
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:43
#6661
Posted 2010. March 11. - 13:35

#6662
Posted 2010. March 11. - 09:23

#6663
Posted 2010. March 10. - 23:47

nice
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6664
Posted 2010. March 10. - 10:51

Hello.
Tavaly beszereztem egy régi Favorit vázat, majd kicsit átfestettem, hogy majd eladom.
Sajnos beleszerettem
Tavaly beszereztem egy régi Favorit vázat, majd kicsit átfestettem, hogy majd eladom.
Sajnos beleszerettem
#6665
Posted 2010. March 06. - 11:38

Szép lett a kerékpár, gratulálok!
Örülök a pozitív véleményednek az áttétellel kapcsolatban.
Ha megjön a Konám (tényleg, van valami hír a Major One érkezési idejével kapcsolatban?) és annyira bejön, ahogy számítok rá, akkor lehet, hogy szerzek/építtetek hozzá egy pár könnyû országúti kereket, hátul 15-ös lánckerékkel. A 42/15 pedig majdnem megegyezik az 52/18-cal...
Örülök a pozitív véleményednek az áttétellel kapcsolatban.
Ha megjön a Konám (tényleg, van valami hír a Major One érkezési idejével kapcsolatban?) és annyira bejön, ahogy számítok rá, akkor lehet, hogy szerzek/építtetek hozzá egy pár könnyû országúti kereket, hátul 15-ös lánckerékkel. A 42/15 pedig majdnem megegyezik az 52/18-cal...
#6666
Posted 2010. March 06. - 08:11

csinos Cannondale, meg persze a Wenson és a Coppi is
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#6667
Posted 2010. March 06. - 07:45

A kék Coppi nagyon rendben van!
Matricát hol lõtted?
matuzmaster. tõlük próbálj szerezni.
#6668
Posted 2010. March 06. - 00:25

Köszi mindenkinek 
Igen, SS, mert ugye nem csúszópapucsos... Az tuti hogy át lesz hegesztve, hogy ne kelljen láncfeszítõt használni, de hogy akkor is SS lesz, vagy kipróbálom majd fixiként, nem tudom
És igen, az egyszerûség, letisztultság volt a cél. Ha meg lesz hegesztve, valószínûleg fekete-pirosra átfestetem, és egy fekete telikerék-lemez lesz a hátsókeréken mûgyantából. Talán nyár végére teljesen kész lesz

Igen, SS, mert ugye nem csúszópapucsos... Az tuti hogy át lesz hegesztve, hogy ne kelljen láncfeszítõt használni, de hogy akkor is SS lesz, vagy kipróbálom majd fixiként, nem tudom

És igen, az egyszerûség, letisztultság volt a cél. Ha meg lesz hegesztve, valószínûleg fekete-pirosra átfestetem, és egy fekete telikerék-lemez lesz a hátsókeréken mûgyantából. Talán nyár végére teljesen kész lesz

High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#6669
Posted 2010. March 05. - 23:46

jóféle a Venson! de ugyen csak SS, nem fixi?
2 évig 52-18 áttétellel jártam mindenhova, mert lusta voltam váltani..
a 18-as kereket meg is kellett fordítani, úgy megkopott....
____________________________________
a coppit betenném a vitrinbe, és csak szép napsütéses nyári délutánokon venném elõ...leporolgatni....
nagyon szép!!
2 évig 52-18 áttétellel jártam mindenhova, mert lusta voltam váltani..

a 18-as kereket meg is kellett fordítani, úgy megkopott....

____________________________________
a coppit betenném a vitrinbe, és csak szép napsütéses nyári délutánokon venném elõ...leporolgatni....

nagyon szép!!
SOHA TÖBBET magyar országon!
Flickr
#6670
Posted 2010. March 05. - 23:09

#6671
Posted 2010. March 05. - 18:32

Nekem is tetszik, az egyszerûség nagyszerûsége! Nekem Montin volt ilyen durván rövid kormányom, V fékkarok összeértek, nem volt jó, mászásnál nagyon ideges, könnyen befordítottam és kész, tolhattam.
#6672
Posted 2010. March 05. - 15:44

szép. 1xû. semmi sallang. tetszik. tényleg más szingóval menni. sztem sokkal jobb mint a peremes gumik,csak javítani macerás az út szélén. a tufo-nak a peremes szingója hasonlít a legjobban a ragasztott érzéshez. volt régen 1 pár könnyû szingós kerekem. 1 Süvegcukor kupán (Szolnoki Cukorgyár volt a szponzor)sikeresen elkaptam az elsõvel 1 bazi-nagy lukat. akkorát csattant. baromira megijedtem,mert azt hittem kettétört + ledefekteltem. de nem! sikerült végigmenni az etapon. a guminak semmi baja nem lett-pedig csak 200g körüli volt. viszont a felnit -nagy sajnálatomra- kukázni kellett. szegény mavic felni. béke poraira. 2 küllõ közti részen megoldottam a kör 4szögesítését.
az enyém ilyen lett festés,és matricázás után:
[IMG][IMG]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100305/DSC00469_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/IMG] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/IMG]
na ilyen.
az enyém ilyen lett festés,és matricázás után:

[IMG][IMG]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100305/DSC00469_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/IMG] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/IMG]
na ilyen.
#6673
Posted 2010. March 05. - 14:53


Kész lett

Végülis nem a Tufo gumi került rá, mert sikeresen rosszat küldtek németbõl 2 hónap várakozás után. Amíg elkopik, jó lesz ez a schwalbe is. Bejön amúgy a szingó, teljesen más vele menni, bár még nem merem olyan durván dönteni, bennem van a para. Az 52-18as áttétel teljesen OK városon belül, hosszabb országúti tekerésnél még nem próbáltam. A 660as montikormány után kicsit ideges volt elsõre a kormányzása a 455 széles kormánnyal

High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#6674
Posted 2010. March 05. - 09:55

Nálunk is ez lenne a helyzet, de ez szerencsére nem a nappali, inkább amolyan mindenes helyiség (hivatalosan iroda:))
#6675
Posted 2010. March 05. - 08:30

Szép a Cannondale.
A családomnak meg kihullana a haja, ha a nappali közepén felállítanám a szerelõálllványt.....
A családomnak meg kihullana a haja, ha a nappali közepén felállítanám a szerelõálllványt.....

[highlight] The bike way of life [/highlight]
#6676
Posted 2010. March 05. - 01:11

"Ínség és meggyõzés - ez az a két erõ,mely tettekre bírja az embereket. Támassz ínséget,kormányozd a véleményeket és felboríthatsz minden meglevõ rendszert,bármilyen szervezett is legyen az."
#6677
Posted 2010. March 04. - 22:54

#6678
Posted 2010. March 04. - 22:47

fu ez nagyon szep
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6679
Posted 2010. March 04. - 22:22

Összeállt a tekerõs gépem, gondoltam felrakom:


A minõség nem a legjobb és a háttér sem épp ideális, de majd egyik hétvégén csinálok normális képeket.


A minõség nem a legjobb és a háttér sem épp ideális, de majd egyik hétvégén csinálok normális képeket.
#6680
Posted 2010. March 04. - 20:26

Nekem is bejövös, gratula + a topográfiai térkép (lehet terepet keresni a géphez)
Alapos beavatkozás történt a geóba, remélem jól müxik.
Sok km és ösvényt bele.
Alapos beavatkozás történt a geóba, remélem jól müxik.
Sok km és ösvényt bele.