Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
#3681
Posted 2011. May 16. - 15:47

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3682
Posted 2011. May 16. - 10:16

#3683
Posted 2011. May 16. - 10:14

persze, en is lecsereltem ezt azt, ez egyertelmu - csak pl a valtonal a sram szvsz jobb (amellett, ha shimano lenne rajta, az sem erdekelne). de izlesek es pofonok: en ugy csinaltam, hogy kiprobaltam a bringat gyari allapotaban, hasznaltam igy egy ideig - es azt csereltem rajta, amibol volt otthon, es jobban szerettem a regit (elixir r, deore hajtomu, gumi ment).
canyonnal eleg jol vannak azert osszevalogatva a bringak az arszintnek megfeleloen, ha nem tetszik, akkor a inkabb aldozok a dragabbra.
én meg már próbáltam annyit, hogy kb tudjam mit szeretnék (nagyképû szmájli

szal végignézve a canyon két engem érdeklõ szériáját nrm találtam olyat amire azt mondanám hogy így kéne

csakhogy ne legyek tök off (vagy volt mér ez a kép ?

https://picasaweb.go...feat=directlink
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3684
Posted 2011. May 16. - 09:12


Köszi Biker!


Arn. Valóban jól vannak összeválogatva a canyonok,de sajnos anyagi okokból a legkisebb értékût tudtam megvenni. Az alkatrészek pedig még a régi géprõl jöttek( a tárcsák kivételével) . Ha tesztelgetem az új felszerelést,akkor azt már nem bírom olyan jó áron eladni,mintha nem használtam volna.
Az x9 váltó szimpatikus,de az x7-es váltókar már nem annyira és ha már van a fiókban egy pár xt,akkor nem verem magam még plusz költségbe emiatt.

De eleve úgy rendeltem meg,hogy nekem,csak a vázra és a kerekekre van szükségem. Bár lehet,h a kerekek is cserélve lesznek idõvel.

#3685
Posted 2011. May 15. - 21:11

mert mondjuk -lehetõségekhez mérten- nagyjából kompromisszummentes gépet akar. egy gyári gép meg kisebb nagyobb mértékben mindig az. canyont pl én is kompletten venném, de még a "szívemhez legközelebb álló" konfigon is minimum az alkatrészek 1/3-át cserélmném.
Forest meg grat, szép masina. (fékeket meg a váltó cuccot meg is venném he lenne rá keret)
persze, en is lecsereltem ezt azt, ez egyertelmu - csak pl a valtonal a sram szvsz jobb (amellett, ha shimano lenne rajta, az sem erdekelne). de izlesek es pofonok: en ugy csinaltam, hogy kiprobaltam a bringat gyari allapotaban, hasznaltam igy egy ideig - es azt csereltem rajta, amibol volt otthon, es jobban szerettem a regit (elixir r, deore hajtomu, gumi ment).
canyonnal eleg jol vannak azert osszevalogatva a bringak az arszintnek megfeleloen, ha nem tetszik, akkor a inkabb aldozok a dragabbra.
#3686
Posted 2011. May 15. - 20:41


A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3687
Posted 2011. May 15. - 19:49

#3688
Posted 2011. May 15. - 19:24

#3689
Posted 2011. May 15. - 10:05

en is azt akartam irni, hogy miert jobb, mint a "gyari"? bejon a canyonok letisztultsaga
mert mondjuk -lehetõségekhez mérten- nagyjából kompromisszummentes gépet akar. egy gyári gép meg kisebb nagyobb mértékben mindig az. canyont pl én is kompletten venném, de még a "szívemhez legközelebb álló" konfigon is minimum az alkatrészek 1/3-át cserélmném.
Forest meg grat, szép masina. (fékeket meg a váltó cuccot meg is venném he lenne rá keret

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3690
Posted 2011. May 15. - 08:59

Hogy érted,h miért jobb,mint a "gyári"?
A váltórendszer,a hajtómû és a fékek megmaradtak a régi gépemrõl,mert meg voltam velük elégedve. És mellesleg súlyt faragtam le a cserékkel. Most jöttem rá,hogy nem is keveset,mert a 17,25kg-os gyári súlyban még nem volt benne a több,mint 400 grammos pedál,így kb 800 grammot szedtem le a géprõl eddig.
Meg mellesleg csak vázat akartam volna venni,de olyan röhejes volt a különbség,h inkább komplett gépet rendeltem. (csak váz 1500 euro,komplett gép 1800 euro). A lekerült cuccokat eladom,így jövök ki a legkedvezõbben anyagilag is és szerintem más téren is.
A hátsó váltóval meg bajban leszek,mert ez valóban beleér a láncvillába,szóval gyanús,h egy shadow váltó kell majd.
A villával meg még nem tudom,h mi lesz. Itthon el tudok egyáltalán adni egy tapered-es 66-ot?
ami eredetileg volt rajta.
#3691
Posted 2011. May 15. - 01:04

