Viccelek!


Fiam új kerékpárja, 20"-os.
Hozzánk kell az ehhez hasonló áttétel ami nem sok modellen van, amúgy lehet nem ezt választottam volna. Jó kerékpár viszont nem könnyű. Tárcsa nem kellett volna feltétlenül, ami v-fékes azon kellett volna cserélnem a váltórendszert. Az eddig használt Earlyrider márkából 320 000 HUF lett volna ami sokkal jobb de azt túlzásnak érzem, 1.4 kilóval könnyebb. Az biztos, hogy szép, jól megy, jól hajtja, stabil az összkép. Hazafelé egy 10%-os emelkedőt is be tudott vele vállalni legutóbb. Félreértés ne essék ezeket nem én nyomom nála, a lankásabb részen toltuk de utána Ő indult meg. A közelben van egy kis freeride park, ott is nyomja le és fel. Vicces vagyok ott a gravel nyergében.
Erre modták anno felénk, hogy nem mindegy, hogy egy gyereknek fasza apja vagy apja fa.za van...
Szép bringa.
Fiam új kerékpárja, 20"-os.
Fiam új kerékpárja, 20"-os.
Hozzánk kell az ehhez hasonló áttétel ami nem sok modellen van, amúgy lehet nem ezt választottam volna. Jó kerékpár viszont nem könnyű. Tárcsa nem kellett volna feltétlenül, ami v-fékes azon kellett volna cserélnem a váltórendszert. Az eddig használt Earlyrider márkából 320 000 HUF lett volna ami sokkal jobb de azt túlzásnak érzem, 1.4 kilóval könnyebb. Az biztos, hogy szép, jól megy, jól hajtja, stabil az összkép. Hazafelé egy 10%-os emelkedőt is be tudott vele vállalni legutóbb. Félreértés ne essék ezeket nem én nyomom nála, a lankásabb részen toltuk de utána Ő indult meg. A közelben van egy kis freeride park, ott is nyomja le és fel. Vicces vagyok ott a gravel nyergében
.
Backroad elnevezés tetszik, Rose-nak is mert így hívják a gravel bringájukat .
Szerencsére hibátlan a kutyahelyzet, 1 hely van ahova öreg néni miatt nem megyek mert persze nagy kutyákkal sétál reggel 6 körül és nem bír velük....
Klassz környék, klassz, hozzávaló bicajjal. Hívhatjuk backroadnak, az simán illik erre.
Szeretttem nagyon a Hármason bicajozni én is, míg volt társaság, illetve a közelben laktam. Most a déli végeken körözgetek, Kamaraerdő felé, ott többet kell bűvészkedni egy kis szint összegereblyézéséért, cserébe nincs annyi kő, így a 35-ös gumi is okés.
Reggel a kutyahelyzet vállalható? Volt olyan eset, mikor törpedisznót sétáltató alakkal találkoztam arrafelé annak idején.
A környék ahol lakom hazai viszonylatban hegy
.
Óbudáról indulva ha átteker az ember a hegyen keresztül kerülővel a Szépvölgyi út felé majd onnan akár szintén kerülővel (Rózsadomb) a Hármashatár-hegyen fel be az erdőbe az ennyi tud lenni könnyen. Nagyon klassz kis utcák vannak betonon és az erdőről nem is beszélve. Tele van 7-10-15 százalékos emelkedővel az útvonal. Erre tipikusan nagyon jó a gravel bárki bármit is mond.
Klassz környék, klassz, hozzávaló bicajjal. Hívhatjuk backroadnak, az simán illik erre.
Szeretttem nagyon a Hármason bicajozni én is, míg volt társaság, illetve a közelben laktam. Most a déli végeken körözgetek, Kamaraerdő felé, ott többet kell bűvészkedni egy kis szint összegereblyézéséért, cserébe nincs annyi kő, így a 35-ös gumi is okés.
Reggel a kutyahelyzet vállalható? Volt olyan eset, mikor törpedisznót sétáltató alakkal találkoztam arrafelé annak idején.
A környék ahol lakom hazai viszonylatban hegy .
Óbudáról indulva ha átteker az ember a hegyen keresztül kerülővel a Szépvölgyi út felé majd onnan akár szintén kerülővel (Rózsadomb) a Hármashatár-hegyen fel be az erdőbe az ennyi tud lenni könnyen. Nagyon klassz kis utcák vannak betonon és az erdőről nem is beszélve. Tele van 7-10-15 százalékos emelkedővel az útvonal. Erre tipikusan nagyon jó a gravel bárki bármit is mond.
Jól néz ki, annak ellenére, hogy elég fekete Ma már össze is tudod sarazni... Merre jártál vele? 25 km-en 800+ méternyi szintemelkedés mid felfelé, mind lefelé elég vidám lehetett.
Tudom, hogy alig vártátok a képeket
.
Egy álom! Nem tudtam sokat menni ma hajnalban, 25 km-en nyomtam 830 méter szintet, de ha ez ilyen lesz akkor nagyon fogom szeretni. Csendes, kényelmes, semmi probléma (nyekergés, kattogás, stb).
Tudom, hogy alig vártátok a képeket .
