Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Ki milyen bringával nyomul?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
18386 hozzászólás a témában

#21
blash

blash

    vendég

  • fórumtag
  • 435 hozzászólás

mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!
 
kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/12/10/501IMG_20171210_131826_1.jpg
 
nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el. :D persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni. :D ...nem úgy, mint a unit... :( a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt,  az új inbred megjelenését.
 
egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!"  :wacko:
 
ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!

 

Ez milyen pedál? Hogy sikerült csak ennyire összesarazni a bringát? Vagy ez kép még az első kanyar után készült? Látod, ezé kellett (volna) a boost a villa, azzal biztosan jóval több hely lenne :PP



#22
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 5.669 hozzászólás

mivel ezen az oldalon még nem volt a vaspacim, játszunk "spot the difference"-t!

 

501IMG_20171210_131826_1.jpg

 

nem kerül egy autó árába, de ezzel végre úgy tudok menni, mintha most kötöttem volna el. :D persze még mindig nincs kész, de erősen közelít. hála a tervezőnek (Brant Richards, áldassék a neved!), ez tényleg kézre/lábra áll, mindent szeret, kivéve egyenesen menni. :D ...nem úgy, mint a unit... :( a láncdobálásról még mindig nem sikerült leszoktatnom, de ami késik... mindenesetre a mai tekerés után némileg türelmesebben várom a tavaszt,  az új inbred megjelenését.

 

egy bajom van csak, egyre hangosabban súgja egy hang a fejemben, hogy "vegyél droppert!"  :wacko:

 

ja és ez a "sárvédő", hátnemtom', valamit használ-e, az biztos, nagyon fárasztó hallgatni, mert elég, ha csak elmegyek egy pocsolya mellett, máris hangja lesz. mér' ilyen szűk az RS villahídja?? a 2,4-es X-king még csak nem is egy nagy gumi!


Kisherceg módosította - 2017. december 10. - 20:26

  • karakoram, Vejne és ttamas22 kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#23
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

 

:) Ime.Kesz.Lista is.Bringa is.Biztos.Pont. (:

 

IMG_20171018_152634.jpg

 

.

 

9_Niner_Ros9_Plus_S.jpg

 

.

 

Impozáns kerékpár, gratulálok hozzá!


  • Vejne kedveli ezt

#24
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 5.669 hozzászólás

 

Csináld meg SS-nek a vázadat és tavasszal csavarogjunk egyet együtt :)

 

ez már nem fog összejönni...  :mellow:


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#25
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 107 hozzászólás

 

:) Ime.Kesz.Lista is.Bringa is.Biztos.Pont. (:

 

IMG_20171018_152634.jpg

 

.

 

9_Niner_Ros9_Plus_S.jpg

 

.

 

 

Ez egy kisebb, illetve nagyobb csoda lett, nagyon tetszik. 

 

Jól látom, hogy jelenleg nincs is ilyen ROS modell a niner kínálatában? 

 

A felszereltséggel kapcsolatban: Tisztán látszik, hogy jól átgondolt és tervezett építés volt ez, pénztárcát sem kímélő alapos munka. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a fékek és a hajtókarok miért "lógnak ki" a sorból? Nem mintha bármi baj lenne velük, ugyanakkor nagyon más szintet képviselnek, mint a bringa többi eleme. 

 

A felniket viszont egyáltalán nem ismerem, miért döntöttél pont ezek mellett? 


Mars módosította - 2017. november 27. - 15:17


#26
end.re:

end.re:

    vendég

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationBP

:) Ime.Kesz.Lista is.Bringa is.Biztos.Pont. (:

 

IMG_20171018_152634.jpg

 

.

 

9_Niner_Ros9_Plus_S.jpg

 

.

 


  • karakoram, Kisherceg és Rabbit kedveli ezt

light is right

light bicycles


#27
end.re:

end.re:

    vendég

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationBP

ez pontosan mit jelent?


csak annyit hogy nem log ki a sorbol mert most mind hasonlo bringak itt 8P meg csak ugy mert szep ott az osz 8D

end.re: módosította - 2017. november 22. - 14:27

  • Kisherceg kedveli ezt

light is right

light bicycles


#28
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 5.669 hozzászólás

 

8D es Blanka acelmontiegysebije is 8P

 

 

ez pontosan mit jelent?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#29
end.re:

end.re:

    vendég

  • fórumtag
  • 73 hozzászólás
  • LocationBP

8D es Blanka acelmontiegysebije is 8P
IMG_20171018_151356.jpg


end.re: módosította - 2017. november 22. - 02:05

light is right

light bicycles


#30
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.139 hozzászólás

az S.A. S-RK5 ez?

