Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#6301
Posted 2010. April 03. - 22:33

gyönyörû a speci..
Sala! a láncfeszítést hogyan oldottad meg?
#6302
Posted 2010. April 03. - 22:10

Röfike, alapból fehér volt tervezve az Orbeából (a kék színek helyén fehér), de túl sok lett a fehér bringa, így lett kék, amit így utólag nagyon nem bánok. (Van belõle amúgy piros is).
Janes, 1,95-ös IRC Notos. Végigversenyeztem vele a 2006-os szezont (ahol többnyire sár volt: Zalaszentgrót, Flash Across, Duna, Bükk), sárban nagyon jól viselkedett, de a gördülési ellenállása is kicsi. Sajnos elkopott, így maratonokra már nem jó, csak azért van fenn, mert a Vredestein párját szétvágta egy üveg. Munkába járni meg még jó ilyen kopottan is.
Maggi, SS bringán egy darabig törtem a fejem (olyan 7-8 kg-s bicajt el tudnék képzelni), de Sopronban lakom, itt meg elég sok a domb, oda meg én kevés vagyok egy sebességhez. Városba száguldozni meg itt az Orbea.
bloke, monti után nekem még ez a kormány is nagyon mélyen van. Egészségügyi (tüdõ) problémák után most barátkozom az Orbeával újra (kerülnöm kellett a komolyabb rázkódást, meg az elõre dõlés se volt túl kellemes). Egy 40 km-s túrán vagyok túl és túléltem
kona vázat amúgyis nekem tartogatod

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6303
Posted 2010. April 03. - 22:08

Janes, 1,95-ös IRC Notos. Végigversenyeztem vele a 2006-os szezont (ahol többnyire sár volt: Zalaszentgrót, Flash Across, Duna, Bükk), sárban nagyon jól viselkedett, de a gördülési ellenállása is kicsi. Sajnos elkopott, így maratonokra már nem jó, csak azért van fenn, mert a Vredestein párját szétvágta egy üveg. Munkába járni meg még jó ilyen kopottan is.
Maggi, SS bringán egy darabig törtem a fejem (olyan 7-8 kg-s bicajt el tudnék képzelni), de Sopronban lakom, itt meg elég sok a domb, oda meg én kevés vagyok egy sebességhez. Városba száguldozni meg itt az Orbea. A Kona meg marad, egyrészt hátha valami baj lesz a hátsó taggal, másrészt jó pár maratont teljesítettem a Kulával és gyakorlatilag hibátlan állapotban van, de nem kapnék érte annyit amennyit ér...
bloke, monti után nekem még ez a kormány is nagyon mélyen van. Egészségügyi (tüdõ) problémák után most barátkozom az Orbeával újra (kerülnöm kellett a komolyabb rázkódást, meg az elõre dõlés se volt túl kellemes). Egy 40 km-s túrán vagyok túl vele és túléltem

#6304
Posted 2010. April 03. - 21:33

#6305
Posted 2010. April 03. - 21:32

Gabe: tieid is szépek....kulábal merev ss-t siman építenék

#6306
Posted 2010. April 03. - 21:30

#6307
Posted 2010. April 03. - 21:27

#6308
Posted 2010. April 03. - 21:25

#6309
Posted 2010. April 03. - 21:22

#6310
Posted 2010. April 03. - 19:25

attól még, hogy hidraulikus lehet vágni. csak utána kell olvasni, mit hogy.
meg azt az rst-t nem gyötri agyon a tárcsa?
#6311
Posted 2010. April 03. - 17:42


A stucni nekem a legfurább, de ha így kényelmes akkor miért ne?
#6312
Posted 2010. April 03. - 16:18

#6313
Posted 2010. April 03. - 15:58

#6314
Posted 2010. April 03. - 15:28

#6315
Posted 2010. April 03. - 15:21

#6316
Posted 2010. April 03. - 15:18


Tuning Magellan Draco

XT, LX és 1-2 Deore alkatrésszel szerelve





#6317
Posted 2010. April 02. - 23:12

Nálam a bal felsõ.
Most hogy mondod nálam is.


A sebesség mindent megold.
#6318
Posted 2010. April 02. - 23:00

#6319
Posted 2010. April 02. - 22:42

#6320
Posted 2010. April 02. - 22:36

Lila kontúr? csak én nem látom...??? de felismerted, hogy Fuji, biztos úgy van
Jobb felsõ sarok.
A sebesség mindent megold.