Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#21
Posted 2024. September 08. - 19:46

- Kisherceg, ZolkoW, Rabbit and 2 others like this
#22
Posted 2024. August 15. - 07:38

#24
Posted 2024. July 12. - 22:46

Sziasztok,
Az ígért élménybeszámoló következik.
Játék és mese!
Mondhatnám ezt is a bicóról, de azért nem minden fenékig tejfel.
100 km után úgy szálltam le a bringáról, hogy egyszer sem zsibbadt semmim, az egész út alatt!
Nem volt olyan emelkedő, ahol le kellett volna szállnom vagy nagyon szenvedtem volna. Meglepődtem magamon!
Koskormányt megkedveltem, nem szeretném lecserélni. Nagyon jó voltak a különböző fogási pozíciók, főleg a hosszabb emelkedőkön.
Igaz, a gyári bandázsolás nekem vékony, de már meg is vettem az új 3 mm vastag bandázsolást, a napokban fel is szeretném rakni.
Kíváncsi leszek rájuk, mennyire javul a komfort érzés...? Majd beszámolok erről is.
A gumik gyorsak, jól is tapadnak, legalább is száraz körülmények között. De sajnos a rossz minőségű kerékpár utakon fárasztó volt menni, az 5 barra pumpált gumikkal nagyon rázott a bringa eleje, a végére már éreztem a tenyeremet. Az is lehet, hogy nem vagyok ehhez szokva?! Minden esetre ballonosabb gumikkal tervezek a jövőben, ez lesz a következő komfort fejlesztés a bringán.
A fékek egészen jól bekoptak az út végére, oly annyira, hogy a nap végére a hátsó már "muzsikált" is!
Összességében teljesen más élmény volt ezzel a bringával menni, olyan érzés,
mikor nem akarsz leszállni róla, csak menni, menni és menni....
Edited by talpfa, 2024. July 12. - 22:55.
- Kisherceg, ZolkoW, Rabbit and 3 others like this
#25
Posted 2024. July 06. - 21:33

Tetszetős, gratulálok!
El sem tudom mondani anno mennyit nézegettem ezeket a vázakat de végül nem vettem soha.
https://photos.app.g...6FvKFusKpNqw1TA
Most állt össze. A váltóbovdenek cseréje igazi kihívás volt, de kb. 8 munkaóra és két idegösszeroppanás után sikerült. Buycycle vásárlás volt, ami (mármint a buycycle vásárlási folyamat) még nem túl kiforrott, de nélkülük nem találtam volna rá erre a hollandiai biciklire.
Jelen állapotában (kulacs nélkül, de kulacstartókkal és pedállal) 8.8 kg. Öröm vele mászni
#26
Posted 2024. July 06. - 16:12

https://photos.app.g...6FvKFusKpNqw1TA
Most állt össze. A váltóbovdenek cseréje igazi kihívás volt, de kb. 8 munkaóra és két idegösszeroppanás után sikerült. Buycycle vásárlás volt, ami (mármint a buycycle vásárlási folyamat) még nem túl kiforrott, de nélkülük nem találtam volna rá erre a hollandiai biciklire.
Jelen állapotában (kulacs nélkül, de kulacstartókkal és pedállal) 8.8 kg. Öröm vele mászni
- karakoram, Kisherceg and Rabbit like this
#27
Posted 2024. July 02. - 09:38



A koskormányt szokni kell, valóban. Vagy megszoksz, vagy megszöksz, szerencsére elég sok lehetőség van a koskormány-mentesítésre is. Ha úgy alakulna...

Fék ügyben nem tudok okosat mondani. A betét és akár a tárcsa cseréje hozhat plusz fékerőt, de nyilván van egy limit, amit maga a fék jelent. A bovdenezés, ha megüt egy minimum szintet, nem lehet akadály. (Szerintem a hagyományos, spirál szerkezetű ház jobb, a hosszantiszálasnak csak hosszú egyenes szakaszokon van értelme.)
Jó gurulást a bicajjal, számítok a beszámolókra a fejlesztésekről és a tapasztalatokról!
- talpfa likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#28
Posted 2024. June 30. - 19:35

Kisherceg...
Gyors fotó az udvarban.
A nyereg nem eredeti, az kényelmetlen volt. Átraktam a Rockyról.
Elfekvőben volt egy szép BBB nyeregcső bilincsem, azt is cseréltem.
Na meg persze normális pedálokat raktam rá, a gyári műanyag vackok helyett.
Edited by talpfa, 2024. June 30. - 19:42.
- karakoram, Kisherceg, Rabbit and 2 others like this
#29
Posted 2024. May 13. - 14:03

