Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
19087 hozzászólás a témában

#6481
Iceshark

Iceshark

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.036 hozzászólás

mof
nagykirály
cseppet elegem van a buziszines nagyköcsöghirdetemmagam feliratos bicókból, ez egyigazi "vas"


rm-nek nem kell nagy felirat, aki tudja mi az az tudja...;)

"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"

hegyi kecske ; zõdcség ; városi vadász

a bringaszállító


#6482
csaba8

csaba8

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 955 hozzászólás

A szobás képek még a téli TMK alatt készültek. :)


Téli TMK haa...Bringák amugy frankósok

"just chillin killin"


#6483
Kismaki

Kismaki

    vendég

  • fórumtag
  • 40 hozzászólás
A szobás képek még a téli TMK alatt készültek. :)

#6484
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás
elsõváltó nélkül 14,3kg a Slayer. örülök.

#6485
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Maki, nem szeretjük a szobában lekapott fél kerékpárokat :)

#6486
Kismaki

Kismaki

    vendég

  • fórumtag
  • 40 hozzászólás
Sziasztok!

Nekem pedig ezek a bringák vannak. A kék Peugeot az egyik kedves barátomé.

Picasa Webalbumok - P

#6487
Boros_Mókus

Boros_Mókus

    vendég

  • fórumtag
  • 217 hozzászólás
Mof szép a RM nagyon, olyan puritánul szép a váz. Jocek a tiéd is baba, no meg a coilair...Kona :D
Az az igazi legény, aki a tizenkilencre lapot kér!

#6488
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás
@Maggi: még egy kevés kékséget én is szeretnék, mint pl küllõanyák, mégegy kcnc hézagoló, meg egy korm.csapágy kupak, meg az említett nyeregcsõbilincs. és esetleg ha rámszakadna egy nagyobb összeg, kék pro2 hátra. bár.. eléggé tetszetõs ez a fekete dominancia, lehet nem fogom jobban feldíszíteni.

@Forest: shimano az elsõváltó, amit nem látsz:) nagyobb a bilincs mint a konzol.. a héten hekkelünk szûkítõt, aztán lehet lekerül a nagytányér..

@Savanyu: ez is hirdeti magát, csak nem annyira színes:)

#6489
epyc

epyc

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.317 hozzászólás
mof: ez a Rocky teljesen Slayer ver :) Nagyon állatul néz ki! Sok kilómétert vele!

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"


#6490
boti

boti

    vendég

  • fórumtag
  • 111 hozzászólás
Tényleg szép bringa;)

#6491
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Szép bringa márkatárs....

#6492
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás
mof
nagykirály
cseppet elegem van a buziszines nagyköcsöghirdetemmagam feliratos bicókból, ez egyigazi "vas"

#6493
jocek03

jocek03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.125 hozzászólás
ami változot:
DT 6.1 felnik,mentek a levesbe,helyete Mavic En 521
Diabolus kormány megtoldva 740mm-re
66 gyári tengely rögzítése eltört,ezért most egy speckó szerszámmal lehet kiszedni a kereket.

Ami változni fog remélem télig:
66->fox 36talas rc2
RS pearl->fox dhx air
Diabolus terelõ helyett egy full carbon terelõ
Funn nyereg helyett valami más.

Feltöltött kép



#6494
forest

forest

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.146 hozzászólás
Maggi,ha jól megnézed,akkor láthatod,h a lánctányér csavarok kékek. :)
Amúgy finom. Már hiányoltam a képeit. :) Bár én shimano-val szereltem volna. :D

De hol az elsõ váltó? :?

#6495
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Gyönyörû lopakodó lett....még egy kis kéket bele: pl váltógörgõ, lánctányéercsavarok, nyeregcsõbilincs stb....:)

Nekem is ugy van a Bergmont méretben, hogy kihozott nyeregcsõvel (400-as) pont jó tekerni, lefele meg fürge....csak nekem ez a méret a 20" nem a 16,5 :P

#6496
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás
köszönjük a dicsérõ szavakat:)
tam, amiket találtam képeket, és tekerõs beállításokkal használták ezt a vázat, azoknál mind hasonlóan magasra volt húzva a nyeregcsõ. pl: Rocky Mountain Slayer SXC 70 Mountain Bike Review | Mountain.Bike198.com
egyébként igazad van, a váz kisebb mint amit "hivatalosan" használnom kellene. de mégis.. aszfalton tekerve sem helyezkedtem a nyeregben, nem fárad el a derekam. ÉLMÉNY volt az a 2óra, amit eddig hajtottam. visszagondolva a canyon-ra, már nem tudnám így, nagybetûvel leírni.
viszont nem könnyû.. sõt, leginkább nehéz. a héten mérek, aztán informálok. a tippem 15+, tekintve, h. ez az összeállítás 12.47kg: P1000565rs - Fotoalbum auf MTB-News.de

