Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#3721
Írta 2011. május 15. - 01:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3722
Írta 2011. május 15. - 00:25
A váltórendszer,a hajtómû és a fékek megmaradtak a régi gépemrõl,mert meg voltam velük elégedve. És mellesleg súlyt faragtam le a cserékkel. Most jöttem rá,hogy nem is keveset,mert a 17,25kg-os gyári súlyban még nem volt benne a több,mint 400 grammos pedál,így kb 800 grammot szedtem le a géprõl eddig.
Meg mellesleg csak vázat akartam volna venni,de olyan röhejes volt a különbség,h inkább komplett gépet rendeltem. (csak váz 1500 euro,komplett gép 1800 euro). A lekerült cuccokat eladom,így jövök ki a legkedvezõbben anyagilag is és szerintem más téren is.
A hátsó váltóval meg bajban leszek,mert ez valóban beleér a láncvillába,szóval gyanús,h egy shadow váltó kell majd.
A villával meg még nem tudom,h mi lesz. Itthon el tudok egyáltalán adni egy tapered-es 66-ot?
#3723
Írta 2011. május 14. - 21:58
#3724
Írta 2011. május 14. - 14:03
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3725
Írta 2011. május 14. - 10:10
Nem igazán vagyok sram barát.
A tányéroknál meg még gondolkozok. A 22-36 nem igazán tetszett. Amiken gondolkozok azok a 24-38, 26-38, 27-40. Kicsit félek is a választástól,mert jó lenne kipróbálni,hogy melyik is a kényelmes,mert nem olcsók a tányérok. (Ha valakinek van kölcsönbe valamilyen variációja az küldhetne privit.
Meg szerintem a kerekeket is le fogom cserélni,mert ezek elég nehéz darabok. Bár nem tudom,hogy itthon mennyire tudom eladni a 142mm-es hátsó agyat.
#3726
Írta 2011. május 14. - 09:45
Másrészt majd a 27-40es tálak helyett bõven elég lenne a 22-36 vagy a 24-38.
#3727
Írta 2011. május 14. - 08:48
#3728
Írta 2011. május 14. - 07:24
#3729
Írta 2011. május 14. - 01:40

Kicsomagolva ez volt benne,a maga 17,25 kg-jával.
És némi alkatrész csere után (és rengeteg szenvedés után.Engem beszívatott a péntek 13:() ez lett a mostani felállás a maga 16,9 kg-jával.
A gyáritól való eltérés:
avid elixir 203/203 -----> xt 203/185 ( hátra még várok a 180-as xt tárcsára)
sram x9/x7 ----- > xt/xt
truvativ hussefelt -----> xt 180mm( Ez valószínûleg le lesz cserélve slx-re és 3 tányér helyett csak kettõ lesz 27/40 es áttétellel)
EH kormány 750mm---> nox 710mm
nyeregbilincs gyári ----> KCNC
Az elsõ villát is ki akartam cserélni a régi 66 sl-emre,mert ez csak 2805 g,de sajna tapered-es az új és nem kaptam a fejcsapágy 1,1/8-ados adapterét a géphez. A 66 rcv 3125 g,szóval itt jó súlyt lehetne spórolni.
A láncterelõre átraktam a shaman racing görgõjét,h elbírjon a 3 lánctányérral. (mellesleg a canyon terelõje csupán 55g)
A lekerülõ cuccok meg mennek eladásra.
#3730
Írta 2011. május 12. - 16:11
Egy 2003-as Magellan Hydra acél vázam van, eleinte még csak pár dolgot akartam kicserélni rajta, aztán elindult a golyó....
Magellan Hydra '03 - Reborn
...és elkészült a masina! Elöl-hátul sötétkék LX, 11-28-as 7-es sor, suhanós külsõk. Fog még kapni egy szép és jó nyerget, másik hajtómûvet+pedált, illetve talán lesz egy fék update is valamikor.
Kép #1
Kép #2
#3731
Írta 2011. május 12. - 11:07
Sala gépérõl mikor lesznek képek?
Ha minden jól megy,akkor 1-2 nap múlva én is rakhatok fel új képeket.
#3732
Írta 2011. május 12. - 10:31
Nagyon szép bringa, külön megnéztem.
Nagyon szép bringák szoktak ott állni, sok régi országúti teljesen felújított állapotban, én is meg szoktam csodálni õket (persze csak óvatosan, nehogy azt higgyék valamelyikre "tényleges igényt tartok").
#3733
Írta 2011. május 12. - 10:27
#3734
Írta 2011. május 12. - 00:04
#3735
Írta 2011. május 11. - 15:40
Akkor egy-két normálisabb kép az 1-2 hete linkelt SS bringámról. A hátsó racsnit kell cserélnem valami normálisabbra majd, mert nagyon kotyog...
Jó bringázást mindenkinek!
Nem láthattam ezt a napokban a BME-nél?
#3736
Írta 2011. május 10. - 13:01
Már régebben regisztráltam, de eddig csak olvasgattam a fórumot! Nagyon tetszik. Gyõri bringás vagyok.
Itt van pár kép az egyik bringámról:

#3737
Írta 2011. május 08. - 16:23
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3738
Írta 2011. május 08. - 13:51
#3739
Írta 2011. május 05. - 23:42
Jó kis bringa ez a Cube. Idén én is szinte csak országútival járok. Milyen kerékszettre tervezed cserélni a Fulcrum-ot?
easton-ra
szebb és könnyebb
esetleg wh-rs80
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3740
Írta 2011. május 05. - 17:38
Miért van teljesen a papucs végére tolva a kerék?
Még egy kicsit lehetne tolni...
...amúgy így marad elég hely a gumi és a yoke között, 22-es lánckeréken sem váltok bele a gumiba (elég közel vannak egymáshoz, max 4-5 mm átlósan, ha beljebb kerülne a kerék ugye ez még kisebb lenne, mivel már párhuzamos lenne az átdobóval), meg sárban nem direktbe az átdobóra tolja a sarat a kerék.
Váltó nélkül és/vagy kisebb külsõvel viszont simán mehetne beljebb még a kerék.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








