Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#5321
Posted 2010. September 20. - 16:00
#5322
Posted 2010. September 20. - 15:53
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5323
Posted 2010. September 20. - 15:38
Imageshack - p2009101522.jpg
Imageshack - p2009101523.jpg
Imageshack - p200910152301.jpg
Imageshack - p200910152302.jpg
Imageshack - p2009101524.jpg
Imageshack - p200910152401.jpg
Ami változott az a nyereg ( funny skinny->Selle Italia NT1), hátsófelni (Sycros fl-ds23 --> mavix en521), stucni ( bbb litestem --> thomson elite x4), kormány ( oval m200 riser --> truvativ holzfeller worldcup), hajtómû ( shimano saint --> xt)
lesz még új kerékszett, nyeregcsõ...ezek a jövõbeni tervek
#5324
Posted 2010. September 19. - 01:37
#5325
Posted 2010. September 18. - 20:07
#5326
Posted 2010. September 18. - 17:41

Nagyban.

Nagyban.

Nagyban.

Nagyban.

Nagyban.

Nagyban.
Alkatrészlista
Váz: Yeti AS-X, 181mm
Rugóstag: Fox DHX 5.0
Villa: Fox VAN R, 180 mm
Agyak: Shimano Saint
Felnik: Mavic EX729
Külsõk: Specialized Enduro pro
Hajtómû: Shimano Saint
Elsõ váltó: Shimano XTR
Elsõ váltókar: Shimano XTR
Hátsó váltó: Shimano Saint
Hátsó váltókar: Shimano XTR
Fogaskeréksor: Sram PG-990
Lánc: Sram PC-991
Fékek: Hayes Mag HD
Tárcsák: Shimano Saint 203 mm
Kormánycsapágy: Syncros FBI reducer
Kormány: Ritchey Rizer, 670 mm
Kormányszár: Spank 1-Timer
Markolat: Prodigy ProGrip
Nyeregcsõ: Thomson Elite
Nyereg: Specialized Phenom SL
Pedál: Shimano PD-M545
Kompjúter: Polar RS800CX
Világítás: Sigma Siled Xtreme, Li-ion packkal + Cateye TL-LD150
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#5327
Posted 2010. September 14. - 19:38
a VP speciel pont gyártó, a BTS-nek maricázott pedálok tõlük (is) vannakgyarto egyaltalan vmelyik?
a legtobb brand abbol all, hogy egy tajvani gyarto feliratozza a termekeit, aztan azt veszik meg.
még mindig nagyon tetszik ez a bringa nekem, sajnálom, hogy anno nem vettem meg az egyetlen 29-es össztelóst ebbõl.nah itt a verda veglegesnek tartott verzioja - a gumik: rron 2.25 + rralph 2.1, es visszaraktam a jo oreg cateye endurot. a suly 12.4kg lett.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5328
Posted 2010. September 14. - 15:32
140-es tárcsa rendes méretû férfiembernek még hátra is kevés.
Ismered a mondást arról hogy kik fékeznek?
A sebesség mindent megold.
#5329
Posted 2010. September 14. - 15:30
A linkelt KTM-hez cipelsz lakatot a hátizsákodban? Ezt már végképp nem értem. Most függetlenül attól, hogy trekking vagy monti
140-es tárcsa rendes méretû férfiembernek még hátra is kevés.
#5330
Posted 2010. September 14. - 15:07
Én erre az mondom, nem számítanak a grammok.
Pár hete adtam el a KTM RACE LC prime gépemet, tényleg nem volt egy súlyos darab, mert pedállal is csak 10,1 kg körül volt. Ellenben az Abus bordo granit X plus amit a hátiban cipelek, na meg a teli kulacs és még a sok miegymás.. nem tök mindegy hány kiló a canga? :-)
nem tok mindegy. az abus lakat ugyanugy a hatadon lesz meg a kulacs meg a miegymas, de ha 15 vagy 9 kilo a bringa alattad akkor az osszsuly megsem ugyanaz igaze?
Akkor , hogy én is hozzászoljak a te bicódhoz.. minek elõre 203-as tárcsa, amikor a 140-el is fejreállsz, ha besatuzod?