 

http://www.sturmey-a...s/detail/rx-rk5

 

 

de leginkább miféle tatyó az ott? 

 

az enyimét mutattam már? a nyáron újítottam.

 

 

nem, ez az : https://ebike.hu/ter...fekes-agyvalto/

/teszi a dolgát, de ha most csinálnám a váltósítást, inkább keresnék valami váltófület, és láncváltó... olcsóbban jöttem volna ki, és jobb is lenne../

 

a táska egy gearbestes Roswheel, 10 dolcsi volt, kissé lehetne mégnagyobb, mert arra szántam, hogy szerszám/belső mellé beleférjen egy pótmellény, de így is sok kacatot elnyel.

(hogy ne kelljen hátizsák). link: https://www.gearbest...507.html?wid=21


  • Kisherceg kedveli ezt

#31
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 5.669 hozzászólás

az S.A. S-RK5 ez?

 

http://www.sturmey-a...s/detail/rx-rk5

 

 

de leginkább miféle tatyó az ott? 

 

az enyimét mutattam már? a nyáron újítottam.

 

349IMG_20170821_183612_2.jpg


Kisherceg módosította - 2017. november 19. - 22:17

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#32
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.139 hozzászólás

a lehetetlenzöld bicó:

 

az magyarázza az első gumma tisztaságát,hogy újabb, mint a hátsó.

hátul S.A. S-RK5 van, és igen, annyira renitens vagyok, hogy nincsenek fenn rendes prizmák, csak egy csengő.lazaalanc_.jpg



#33
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

Meglátom, tavaszig van egy kevés időm kigondolni. :)

Ezt meg csak úgy:
http://www.kepfeltol...1/657unit_2.jpg

Elfogadnám a tacskód :)



#34
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

a markolat mellé (alá) keress valami jófajta kormányt, az is hozzá tud járulni a "kényelemhez". (lehet röhögni.) a másik, hogy a beszámolóiddal egészen meghozod a kedvem, hogy tegyek még egy próbát az enyémmel. :) befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy vegyek rá BB7 fékeket és rakjam össze SS bicajnak, úgyis kezd hiányozni, mióta eladtam az inbredet. érdekes amit a gumikról írsz, létezik, hogy a Ranger ennyivel jobb, mint a TralBlazer? bár így visszaolvasva,a Ranger sem szereti a sarat... ja igen, és végülis a 32:18 áttétel, amivel gyárilag jön, nem feltétlenül tesz az emelkedők ördögévé. :D próbálj ki egy 20T hátul. ;)

Nem jó irány a nagyobb hátsó lánckerék, az csak ellustít. Idén a két maraton középtávon a 29-es SS-sel (32:18) csak 1-2 helyen kellett tolnom és a szokásos terepeimen (Zala + Somogy dombjai) is ritka, amin nem tudom felküzdeni magam. (nem vagyok szuperhős, csak szeretek szenvedni, plusz az erős lábak a terepfutásban is hasznosak)

 

A laposabb, simább somogyi terepre most elviszem a Kona Major One-t (42:18), hogy javítsak az izomerőn és a technikámon és a Kona utazgat velem hétvégéken a Keszthelyi-hegységbe, Bakonyba, ahol hosszabb/meredekebb emelkedőkön tudom edzeni magam. [erős bennem a versenyszellem]

 

A TrailBlazerrel nyilván nem tudom összehasonlítani a Rangert, de azt olvastam, ezen a bütyköket szélesebben helyezték el, illetve a biciklin a gumi TCS (könnyű és gyors) változata van. Eddig meglepő módon viszonylag szárazon tudtam használni, kisebb eső után, de homokos vagy köves talajon. Nagy sárban nem is tervezem használni, ezért a gyenge sártűrés nekem nem hátrány.

 

Csináld meg SS-nek a vázadat és tavasszal csavarogjunk egyet együtt :)



#35
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

Milyen szalagot használtál?

