
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:43
#2621
Írta 2012. március 14. - 17:58

#2622
Írta 2012. március 14. - 17:56

neabsszafel...
![]()
![]()
Kezdem felfogni,hogy egy seggem van...minden sz@rt megvettem mindig amibe beleszerettem hirtelen.Van 7db Cannondale-m,köztük olyan amin nem ültem 4éve,meg még....Idén abbahagyom a gyûjtögetést.
#2623
Írta 2012. március 14. - 17:50

neabsszafel...



YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2624
Írta 2012. március 14. - 17:41

#2625
Írta 2012. március 13. - 23:17

a titan annyira konnyu nem lenne
engem is inkabb a tartossaga meg a kenyelmi szempont miatt erdekelne. a karbon is... eloszor inkabb a kormany. a cannondalet felirom, mert 400asat sem nagyon lattam, es thomsont is azert vettem, mert 410es. 27.2es a vazad, vagy nem is letezik masban? erdemes szukitovel?

#2626
Írta 2012. március 13. - 20:59

titan?
a cannondale nyeregcso 400as?
A titán drága (~min. 2000€), meg ahhoz már karbon lefty illene, ami szintén drágább, nekem elég a funkció amit a villa és az agy tud, ez a gép nem a grammozásról szól. A képen látható felállásban elsõfékestül 12,6kg, ami nem kevés. A felsorolt cuccok cserélésével, könnyû tubelessként használt gumikkal és aluvázzal lemenne kb. 11,5kg-ra, ami nekem bõven jó. Sosem voltak még karbon cuccaim, egyszer ki kell próbálni tényleg adnak-e valamit a hosszútávú kényelemhez.
Ha egyszer új váz lesz, az valószínûleg alu lesz és rohloff papucsos.
A cannondale nyeregcsõ 420×27,2-es.
#2627
Írta 2012. március 13. - 20:38

#2628
Írta 2012. március 13. - 20:31

Ú baxki! Ha fekete lenne,akkor ki is nyírnálak érte.
Nagyon ott van a gép.
Úgy volt, hogy fekete lesz, de ráfaragtam... (Pace 29er, de ferdére hegesztették az egész hátsó részt.)
Kengurunak: igen, a sok bovdent mással nehéz lenne magyarázni.

Papszinak: 110es nullfokos a stucni. Elsõgumiról még nincs tapasztalat, de rossz nem lehet.
Még jön rá egy két csecse-becse: SLR TT nyereg, Cannondale karbon nyeregcsõ, Niner karbon kormány, XTR pedálok és XT fékek. (A vázcsere sem kizárt, csak le kell gyártatni amit kigondoltam, a Unit "csak" kényszermegoldásként épült be.)
#2629
Írta 2012. március 13. - 20:24

#2630
Írta 2012. március 13. - 20:07

Még lesz némi legózás, de a teszteléshez már csak az elsõfék hiányzik.
Ú baxki! Ha fekete lenne,akkor ki is nyírnálak érte.


#2631
Írta 2012. március 12. - 17:23

.Haibike Hai Q SL.
Pontosan. 2010-es. Teljesen bolti felszereltséggel. Ha összejön egy állítható nyeregcsõre, akkor az lesz csere, de egyébként, nem nyúlok hozzá. Ja, meg lassan a gumik.
#2633
Írta 2012. március 12. - 16:20

ez milyen márkájú kerékpár? btw nice, except the bent downtube.
Haibike Hai Q SL.
#2635
Írta 2012. március 12. - 14:51

#2636
Írta 2012. március 12. - 10:53

Alivio 8-as sorral, egyelõre ez marad.
Azt látom,én Deore hajtást vettem volna Deore váltással az XT árából.De ez én vagyok

#2637
Írta 2012. március 12. - 10:40

Nem nagyon értem az xt hajtómû-acera hátsóváltó párosítást
Alivio 8-as sorral, egyelõre ez marad.
#2638
Írta 2012. március 12. - 10:29

Nem nagyon értem az xt hajtómû-acera hátsóváltó párosítástVázcsere + próbajárat után...
#2639
Írta 2012. március 12. - 10:27

#2640
Írta 2012. március 12. - 09:31
