Hogy érted,h miért jobb,mint a "gyári"?
A váltórendszer,a hajtómû és a fékek megmaradtak a régi gépemrõl,mert meg voltam velük elégedve. És mellesleg súlyt faragtam le a cserékkel. Most jöttem rá,hogy nem is keveset,mert a 17,25kg-os gyári súlyban még nem volt benne a több,mint 400 grammos pedál,így kb 800 grammot szedtem le a géprõl eddig.
Meg mellesleg csak vázat akartam volna venni,de olyan röhejes volt a különbség,h inkább komplett gépet rendeltem. (csak váz 1500 euro,komplett gép 1800 euro). A lekerült cuccokat eladom,így jövök ki a legkedvezõbben anyagilag is és szerintem más téren is.
A hátsó váltóval meg bajban leszek,mert ez valóban beleér a láncvillába,szóval gyanús,h egy shadow váltó kell majd.
A villával meg még nem tudom,h mi lesz. Itthon el tudok egyáltalán adni egy tapered-es 66-ot?
ami eredetileg volt rajta.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére











