Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#5301
Posted 2010. September 14. - 10:57

#5302
Posted 2010. September 13. - 20:57

Szerintem sikerült megfejtenem, ez egy trekking.A KTM. Biztos frankó gép, de én nem vagyok oda kimondottan a szobai fényképekért, amin olyan tiszta, hogy enni lehetne róla. Meg az a gumi is furcsa nekem, meg a nagyon magasan lévõ kormány, és akkor már csak az összképet tovább rontó platformpedál, pumpa és kulacs-triót hagytam ki.
A sebesség mindent megold.
#5303
Posted 2010. September 13. - 20:50

#5304
Posted 2010. September 13. - 20:43

Szoval, bartomira megtetszett és rábeszéltem magam.Ennyi, nem kell bele többet gondoni, tetszett, rámentemn a dizájnra, a sulyt meg visszasporoltam a Karbon Dt villával...legalábbis elõl..
Amugy gyárilag Dt felni volt rajta 430g o--os volt az is, ha már belemegyünk a részletekbe.
Amugy meg mostanában sokat tekerek erõs vagyok egy két kilo ide vagy oda![]()
![]()
erre amugy azt irják a felni tömege 350 gr.
Kompõlett kerék 1910.
A másik verzioja 26 osban az 1520g/ pár, csakhát ez jopbban tetszett ill. a másik nem volt..
Én erre az mondom, nem számítanak a grammok.
Pár hete adtam el a KTM RACE LC prime gépemet, tényleg nem volt egy súlyos darab, mert pedállal is csak 10,1 kg körül volt. Ellenben az Abus bordo granit X plus amit a hátiban cipelek, na meg a teli kulacs és még a sok miegymás.. nem tök mindegy hány kiló a canga? :-)
Mondjuk ha ráülsz a gépre, akkor az eleje is beül, aztán hogy milyen arányban azt nemtudom (sose volt össztelósom).
Ettõl függetlenül a speci nagy szép bringa lett.
A KTM. Biztos frankó gép, de én nem vagyok oda kimondottan a szobai fényképekért, amin olyan tiszta, hogy enni lehetne róla. Meg az a gumi is furcsa nekem, meg a nagyon magasan lévõ kormány, és akkor már csak az összképet tovább rontó platformpedál, pumpa és kulacs-triót hagytam ki.
Ezeket mint esztétikai dolgokat írtam, szal raklamációnak helye nincs.
Akkor , hogy én is hozzászoljak a te bicódhoz.. minek elõre 203-as tárcsa, amikor a 140-el is fejreállsz, ha besatuzod?
#5305
Posted 2010. September 13. - 20:25

Amugy gyárilag Dt felni volt rajta 430g o--os volt az is, ha már belemegyünk a részletekbe.
Amugy meg mostanában sokat tekerek erõs vagyok egy két kilo ide vagy oda



erre amugy azt irják a felni tömege 350 gr.
Kompõlett kerék 1910.
A másik verzioja 26 osban az 1520g/ pár, csakhát ez jopbban tetszett ill. a másik nem volt..
#5306
Posted 2010. September 13. - 15:48

#5307
Posted 2010. September 13. - 15:25

szerintem nehezebbek azok, abból kiindulva, hogy a pár kerék 1910 gramm...nem épp nehéz az a kerék, azok a felnik 350g-osak
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5308
Posted 2010. September 13. - 15:12

#5309
Posted 2010. September 13. - 14:49

#5310
Posted 2010. September 13. - 13:50


#5311
Posted 2010. September 13. - 11:51

#5312
Posted 2010. September 13. - 11:20

meg amugy is eltolodik a sulypont kiallva.
Meg lejtõn, meg emelkedõn, meg szinte mindenhol ami nem tiszta egyenes.

A sebesség mindent megold.
#5313
Posted 2010. September 13. - 11:06

Nem feltétlenül. Rengeteg fullynál hátra nagyobb beülés kell az összhanghoz.
meg amugy is eltolodik a sulypont kiallva.
#5314
Posted 2010. September 13. - 10:52

Oké, hogy beül a váz, de a villa is beül. Vagy túl kemény a teló, vagy túl puha a tag. Nekem a fullymon terheletlenül is totál vízszintbe állítottam a nyerget, mert ráülve is úgy maradt. Merevfarúnál annyival van fentebb az orra, hogy a telóbeüléssel legyen vízszintes.
Nem feltétlenül. Rengeteg fullynál hátra nagyobb beülés kell az összhanghoz.
A sebesség mindent megold.
#5315
Posted 2010. September 13. - 10:49

A nyereg miért lejt elõre?
mert igy kenyelmes?

legyen mitõl zsibbadnia a tenyerének
ennek sajna vajmi keves koze van a nyereghez... amugy ahogy most van a canga, mar elenyeszo problemam van vele. sokkal tobbet szamit, mint kiderult a kormany emelkedese.
Oké, hogy beül a váz, de a villa is beül. Vagy túl kemény a teló, vagy túl puha a tag. Nekem a fullymon terheletlenül is totál vízszintbe állítottam a nyerget, mert ráülve is úgy maradt. Merevfarúnál annyival van fentebb az orra, hogy a telóbeüléssel legyen vízszintes.
hetekig allitgatom a cangat, mire jo lesz - jol van beallitva a sag

#5316
Posted 2010. September 13. - 10:23

Ettõl függetlenül a speci nagy szép bringa lett.
A KTM. Biztos frankó gép, de én nem vagyok oda kimondottan a szobai fényképekért, amin olyan tiszta, hogy enni lehetne róla. Meg az a gumi is furcsa nekem, meg a nagyon magasan lévõ kormány, és akkor már csak az összképet tovább rontó platformpedál, pumpa és kulacs-triót hagytam ki.

Ezeket mint esztétikai dolgokat írtam, szal raklamációnak helye nincs.

#5317
Posted 2010. September 13. - 10:22

#5318
Posted 2010. September 13. - 10:15

#5319
Posted 2010. September 13. - 10:10


én az össztelósomon azért állítottam meredekebbre a nyerget, hogy amikor ráülök és beül a váz, pont kényelmes lett a szöge. lehet itt is ez az indok.

#5320
Posted 2010. September 13. - 10:04

A nyereg miért lejt elõre?
legyen mitõl zsibbadnia a tenyerének
