncvillán férne el. szétcseszi, vagy rakjam oda nyugodtan?
táska.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11144
Posted 2008. May 01. - 11:24

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11145
Posted 2008. May 01. - 00:45

1. a héten vettem lakatot, amit faszán nem lehet felszerelni a bicóra
2. ha már van lehetõség biztonságban tartani, akkor inkább nem kockáztatom meg, hogy ellopják
mellesleg a wheelerre menne egy u-lakat, de csak a láncvillán férne el. szétcseszi, vagy rakjam oda nyugodtan?
#11146
Posted 2008. May 01. - 00:29

Ma obiba' kellett mennem-fehérnépre rátört a "pofozzuk a lakást" vírus-s lazán kinnhagytam a bicóm lezáratlan legalább egy fél órára...
Mondjuk, tényleg csúnya, és zörög. S kockásra van ütve mindkét kerék, puttó karcos müanyag sárvédõkkel,szarráfakult palackból vágott sárfogókkal, "baba habfürdõ" -a nagy mésfél?? literes-rágógumis,hellókitty-s, s egyéb matricákkal, felismerhetetlen alkatrészekkel a még késõ téli mocsoktól.Az egész marha gusztustalanul néz ki, de szeretem.
S nem hagy el, soha.
#11147
Posted 2008. April 30. - 23:35

egyébként ez igy tényleg ortopédül néz ki ezzel a toronymagas nycsövel, ellenben hangyányi stucnivel.
én 180 cm körül vagyok (szégyellem de pontosan nem tudom)
nekem a fire mountainbe 350 es nycsö van és 105 mm es stucni.
majd mutatok neked róla képet.
oké köszi. a másik bicóm is hasonlóan van megoldva, az össztelós kona, kicsit nagyobb (elvileg mind2 18as, de Tig szerint az össztelós eggyel nagyobbnak számít, hiszek neki), azon 350es nyeregcsõ(még hiányzik 2 centi kb) és 80-as stucni van. szóval biztos bennem van a hiba. a wheeleren 90-es stucni van és kényelmetlen hosszabb távon.
#11148
Posted 2008. April 30. - 23:32

Brutál a nyeregcsõ kihúzása, fõleg a rövid stucnival. Érdekes lehet a testhelyzet rajta. Mellesleg, nem félted a golyóidat?
Amúgy szép bicó!
Köszi!Nincsen golyópara, amúgy a nyeregcsõben még van 1-1,5 centi a jelig. A testhelyzetet úgy tudnám jellemezni, hogy: haladós. Lépcsõn sem esem vele pofára (2x3 lépcsõ), és mászásnál sem akar nagyon hátraesni. Rakparton 30as sebesség könnyen tartható, múltkor siettem, akkor sikerült folyamatosan 36-37-tel menni, érdekes is volt, hogy alig kell megerõltetni magam ehhez a sebességhez. Meg ennél a sebességnél legalább nehezen kapnak le róla:D Utcán nem is hagyom, a tárgyalóban szokott pihenni:)
#11149
Posted 2008. April 30. - 23:28

én 180 cm körül vagyok (szégyellem de pontosan nem tudom)
nekem a fire mountainbe 350 es nycsö van és 105 mm es stucni.
majd mutatok neked róla képet.
#11150
Posted 2008. April 30. - 23:17

Amúgy szép bicó!
#11151
Posted 2008. April 30. - 22:55

majd ha lesz rá keret, egy nagyobb emelésû (nem hosszabb!!!) stucnit szerzek rá, bár így sem kényelmetlen. egyébként az a röhej, h újonnan 13ért vettem a vázat, míg egy ugyanilyen cinder cone-t kb 40ért lehetett volna. csak azért, mert azt gyárilag jobb felszereltséggel adják, ezért ezeknek a vázaknak nincs "presztízse".
no de mindegy is, a kona az jójaz:)
#11152
Posted 2008. April 30. - 21:43

#11153
Posted 2008. April 30. - 20:47

wheeler victor 18"
rock shox pilot xc
lx agyak, elõl mach1 210, hátul sun mach4
octalinkes deore hajtómû, alivio váltókarok, elsõ váltó, lx hátsó váltó, sram pc 48 lánc, pg850 fogas.
avid fr5 fékkarok, deore v-fékek, elõl fekete, hátul ezüst, hehe
bike+, x-mission kiegészítõk, conti traffic gumik, selle italia x0 nyereg




és felszerszámozva

#11154
Posted 2008. April 30. - 20:12

eddig a setup:
kona fire mountain '05 18"
rock shox psylo xc '03
truva firex gxp, sram x7 trigger, sh alivio, sram 5.0
kona agy, ds2-xc felni, novatech agy, sun mach4 felni
avid juicy 5 '07, 160 mm alligator tárcsa-> ehelyett xt lesz, ha jó a juicyhoz?!
deore fék, fr5 kar
ritchey logic kormány stucni, wtb grease guard kcs, bike+ nyeregcsõ
szakadt velo nyereg:) ehelyett vagy selle x0, vagy speci indie
akkor a képek:



ez meg csak mert jól néz ki

majd ha nem esik lesz róla normális kép is
#11155
Posted 2008. April 30. - 17:38

#11156
Posted 2008. April 30. - 17:23


Azt reméltem, h valahol még lehet kapni, de ezek szerint nem...
Kitakarodtak a muskátlik, így össze tudok rakni végre egy szerelõsarkot, jeee.
#11157
Posted 2008. April 30. - 17:12

Ha az enyimre gondolsz,az egy 98-99-es idõkbõl való zsanéros(nyitható) elejû syncros stucni.Nagyon szeretem jól bevált darab,nehezen válok majd meg tõle,mert szeretném lecserélni egy könnyebbre,meg a kora.De el nem kotyavetyélem,megkapja a melósgép.A legszebb idáig az én szememben... Kormányszár honnan?
#11158
Posted 2008. April 30. - 16:24

Gratula minden gép-tulajnak a csodás gépekért.Az én gépem kis tavaszi frissítés után
gyönyörû. ennél jobban csak a karbon zaskar tetszik gt-bõl
#11159
Posted 2008. April 30. - 15:24


becsapós ám...
400as nycsõ, 29cmet van kint (ez a nyereg laposabb, mint az elõzõ, így ez 1,5cm-rel jobban ki kellett húznom), ez pont a max jel helye...
középcsapágytól nyeregsinig meg 73,5
nem mertem anno bevállalni a 20as vázat, de a következõ sztem 19es lesz...
#11160
Posted 2008. April 30. - 15:17

178-180 cm, attól függ milyen napom van:) ehhez 18-as váz. Inkább azt mondanám, h a határon van
Akkor az úgy oké, csak akkor valszeg a lábaid lehetnek hosszabbak, mert ahogy mérem kb. 32-33 cm-re van a nyeregcsöved kihúzva, ezért tûnt nekem kicsinek a váz. Nekem a merida 18" nál 178-hoz csak 22 cm-t áll ki a csõbõl, és igy jó.(Bár lehet én vok gnóm)
