Jelentkezz be Regisztrálj
Ki milyen bringával nyomul?
#2621
Posted 2012. February 25. - 22:13
Könnyû, merev, SS.
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
mosás után
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg
#2622
Posted 2012. February 25. - 08:13
erre talaltak ki a crossbicot mehetsz terepen is a 35os cx gumikkal, de a semislickel gurulni is jol lehet. kenyelmesebb is, mint a monti, vagy az outi.
egyértelmû volt ez nekem is, de valahogy mégis ez az XTC lett belõle
#2623
Posted 2012. February 25. - 07:51
#2624
Posted 2012. February 25. - 00:01
volt országútim, de eladtam, mert borzalmasan fájt rajta a vállam. meg idegesített, hogy nem tudok vele kimenni kerékpárútra, ledudálnak, anyáznak, köcsögök, ilyesmi. a montit jobban szeretem, azzal ki tudok majd menni a gátra is, ott békén hagynak.
#2626
Posted 2012. February 23. - 08:08
Míg a Trance és a Defy itthon porosodik téli idõszakban, addig melóbajárásra õt használom. Tavaly év végén lett átalakítva (régóta terveztem), hogy könnyebb és "élhetõbb" legyen.
Az eredeti verzió, régi cuccokkal (2004-es Iguana váz, ST-EF29 fékváltókarok, Acera és Deore váltó, BB5 fékek, Sontour villa stb.). Nehéz egy dög volt.
Az átalakult bringa. Megkapta a Trance-rõl idõközben lepotyogott cuccokat (Speci nyeregcsõ, kormányszár, láncvillavédõ, Juicy 5 fékek), merev villát, egyenes kormányt (Defyrõl), még fel nem használt G3-as tárcsákat, hajtásként 2x1-es verziót (elõl 46/34 tányérokkal, hátul 16-os lánckerékkel, Acera láncfeszítõvel), Spyral pálcás sárvédõket. Könnyebb, jobb, praktikusabb lett.
ez nagyon szép lett! én is valami ilyesmit szeretnék építeni az xtc vázra, csak villát nem nagyon találok bele. a tiedben milyen a merev villa?
#2627
Posted 2012. February 22. - 22:56
Az eredeti verzió, régi cuccokkal (2004-es Iguana váz, ST-EF29 fékváltókarok, Acera és Deore váltó, BB5 fékek, Sontour villa stb.). Nehéz egy dög volt.
Az átalakult bringa. Megkapta a Trance-rõl idõközben lepotyogott cuccokat (Speci nyeregcsõ, kormányszár, láncvillavédõ, Juicy 5 fékek), merev villát, egyenes kormányt (Defyrõl), még fel nem használt G3-as tárcsákat, hajtásként 2x1-es verziót (elõl 46/34 tányérokkal, hátul 16-os lánckerékkel, Acera láncfeszítõvel), Spyral pálcás sárvédõket. Könnyebb, jobb, praktikusabb lett.
#2628
Posted 2012. February 19. - 12:33
Szép! Azok Speci külsõk rajta? Milyen típusúak, mekkora méretûek?
2.0 Fast Trak LK control ill. Captain s-works (de az utóbbi egy kalap ****, annk ellenére hogy 2bliss használhatatlan löttyel/belsõ nélkül, annyira pórusos az oldalfala..)
#2629
Posted 2012. February 18. - 22:35
#2630
Posted 2012. February 18. - 22:27
#2631
Posted 2012. February 18. - 19:06
ebbe menne egy ilyen team kék sid
Szépnek szép ez tény:) De egyenlõre marad a recon sl air ) Max átfestem
#2632
Posted 2012. February 18. - 19:02
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2633
Posted 2012. February 18. - 18:29
#2634
Posted 2012. February 14. - 22:46
Általában nem tetszenek a fehér gépek, de ez valami telibeb..ott jól néz ki Egy olyan kerékszettet én is elfogadnék. Mennyiért sikerült venni ha nem titok? Már csak egy pár egyforma kulacstartó kell
Amerikai ebayrõl volt, 500 dollár villámár + kb 110 dollár posta (USA-USA, USA-UK) + 30 fontnyi vám. Nem tudom az árfolyamokat, de kb 160ezer ft volt 10es campa record titán sorral, keréktáskával, gyorszárral, 1 vittoria cx evo szingóval, és szingóragasztóval együtt.
Ez még a régebbi 2003as tipus (eredetileg piros matrica volt rajta, ma cseréltem ki), 1600km-t futott az eladó szerint.
#2635
Posted 2012. February 14. - 19:39
#2636
Posted 2012. February 14. - 19:00
#2637
Posted 2012. February 14. - 17:35
Elsõkeréken nincs felfújva a gumi, mert még rá sincs ragasztva...Villanyakból vágni kell, és a fékpofákat ki kell cserélni.
#2638
Posted 2012. February 14. - 07:30
Persze nem is nekem kell hogy tetsszen a gép sok km-t vele. Ha már Controltech, hogyhogy a kerékszett nem az lett? Vagy tervben van?
Eddig tartott a pénzem. A kerekeket jó áron vettem egy ismerõstõl, tetszik is, elégedett is vagyok vele. Majd jövõre, ha ismét "gazdag" leszek, jöhet az újabb upgrade.