Egy álom! Nem tudtam sokat menni ma hajnalban, 25 km-en nyomtam 830 méter szintet, de ha ez ilyen lesz akkor nagyon fogom szeretni. Csendes, kényelmes, semmi probléma (nyekergés, kattogás, stb).
Ez szerintem hozzátartozik az élményhez, amit a kerékpározás ad. Az, hogy bringázás előtt/közben/után ránézel a kerékpárra és tetszik, amit látsz. (ehhez fontos hozzátenni, hogy az én kerékpáros teljesítményem abszolút elhanyagolható, a saját határaimat feszegetem, mert az is örömet okoz a kerékpározásban, de azok a határok sok-sok szinttel az erős amatőröké alatt van)
Ezért tetszett meg a Decathlon lila országútija (aztán szerencsére megtaláltam a használt Wiliert, amit ha nem török össze egy éven belül, jobb üzlet lesz és még jobban tetszik) és ezért húz a szívem általában a gyári konfigurációkhoz, mert az "optika" jobb, mint amit összelegózással (ami lehet olcsóbb és könnyebb/erősebb) el lehet érni.
az enyém egy összelegózott bringa. jobb, mint a gyári setup, de nagyon hasonló. szóval lehet ezt jól is csinálni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ez szerintem hozzátartozik az élményhez, amit a kerékpározás ad. Az, hogy bringázás előtt/közben/után ránézel a kerékpárra és tetszik, amit látsz. (ehhez fontos hozzátenni, hogy az én kerékpáros teljesítményem abszolút elhanyagolható, a saját határaimat feszegetem, mert az is örömet okoz a kerékpározásban, de azok a határok sok-sok szinttel az erős amatőröké alatt van)
Ezért tetszett meg a Decathlon lila országútija (aztán szerencsére megtaláltam a használt Wiliert, amit ha nem török össze egy éven belül, jobb üzlet lesz és még jobban tetszik) és ezért húz a szívem általában a gyári konfigurációkhoz, mert az "optika" jobb, mint amit összelegózással (ami lehet olcsóbb és könnyebb/erősebb) el lehet érni.
Ennyit a csodás zöldeskék eltévelygésről.
A márkafétis engem teljesen hidegen hagy, de ha jól belegondolok, simán szín alapján választok, ha megvan a megfelelő műszaki tartalom.
jaj, ne, már megint... pedig már úgy tűnt, jó útra tértél...
Ennyit a csodás zöldeskék eltévelygésről.
A márkafétis engem teljesen hidegen hagy, de ha jól belegondolok, simán szín alapján választok, ha megvan a megfelelő műszaki tartalom.
Remélem pénteken jövök egy teljes alakos képpel (át kell építeni, össze kell rakni), ez végre én vagyok . Csak Hercegünket idegesítem mert műanyag, fekete és nem menetes a középcsapágy
Edited by Kisherceg, 2023. October 09. - 18:12.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
feleségem szavaival élve: ez nem gusztustalan.
A feleségem nagyon megértő a hobbimmal kapcsolatban, de minden vásárlás előtt ő, mint a családi ízlésrendőrség tagja, rá kell üsse a kerékpárra a "szép" pecsétet
Mindig béna vagyok a kép linkeléssel (beilleszteni sohasem sikerült), a céges gépemen tiltva van a bikemag, a másikon pedig a Safari nem enged belépni...
talán most sikerül a link, jelen konfiguráció (teljesen gyári), pedállal és kulacstartókkal 7.5 kg. A nyeregcső néha még nyikorog egy kicsit (sok-sok karbon paszta és túlhúzás után), de már tudom, hogy még egyszer feleslegesen nem fogok középcsapágyat cseréltetni, mert nem az a hangadó.
jó társaságban voltunk a hétvégén.
Szép vasak! A Deepspace ezzel a kormánnyal hozza az ősmonti érzést? Az On-One-nal összefutottatok vagy tervezett volt a közös túra?
feleségem szavaival élve: ez nem gusztustalan.
Mindig béna vagyok a kép linkeléssel (beilleszteni sohasem sikerült), a céges gépemen tiltva van a bikemag, a másikon pedig a Safari nem enged belépni...
talán most sikerül a link, jelen konfiguráció (teljesen gyári), pedállal és kulacstartókkal 7.5 kg. A nyeregcső néha még nyikorog egy kicsit (sok-sok karbon paszta és túlhúzás után), de már tudom, hogy még egyszer feleslegesen nem fogok középcsapágyat cseréltetni, mert nem az a hangadó.
Mindig béna vagyok a kép linkeléssel (beilleszteni sohasem sikerült), a céges gépemen tiltva van a bikemag, a másikon pedig a Safari nem enged belépni...
talán most sikerül a link, jelen konfiguráció (teljesen gyári), pedállal és kulacstartókkal 7.5 kg. A nyeregcső néha még nyikorog egy kicsit (sok-sok karbon paszta és túlhúzás után), de már tudom, hogy még egyszer feleslegesen nem fogok középcsapágyat cseréltetni, mert nem az a hangadó.
https://drive.google...?usp=share_link
@tolli: szóval vettél egy bicajt.... Hm... ...és még csak meg sem mutatod.... Hm....
Vicc vót'!persze örülünk, ha kerül ide kép!