Csak a fejemben valami nem hagyott nyugodni, hogy legyen már benne 48-as külső
.
És nagyon jó lett vele kinézetre is . Terepen egészen biztosan hatékonyabb, kényelmesebb, aszalton meg nem érdekel nagyon, hajtom és kész. Bőven van hely a sárnak úgy, hogy a Giant változtatható tengelytáv még mindig a rövidebb állásban van. Hosszabb állásban egészen komoly 650B-s monster gravel lenne az eredmény. Ez a nagyon világos oldalfal nem jön be, visszanéztem a 44-es külsővel készült fotókat, 4 hónap és bebarnulnak.
- ZolkoW, Rabbit, donciccio and 1 other like this
#30
Posted 2024. May 09. - 10:29

Így van, a váz alu. Hajtásmerevség szempontból az tudom mondani, hogy nekem ez egy megfoghatatlan paraméter, acél és alu vázaim voltak, külön sosem éreztem, hogy valamelyiket más hajtani. Zötyögni vele - talán más.
Sajnálom, hogy nem forgalmazza már az R2-bike, villát is ebayről sikerült vennem pár éve, pedig a boostos változata is nagyon ki volt nézve, de így már nem erőltetem. Sajnos a méretezése nekem nem bizonyult ideálisnak, a két méret közötti lenne a legjobb, vagy ha alacsonyabbra készítenék őket, és akkor L-es.. a Trek pont jobb egy picit.
Hát ez valami gyönyörű! Ráadásul elöl-hátul merev és egysebességes... A Niner nekem is ott van a kívánságlistán...
A karbonváz mennyire érződik hatékonynak hajtás szempontjából? Nekem egy tuningolt 2018-as Kona Unitom van (Mavic Crossmax SL kerekekkel és Ritchey karbon villával) és (a jelentős tömegen kívül) az egyetlen bajom vele a szánalmas nyomatékom alatt is érezhetően csavarodó középcsapágy-terület. Egyébként az egyik legviccesebb kerékpárom, leginkább az egysebességessége miatt.
#31
Posted 2024. May 08. - 21:45

Hát ez valami gyönyörű! Ráadásul elöl-hátul merev és egysebességes... A Niner nekem is ott van a kívánságlistán...
A karbonváz mennyire érződik hatékonynak hajtás szempontjából? Nekem egy tuningolt 2018-as Kona Unitom van (Mavic Crossmax SL kerekekkel és Ritchey karbon villával) és (a jelentős tömegen kívül) az egyetlen bajom vele a szánalmas nyomatékom alatt is érezhetően csavarodó középcsapágy-terület. Egyébként az egyik legviccesebb kerékpárom, leginkább az egysebességessége miatt.
a váz alu, csak a villa karbon.
Edited by Kisherceg, 2024. May 08. - 21:46.
- ZolkoW likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#32
Posted 2024. May 08. - 19:21

Hát ez valami gyönyörű! Ráadásul elöl-hátul merev és egysebességes... A Niner nekem is ott van a kívánságlistán...
A karbonváz mennyire érződik hatékonynak hajtás szempontjából? Nekem egy tuningolt 2018-as Kona Unitom van (Mavic Crossmax SL kerekekkel és Ritchey karbon villával) és (a jelentős tömegen kívül) az egyetlen bajom vele a szánalmas nyomatékom alatt is érezhetően csavarodó középcsapágy-terület. Egyébként az egyik legviccesebb kerékpárom, leginkább az egysebességessége miatt.
Ja, belekukkantva a grammozós topicba, ezen semmi különösen könnyű nincs a villát és a 0 grammos váltást leszámítva, így pedállal, kulacstartókkal, teltkarcsú külsőkkel 9,95 Kg.
Sosem volt előtte 10 kiló alatti
bicómmontim. Markolatból már érkezik az új, rá lehet szokni a szilikonra. Meg lesz még itt 19-es, esetleg 18-as lánckerék próbálgatva, de tegnap is egész jól boldogultam vele. nem is a tolás a gond, azt még nem kellett, hanem az enyhe lejtők
#33
Posted 2024. May 08. - 10:39

Nagyon klassz masina, gratulálok hozzá!
Imádtam mikor egysebis bringám volt és a hegyekben/terepen mentem. Térdem jelezte sajnos, hogy nem kellene....
- ZolkoW likes this
#34
Posted 2024. May 08. - 08:14