mondjuk hegyrol lefele jovet nem nagyon akarod koppig huzni a feket, csak picit, hogy kontrollald a sebesseget. nomost ott egy hosszabb lejton ahol sokat huzod a feket, ott a kis tarcsa nem bir lehulni elegge, tulmelegszik a rendszer, es elveszted az osszes fekerot.
mindossze ennyi.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5331
Posted 2010. September 14. - 10:57
#5332
Posted 2010. September 13. - 20:57
Szerintem sikerült megfejtenem, ez egy trekking.A KTM. Biztos frankó gép, de én nem vagyok oda kimondottan a szobai fényképekért, amin olyan tiszta, hogy enni lehetne róla. Meg az a gumi is furcsa nekem, meg a nagyon magasan lévõ kormány, és akkor már csak az összképet tovább rontó platformpedál, pumpa és kulacs-triót hagytam ki.
A sebesség mindent megold.
#5333
Posted 2010. September 13. - 20:50
#5334
Posted 2010. September 13. - 20:43
Szoval, bartomira megtetszett és rábeszéltem magam.Ennyi, nem kell bele többet gondoni, tetszett, rámentemn a dizájnra, a sulyt meg visszasporoltam a Karbon Dt villával...legalábbis elõl..
Amugy gyárilag Dt felni volt rajta 430g o--os volt az is, ha már belemegyünk a részletekbe.
Amugy meg mostanában sokat tekerek erõs vagyok egy két kilo ide vagy oda![]()
![]()
erre amugy azt irják a felni tömege 350 gr.
Kompõlett kerék 1910.
A másik verzioja 26 osban az 1520g/ pár, csakhát ez jopbban tetszett ill. a másik nem volt..
Én erre az mondom, nem számítanak a grammok.
Pár hete adtam el a KTM RACE LC prime gépemet, tényleg nem volt egy súlyos darab, mert pedállal is csak 10,1 kg körül volt. Ellenben az Abus bordo granit X plus amit a hátiban cipelek, na meg a teli kulacs és még a sok miegymás.. nem tök mindegy hány kiló a canga? :-)
Mondjuk ha ráülsz a gépre, akkor az eleje is beül, aztán hogy milyen arányban azt nemtudom (sose volt össztelósom).
Ettõl függetlenül a speci nagy szép bringa lett.
A KTM. Biztos frankó gép, de én nem vagyok oda kimondottan a szobai fényképekért, amin olyan tiszta, hogy enni lehetne róla. Meg az a gumi is furcsa nekem, meg a nagyon magasan lévõ kormány, és akkor már csak az összképet tovább rontó platformpedál, pumpa és kulacs-triót hagytam ki.
Ezeket mint esztétikai dolgokat írtam, szal raklamációnak helye nincs.
Akkor , hogy én is hozzászoljak a te bicódhoz.. minek elõre 203-as tárcsa, amikor a 140-el is fejreállsz, ha besatuzod?
#5335
Posted 2010. September 13. - 20:25
Amugy gyárilag Dt felni volt rajta 430g o--os volt az is, ha már belemegyünk a részletekbe.
Amugy meg mostanában sokat tekerek erõs vagyok egy két kilo ide vagy oda
erre amugy azt irják a felni tömege 350 gr.
Kompõlett kerék 1910.
A másik verzioja 26 osban az 1520g/ pár, csakhát ez jopbban tetszett ill. a másik nem volt..
#5336
Posted 2010. September 13. - 15:48
#5337
Posted 2010. September 13. - 15:25
szerintem nehezebbek azok, abból kiindulva, hogy a pár kerék 1910 gramm...nem épp nehéz az a kerék, azok a felnik 350g-osak
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5338
Posted 2010. September 13. - 15:12
#5339
Posted 2010. September 13. - 14:49
#5340
Posted 2010. September 13. - 13:50

Sign In
Create Account

Back to top






