Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#6501
Posted 2010. March 22. - 00:46
meg én bevállalnék valami lebegõs tagot.....DHX Air vagy esetleg levegõs Rocco
#6502
Posted 2010. March 21. - 23:43
17.8 az elég sok egy ilyen gépnél, nem?
A gumikon sokat lehetne spórolni,de nincs most pénzem másikra.
De Tamaska jól mondja. A 66 sem túl könnyû annak ellenére,h ez full levegõs.
Ha valakit érdekel.
Mondjuk,míg a géprõl lefaragtam ezt a kb 0,7 kg-t, addig én meg felhíztam 3 kg-t .
#6503
Posted 2010. March 21. - 23:15
Savazást kapok a váz miatt?
Azta... szépen összeraktad! Gratula! Ha már itt full(?) XTR-rel állunk szemben, akkor egy FSA carbon kormány-stucni-nyeregcsõ kombó is szóba jöhetne. Na meg egy SLR nyereg is jobban nézne ki rajta. Szerintem. A vázat meg lassan valami komolyabbra illene cserélni ilyen felszereltség mellett... mondjuk egy 9.9 SSL, csakhogy márkanál maradjunk...
#6504
Posted 2010. March 21. - 21:12
#6505
Posted 2010. March 21. - 20:57
aztán a hátsót. Majd az elsõt vissza kellett vinnem, mert országútihoz való volt.
#6506
Posted 2010. March 21. - 20:49
Nekem is ez jutott eszembe a kep lattan, hogy egy 8as szerias Trek vazra tudnek inkabb elkepzelni ilyen koritest
nincs azzal semmi baj. az XTR felszereltseg nem art semmilyen bringanak, szoval miert ne? nyilvan egy 8000es vazzal konnyebb bringa lenne, de melyikunk gepen nincs semmi amit fejleszteni lehetne?
17.8 az elég sok egy ilyen gépnél, nem?
a kona vazak sose arrol voltak hiresek hogy konnyuek. meg asszem Marzo 66 villa van benne, es az se egy apro darab.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6507
Posted 2010. March 21. - 20:08
Felraktam az új fékszettet,csak még kell egy másik hátsó adapter,mert jelenleg egy 203-as elsõ adapterrel van fönt és így nem épp optimális.
De a fékszett cseréjével lement a gép súlya 17,8 kg-ra!Majd rakok fel képet,hátha valakit érdekel.
17.8 az elég sok egy ilyen gépnél, nem?
#6508
Posted 2010. March 21. - 18:22
Ez a trek váz van olyan jó, hogy ilyen cumókkal szereld? Úgyértem ez nem valami alsóközép kategóriás váz?
Nekem is ez jutott eszembe a kep lattan, hogy egy 8as szerias Trek vazra tudnek inkabb elkepzelni ilyen koritest
#6509
Posted 2010. March 21. - 16:31
De a fékszett cseréjével lement a gép súlya 17,8 kg-ra!
#6510
Posted 2010. March 21. - 15:52
#6511
Posted 2010. March 21. - 14:05
Köszi Matt, csak teljes laikusként indultam, vagyok még...Minden építõ jellegû kritikát elfogadok én csak megrendeltem és összerakattam - fél évbe telt az is mire találtam egy normális szerelõt, aki szívbõl dolgozik és a DualControlos cuccot összerakta:)
Én az elsõ fékcsõbõl vágnék, nem keveset.
#6512
Posted 2010. March 21. - 13:13
mehet privátban is
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6513
Posted 2010. March 21. - 13:09
#6514
Posted 2010. March 21. - 13:06
igy is használható csak van kiseb gigszerek
kell könnyû kerékszett
kell 2db tárcsafék
oszt 100%
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6515
Posted 2010. March 21. - 13:02
de a lenyeg hogy jo legyen, mukodjon, es neked megfeleljen.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6516
Posted 2010. March 21. - 12:52
#6518
Posted 2010. March 19. - 22:09
köszönöm:)
holnap kiderül mennyire találták el a rendszert, aztán majd be is számolok a tapasztalatokról.
kivancsian varjuk. a komplett bringas keppel egyutt
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6519
Posted 2010. March 19. - 22:02
huhh
nem gyenge. allitolag ez egy nagyon jol eltalalt rugozas
köszönöm:)
holnap kiderül mennyire találták el a rendszert, aztán majd be is számolok a tapasztalatokról.
#6520
Posted 2010. March 19. - 21:39
váltót rá ha a váz engedi,másik gumikat,egy terelõt ,és kb kész is,idõvel egy másik telot!
alapnak jó gép!
Én is így gondoltam valahogy. Nomeg egy könnyebb alu vázat.

Sign In
Create Account

Back to top





