Miért kell plusz csavar a brake-booster és a váz közé?
egy régi Heavy Tools katalógusból "loptam" az ötletet állítólag plusz merevítést ad.
Miért kell plusz csavar a brake-booster és a váz közé?
de van csak nem jo.
Chris Sidwells: A nagy kerékpárkönyverrõl a körkörös hajtásról van esetleg magyar nyelvû írás? bármi is legyen az, érdekel
az egy rst f1rst platinum benne, a fékek brm445-2 formula tárcsákon, a kerekek elöl xt 6 csavaros 2-1,8-2 dt, mach1 subzero, hátul dmr revolver, 2-1,8-2 dt, mach1 subzerojó lett! az ott pontosan milyen rst villa? ...és milyen fék?...és kerekek? ...és lehetne még egy-két képet?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Az egyik bikemagban van róla írás, ha gondolod, elõtúrom neked
Nekem is integrált tengelyes a hajtómûvem van az acélvázamba
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
errõl a körkörös hajtásról van esetleg magyar nyelvû írás? bármi is legyen az, érdekel
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
errõl a körkörös hajtásról van esetleg magyar nyelvû írás? bármi is legyen az, érdekelaz amatõr, klipszes pedállal közlekedõ kerékpárosok a körkörös, szabályos hajtásukról híresek.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
RAUH-Welt
B E G R I F F
Pedig én azt hittem.
Minden amatõr (najó, általánosságban) szar hajtástechnikával teker, de attól nem lesz valaki profi, hogy jó a hajtástechnikája.
De?
Szarul is néz ki!
Vicc volt, nagyon szép gép
bloke: minden bogár rovar, de...
A csapágyházról csinálj képet.Nekem is integrált tengelyes a hajtómûvem van az acélvázamba
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
A sebesség mindent megold.