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3692
Posted 2011. May 15. - 00:25

A váltórendszer,a hajtómû és a fékek megmaradtak a régi gépemrõl,mert meg voltam velük elégedve. És mellesleg súlyt faragtam le a cserékkel. Most jöttem rá,hogy nem is keveset,mert a 17,25kg-os gyári súlyban még nem volt benne a több,mint 400 grammos pedál,így kb 800 grammot szedtem le a géprõl eddig.
Meg mellesleg csak vázat akartam volna venni,de olyan röhejes volt a különbség,h inkább komplett gépet rendeltem. (csak váz 1500 euro,komplett gép 1800 euro). A lekerült cuccokat eladom,így jövök ki a legkedvezõbben anyagilag is és szerintem más téren is.
A hátsó váltóval meg bajban leszek,mert ez valóban beleér a láncvillába,szóval gyanús,h egy shadow váltó kell majd.

A villával meg még nem tudom,h mi lesz. Itthon el tudok egyáltalán adni egy tapered-es 66-ot?

#3693
Posted 2011. May 14. - 21:58


#3694
Posted 2011. May 14. - 14:03


A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3695
Posted 2011. May 14. - 10:10


Nem igazán vagyok sram barát.

A tányéroknál meg még gondolkozok. A 22-36 nem igazán tetszett. Amiken gondolkozok azok a 24-38, 26-38, 27-40. Kicsit félek is a választástól,mert jó lenne kipróbálni,hogy melyik is a kényelmes,mert nem olcsók a tányérok. (Ha valakinek van kölcsönbe valamilyen variációja az küldhetne privit.

Meg szerintem a kerekeket is le fogom cserélni,mert ezek elég nehéz darabok. Bár nem tudom,hogy itthon mennyire tudom eladni a 142mm-es hátsó agyat.

#3696
Posted 2011. May 14. - 09:45

Másrészt majd a 27-40es tálak helyett bõven elég lenne a 22-36 vagy a 24-38.
#3697
Posted 2011. May 14. - 08:48

#3698
Posted 2011. May 14. - 07:24

#3699
Posted 2011. May 14. - 01:40



Kicsomagolva ez volt benne,a maga 17,25 kg-jával.
És némi alkatrész csere után (és rengeteg szenvedés után.Engem beszívatott a péntek 13:() ez lett a mostani felállás a maga 16,9 kg-jával.
A gyáritól való eltérés:
avid elixir 203/203 -----> xt 203/185 ( hátra még várok a 180-as xt tárcsára)
sram x9/x7 ----- > xt/xt
truvativ hussefelt -----> xt 180mm( Ez valószínûleg le lesz cserélve slx-re és 3 tányér helyett csak kettõ lesz 27/40 es áttétellel)
EH kormány 750mm---> nox 710mm
nyeregbilincs gyári ----> KCNC
Az elsõ villát is ki akartam cserélni a régi 66 sl-emre,mert ez csak 2805 g,de sajna tapered-es az új és nem kaptam a fejcsapágy 1,1/8-ados adapterét a géphez. A 66 rcv 3125 g,szóval itt jó súlyt lehetne spórolni.
A láncterelõre átraktam a shaman racing görgõjét,h elbírjon a 3 lánctányérral. (mellesleg a canyon terelõje csupán 55g)
A lekerülõ cuccok meg mennek eladásra.

#3700
Posted 2011. May 12. - 16:11

Egy 2003-as Magellan Hydra acél vázam van, eleinte még csak pár dolgot akartam kicserélni rajta, aztán elindult a golyó....
Magellan Hydra '03 - Reborn
...és elkészült a masina! Elöl-hátul sötétkék LX, 11-28-as 7-es sor, suhanós külsõk. Fog még kapni egy szép és jó nyerget, másik hajtómûvet+pedált, illetve talán lesz egy fék update is valamikor.

Kép #1
Kép #2