A gyári felniben (WTB Scraper) ragasztott szalag volt és adtak hozzá szelepeket is, úgyhogy csak folyadék kellett bele. Érdekes volt, hogy az egyiknél nem eresztett a varratnál, míg a másik egy csomó ideig "szelelt". Illetve ugyanannál valamilyen szalag illesztési probléma is lehetett, mert egy ideig szakaszosan levegőt eresztett a külőők irányába. Hál' Istennek már jó.



#36
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 5.669 hozzászólás

Rakd össze! 32:20, bb7, tubeless. Egyszerű, de nagyszerű járgány.


Meglátom, tavaszig van egy kevés időm kigondolni. :)

Ezt meg csak úgy:
http://www.kepfeltol...1/657unit_2.jpg
  • ttamas22 kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#37
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 835 hozzászólás

Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.
 
Úgy érzem, jóbarátok leszünk :)


Milyen szalagot használtál?

#38
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 835 hozzászólás
Rakd össze! 32:20, bb7, tubeless. Egyszerű, de nagyszerű járgány.

#39
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 5.669 hozzászólás

Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.

 

Úgy érzem, jóbarátok leszünk :)

 

a markolat mellé (alá) keress valami jófajta kormányt, az is hozzá tud járulni a "kényelemhez". (lehet röhögni.) a másik, hogy a beszámolóiddal egészen meghozod a kedvem, hogy tegyek még egy próbát az enyémmel. :) befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy vegyek rá BB7 fékeket és rakjam össze SS bicajnak, úgyis kezd hiányozni, mióta eladtam az inbredet. érdekes amit a gumikról írsz, létezik, hogy a Ranger ennyivel jobb, mint a TralBlazer? bár így visszaolvasva,a Ranger sem szereti a sarat... ja igen, és végülis a 32:18 áttétel, amivel gyárilag jön, nem feltétlenül tesz az emelkedők ördögévé. :D próbálj ki egy 20T hátul. ;)


Kisherceg módosította - 2017. november 18. - 20:37

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#40
ttamas22

ttamas22

    újonc

  • fórumtag
  • 19 hozzászólás

64 kg vagyok. Legközelebb kipróbálom én is az 1.0 - 1.1 baros nyomást, addigra ha minden összejön már tubeless leszek (ma szerencsém volt, mert az első gumiba kaptam egy tüskét, de az csak a hazaérkezés után bringamosáskor jött ki - és akkor le is eresztett a belső. Érdekes kísérlet volt a külső leoperálása, de aztán néhai édesapám motorgumi-leszedő praktikája - taposás - sikert hozott).

 

3-4 százalékkal lassabb voltam a Konával, mint a 29-es Haro-val korábban, bár ezt ott nem éreztem. Az emelkedők kicsit könnyebben mentek (az egyik korábban megmászhatatlanon egy fél pedálfordulatnyira jutottam a teljesítéshez, legközelebb meglesz), már értem, hogy miért - nem másztam olyan gyorsan.

 

A mai kétórás tekerés előtt két nap alatt két és fél órát kerékpároztam, 46 km/800 m szintemelkedéssel, úgyhogy most a jövő hétvégéig kibicikliztem magam. Tavaszig cél a Haro időeredményeinek elérése vagy túlszárnyalása.

Kedden "kidobtam" a belsőket. Az első kerék azonnal jó lett, a hátsót vagy tizenötször felpumpáltam és forgattam, mégis leeresztett, de a mai másfél órás etapon csak 1-2 tized barnyit engedett, úgyhogy most már jó lesz. Ezúttal a Kőszegi-hegységbe látogattam, ez azért más világ, mint a zalai és somogyi lankák és nyilvánvalóvá vált, van hova fejlődnöm. A köves, gyökeres (és beton talpfákból kirakott) ösvényeken/utakon a javasolt 1.0/1.1 baros nyomás bejött, nem koppant a felni, nem úszott a hátulja és elég kényelmes is volt. A gyári Kona markolatot kicseréltem egy szivacsosra, ez is sokat segített. A meredek lejtőkön és a csiki-csukis egynyomú ösvényeken nagyon kezesen viselkedett, lefelé a hátsó keré nagyon könnyen blokkolt.

 

Úgy érzem, jóbarátok leszünk :)


  • Kisherceg kedveli ezt