Mivel kértetek képet:
http://www.kep.tar.h...mmey/50579986#2
Egyenlõre csak a nyereg, meg a nyeregszár lett lecserélve. Majd ha elment a sram váltórendszer, akkor még az is.
Üdv:Thy
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#10821
Írta 2008. május 26. - 15:44

#10822
Írta 2008. május 26. - 15:33

#10823
Írta 2008. május 26. - 14:12

Majdnem teljes idei verzió, na és persze sárosan, ahogy illik egy maraton után.
Aztakurva! Tizes skálán húsz pont.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#10824
Írta 2008. május 26. - 14:02

nekem nem tetszik! Túl szürke

Dehogyis, istencsászár, a legszebb gép a fórumon!



Dehogyis, istencsászár, a legszebb gép a fórumon!
#10825
Írta 2008. május 26. - 13:48

aszta...
nem sz.rral gurigázol
tán egy szebb kereket el tudnék képzelni bele. tudom, hogy ez k.rva jó, ami benne van, de lehetne szebb.
nem sz.rral gurigázol

tán egy szebb kereket el tudnék képzelni bele. tudom, hogy ez k.rva jó, ami benne van, de lehetne szebb.
#10826
Írta 2008. május 26. - 13:13

#10827
Írta 2008. május 26. - 12:22

titanium freak

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10828
Írta 2008. május 26. - 12:10

#10829
Írta 2008. május 26. - 11:47

Majdnem teljes idei verzió, na és persze sárosan, ahogy illik egy maraton után. Az alkatrészlistában kiemelve az új cuccok.
A tömege 10.4 kg, már nem érdekes. A Morati stucni és a km óra már folymatban van, utána kész.

váz: Morati HC 1.3 V+D
teleszkóp: White Brothers Magic 80
villa: Morati HC Fork V+D
kormánycsapágy: Chris King NoThreadSet Ti (titán csavarral)
kormánycsõ: Morati Classic Bar
kormányszarv: Morati Bar End (titán csavarral)
kormányszár: Morati (titán csavarral) (itt még EPO)
hézagoló: Moots Ti (itt még FSA)
fék: Shimano XTR (BR-M975) (titán csavarral)
tárcsa: Ashima Windcutter (160 mm) (titán csavarral)
váltókar: Shimano XTR (SL-M970) (titán csavarral)
elsõ váltó: Shimano XTR (FD-M971) (titán csavarral)
hátsó váltó: Shimano XTR (RD-M971 GS) (titán csavarral)
hajtómû Shimano: XTR (FC-M970)
fogaskoszorú: Shimano XT 11-32T
lánc: KMC X-9-73 / Shimano HG93
agy: Chris King ISO Disc (pewter)
gyorszár: Edge Titanium
felni: Mavic XC717 Disc
küllõ: DT Revolution 1.5
küllõanya: Bike Positive Al
külsõ: IRC Serac 1.95K / Schwalbe Skinny Jimmy Light K
belsõ: Schwalbe XX-Light
felniszalag: Ritchey Pro 16 mm
nyereg: Selle Italia Storika
nyeregrúd: Morati HC Seatpost (titán csavarral)
nyeregbilincs: Morati (titán csavarral)
markolat: no name
pedál: Shimano XTR (PD-M970)
kulacstartó: King Cage Ti
bowdenezés: Nokon
A tömege 10.4 kg, már nem érdekes. A Morati stucni és a km óra már folymatban van, utána kész.









váz: Morati HC 1.3 V+D
teleszkóp: White Brothers Magic 80
villa: Morati HC Fork V+D
kormánycsapágy: Chris King NoThreadSet Ti (titán csavarral)
kormánycsõ: Morati Classic Bar
kormányszarv: Morati Bar End (titán csavarral)
kormányszár: Morati (titán csavarral) (itt még EPO)
hézagoló: Moots Ti (itt még FSA)
fék: Shimano XTR (BR-M975) (titán csavarral)
tárcsa: Ashima Windcutter (160 mm) (titán csavarral)
váltókar: Shimano XTR (SL-M970) (titán csavarral)
elsõ váltó: Shimano XTR (FD-M971) (titán csavarral)
hátsó váltó: Shimano XTR (RD-M971 GS) (titán csavarral)
hajtómû Shimano: XTR (FC-M970)
fogaskoszorú: Shimano XT 11-32T
lánc: KMC X-9-73 / Shimano HG93
agy: Chris King ISO Disc (pewter)
gyorszár: Edge Titanium
felni: Mavic XC717 Disc
küllõ: DT Revolution 1.5
küllõanya: Bike Positive Al
külsõ: IRC Serac 1.95K / Schwalbe Skinny Jimmy Light K
belsõ: Schwalbe XX-Light
felniszalag: Ritchey Pro 16 mm
nyereg: Selle Italia Storika
nyeregrúd: Morati HC Seatpost (titán csavarral)
nyeregbilincs: Morati (titán csavarral)
markolat: no name
pedál: Shimano XTR (PD-M970)
kulacstartó: King Cage Ti
bowdenezés: Nokon
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10830
Írta 2008. május 26. - 09:18

nekem az avatarod tetszik a legjobban:) érdekes lehetett összehozni, de megérte. where the fuck is rider?

#10831
Írta 2008. május 25. - 23:32

#10832
Írta 2008. május 25. - 22:42

Tényleg pöpec képek. Milyen gép, milyen obi?
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#10833
Írta 2008. május 25. - 22:41

:clap:
szép képek rmx, szép bicajjal.
aki ismer tudja h ez nem az én stílusom, de ami szép az szép
szép képek rmx, szép bicajjal.
aki ismer tudja h ez nem az én stílusom, de ami szép az szép

#10834
Írta 2008. május 25. - 22:28

csak úgy:
(nem vagyok buzi, csak jól áll a képnek a rózsaszín
)

Ezzel a képpel meg az arabokra emlékezek meg akik ellopták a polarx fs-t
:
(nem vagyok buzi, csak jól áll a képnek a rózsaszín


Ezzel a képpel meg az arabokra emlékezek meg akik ellopták a polarx fs-t


#10835
Írta 2008. május 24. - 23:22

no igen, en se ereztem magam teljesnek amig nem volt Yeti
ismeros

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10836
Írta 2008. május 24. - 21:45

köszi. próbáltam kennondél nélkül élni, de nem ment:) õ az 5.
a lefty meg hát igen.
a lefty meg hát igen.
#10837
Írta 2008. május 24. - 20:39

najsz a kancso Rocsi! szeretjuk a leftyt
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10838
Írta 2008. május 24. - 20:36

GRATULÁOK REBELL!!!!!:bananadan
Én is ezt a cipõt rugdosom,nekünk holnapra van kiírva a kisfiúnk születése!:scared::bananadan
Én is ezt a cipõt rugdosom,nekünk holnapra van kiírva a kisfiúnk születése!:scared::bananadan
#10839
Írta 2008. május 24. - 18:21

#10840
Írta 2008. május 24. - 18:02

Természetesen csúnya!
Inkább az olasz csodát mutogatnád:)

Inkább az olasz csodát mutogatnád:)