#6497
csaba8

csaba8

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 955 hozzászólás
Hát ez tényleg nagyon odabassz...ritka szép gép

"just chillin killin"


#6498
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ez zavarbaejtoen jol nez ki :) bar igy az egig kihuzott nyeregcso miatt ugy tunik mintha kicsi volna a vaz.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6499
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás

Picasa Webalbumok - mofe - rm_slayer_sxc

úgy érzem jól döntöttem, h. ezt a vázat választottam! féltem a 16.5"-os mérettõl, de a hosszú nyeregcsõvel(400as, és lehetett volna rövidebb is..) és a 100as stucnival sokkal kényelmesebb mint a canyon volt. az irányítást sem érzem lomhának és nem fáj a derekam sem..
a szombatii rövidke kör tapasztalatai alapján a rendszer messze finomabban teszi dolgát mint az említett canyon 4forgáspontos megoldása. úgy tûnik van igazság a rocky mountain oldalán olvasható leírásban, valóban odatapasztja a kereket a talajhoz! dhx air csodásan indul meg.. 2állású propedal, bekapcsolva kiálláskor sem volt zavaró pogózás.
tetszik a nyeregvázcsövön a kis matrica: "proudly signed by the welder who created your frameset" és ott az aláírása:)
felsõcsõ elején-tetején ujjlenyomat: "rocky mountain handbuilt", baloldalon elöl a festék- és lakkréteg alatt az easton embléma.. tetszik.. de persze kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is:)

váz: '08 rm slayer sxc70, 16.5"
villa: '09 vanilla rlc qr15
váltás: xo gripkó, x9, xt
fék: juicy 5, 203, 160
hajtás: truva firex, pc970, xt sor
kerekek: novatec-dt-syncros dp25
gumik: elöl conti mk 2.4 kevláros, hátul zmax 2.1
kormánycsapágy: syncros fl
kormány: fsa xc280
stucni: syncros am 100mm
nyeregcsõ: syncros microadjust 400mm
nyereg: selle italia xo trans am

ami még változik: nóném markolat helyett valami emberibbet(kb akármit), fékek felújítása után tartóbakos xt tárcsákat 203-180as méretben.
következõ project: a hátsó agy helyére hope pro2/dt340, Syncros DS23, fekete húzott küllõk, kék niplik.


ritkán mondom itt , hogy irigylem...:)

nagy gratula, s használd egésséggel soká.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#6500
mof

mof

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.297 hozzászólás
Picasa Webalbumok - mofe - rm_slayer_sxc

úgy érzem jól döntöttem, h. ezt a vázat választottam! féltem a 16.5"-os mérettõl, de a hosszú nyeregcsõvel(400as, és lehetett volna rövidebb is..) és a 100as stucnival sokkal kényelmesebb mint a canyon volt. az irányítást sem érzem lomhának és nem fáj a derekam sem..
a szombatii rövidke kör tapasztalatai alapján a rendszer messze finomabban teszi dolgát mint az említett canyon 4forgáspontos megoldása. úgy tûnik van igazság a rocky mountain oldalán olvasható leírásban, valóban odatapasztja a kereket a talajhoz! dhx air csodásan indul meg.. 2állású propedal, bekapcsolva kiálláskor sem volt zavaró pogózás.
tetszik a nyeregvázcsövön a kis matrica: "proudly signed by the welder who created your frameset" és ott az aláírása:)
felsõcsõ elején-tetején ujjlenyomat: "rocky mountain handbuilt", baloldalon elöl a festék- és lakkréteg alatt az easton embléma.. tetszik.. de persze kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is:)

váz: '08 rm slayer sxc70, 16.5"
villa: '09 vanilla rlc qr15
váltás: xo gripkó, x9, xt
fék: juicy 5, 203, 160
hajtás: truva firex, pc970, xt sor
kerekek: novatec-dt-syncros dp25
gumik: elöl conti mk 2.4 kevláros, hátul zmax 2.1
kormánycsapágy: syncros fl
kormány: fsa xc280
stucni: syncros am 100mm
nyeregcsõ: syncros microadjust 400mm
nyereg: selle italia xo trans am

ami még változik: nóném markolat helyett valami emberibbet(kb akármit), fékek felújítása után tartóbakos xt tárcsákat 203-180as méretben.
következõ project: a hátsó agy helyére hope pro2/dt340, Syncros DS23, fekete húzott küllõk, kék niplik.