Ja, belekukkantva a grammozós topicba, ezen semmi különösen könnyű nincs a villát és a 0 grammos váltást leszámítva, így pedállal, kulacstartókkal, teltkarcsú külsőkkel 9,95 Kg.
Sosem volt előtte 10 kiló alatti bicóm montim. Markolatból már érkezik az új, rá lehet szokni a szilikonra. Meg lesz még itt 19-es, esetleg 18-as lánckerék próbálgatva, de tegnap is egész jól boldogultam vele. nem is a tolás a gond, azt még nem kellett, hanem az enyhe lejtők
Jól, van! Elegem lett abból, hogy nem írok ide, szóval írok!
Túlzás a nyomulás, de van ilyenem. Egy kört már mentem vele. Ez is vagy fél évet készült, először rossz (pedig Niner..
) excentert sikerült rendelnem, a 3D nyomtatottat már korábban elvetettem, ez a noném pedig elsőre korrektnek tűnik. 30:20. Olyan gyengéknek, és türelmeseknek, mint én.
Ja, 27,5 x 2,6, mert hát nájner. De elsősorban inkább mert a pluszos fasza. Az ilyen csirke kvázipluszos is, de hátul ez is éppcsak elforog (nyugi, van vagy fél centi oldalanként, de ezt a vázat még nem ezt szem előtt tartva tervezték. Örülök, hogy ez is összejött egyáltalán)
- karakoram and tolli like this
#35
Posted 2024. May 07. - 20:24

nézzük csak.. asszem, 25 belül, ezt igazából gravelre vettem, arra is tetszik. Régebbi NN minta, kár, hogy megszüntették, illetve valami más néven, fapadosabb verzióban él tovább. 29-esből nem fért volna el a rendes 2.4 sem, kicsit szűkre szabták ott a helyet ott hátul.
#36
Posted 2024. May 07. - 16:39

Tehát ez egy 29es váz de te 27,5 x 2,6 kerékkel raktad össze? Milyen széles felnit választottál?
Nekem is pont ilyen kombó a bringám. És imádom.
(Nobby Nic -ből is van 27,5 X 2,6os? Nem tudtam.)
Edited by marton, 2024. May 07. - 16:42.
#37
Posted 2024. May 07. - 13:10

Jól, van! Elegem lett abból, hogy nem írok ide, szóval írok!
Túlzás a nyomulás, de van ilyenem. Egy kört már mentem vele. Ez is vagy fél évet készült, először rossz (pedig Niner.. ) excentert sikerült rendelnem, a 3D nyomtatottat már korábban elvetettem, ez a noném pedig elsőre korrektnek tűnik. 30:20. Olyan gyengéknek, és türelmeseknek, mint én.
Ja, 27,5 x 2,6, mert hát nájner. De elsősorban inkább mert a pluszos fasza. Az ilyen csirke kvázipluszos is, de hátul ez is éppcsak elforog (nyugi, van vagy fél centi oldalanként, de ezt a vázat még nem ezt szem előtt tartva tervezték. Örülök, hogy ez is összejött egyáltalán)
- karakoram, marton, Kisherceg and 4 others like this
#38
Posted 2024. March 17. - 11:03

- karakoram and Kisherceg like this
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#39
Posted 2024. March 15. - 00:56

A nyereg pálcájára tehető karabíneres kiegészítőt vedd hozzá, maga a kötél is baromi kis helyre betehető akár zsebbe is.
https://www.bike24.c...rchTerm=Towwhee
https://www.bike24.com/p2458171.html
Arra amire én is használtam tök jó volt a Camping a játszótérre (vagy a Tacskó), utána meg a tipikus BMX.
Valamiért a hegyekbe eszembe sem jutott felmenni, pedig apám vitt kirándulni rendszeresen. Az első mtb-vel már húztam viszont fel, szét is esett (az a típus volt amit el sem vállalnak ma már a komolyabb boltok).
Towwhee-t pont néztem, valószínűleg veszek majd, a derékra köthető kiegészítőt néztem rá pluszban (nem akaródzik a Giant gravel fenekét ezzel nyúzni, igaz egy rendes nyeregcsőre szerelhető bikepacking táska sem jobb). Illetve elég minimalista vagyok, utálom ha van nálam valami meg a bringára kell tekerni és hasonlók.
- karakoram likes this
#40
Posted 2024. March 11. - 16:03

Nagyon szuper Riprock, láttam ilyet élőben, baromi jó kis bringa, annak idején mekkorát néztünk volna egy ilyenre a Csepel Tacskó helyett amit persze imádtunk. Meredekebb részekre nem próbáltátok a TowWhee-t?
Arra amire én is használtam tök jó volt a Camping a játszótérre (vagy a Tacskó), utána meg a tipikus BMX.
Valamiért a hegyekbe eszembe sem jutott felmenni, pedig apám vitt kirándulni rendszeresen. Az első mtb-vel már húztam viszont fel, szét is esett (az a típus volt amit el sem vállalnak ma már a komolyabb boltok) .
Towwhee-t pont néztem, valószínűleg veszek majd, a derékra köthető kiegészítőt néztem rá pluszban (nem akaródzik a Giant gravel fenekét ezzel nyúzni, igaz egy rendes nyeregcsőre szerelhető bikepacking táska sem jobb). Illetve elég minimalista vagyok, utálom ha van nálam valami meg a bringára kell tekerni és hasonlók
.
- madgab likes this