Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:40
#1241
Posted 2009. July 18. - 19:58

a megoldás komplett oldscool campyt a bicora:D de komolyan elég elszomorito hogy akár 20 évvel ezelöt is pontossabb alkatrészeket gyártottak mint manapság a tartosságrol nem is beszélve


#1242
Posted 2009. July 18. - 18:13

Pics@ba...
Pedig igyekeztem normális alkatrészekbõl összerakni a hajtást (105mono, Ultegra kar, és ahogy mondod - Gebhardt). 1500km után fordítottam 1/4-et, hogy a lánctányért egyenletesen koptassam (még gyak. nincs rajta kopásnyom)
Amúgy nem SS, hanem fixi, de ez jelen esetben teljesen lényegtelen (a racsni/kazettatest, excentrikussága itt élbõl kizárható)
Pedig igyekeztem normális alkatrészekbõl összerakni a hajtást (105mono, Ultegra kar, és ahogy mondod - Gebhardt). 1500km után fordítottam 1/4-et, hogy a lánctányért egyenletesen koptassam (még gyak. nincs rajta kopásnyom)
Amúgy nem SS, hanem fixi, de ez jelen esetben teljesen lényegtelen (a racsni/kazettatest, excentrikussága itt élbõl kizárható)
#1243
Posted 2009. July 18. - 16:38

a másik, hogy a mai középkategóriás karokon sokszor szemmel láthatóan pontatlanul van kovácsolva/marva a csillag, arra meg hiába teszel oldscool campa recordot
#1244
Posted 2009. July 18. - 14:10

Én több lánctányért is vizsgáltam mostanság általában minimális volt az excentricitásuk.
A probléma nálam a hátsó agy kazettateste illetve az, hogy a hátsó lánckereket csak pontatlanul lehet feltenni (vizsonylag nagy játékkal) így az okozza nekem a gondot.
A probléma nálam a hátsó agy kazettateste illetve az, hogy a hátsó lánckereket csak pontatlanul lehet feltenni (vizsonylag nagy játékkal) így az okozza nekem a gondot.
#1245
Posted 2009. July 18. - 13:24

[/QUOTE]1modszer ha egy jukkal arrébb teszed mindig mig leginkább optimális nem lesz[/QUOTE]
én is körbepróbálgattam nemrég, nekem csak rosszabb lett.
ha eleinte tökéletes is a lánckereked, egy fordulaton belül nem egyforma nyomatékkal tekered, szóval elõbb vagy utóbb ütni fog.
ha megjön az új hajtómûvem, rendszeresen fordítani fogok a tányéron egy negyedet a karhoz képest
én is körbepróbálgattam nemrég, nekem csak rosszabb lett.
ha eleinte tökéletes is a lánckereked, egy fordulaton belül nem egyforma nyomatékkal tekered, szóval elõbb vagy utóbb ütni fog.
ha megjön az új hajtómûvem, rendszeresen fordítani fogok a tányéron egy negyedet a karhoz képest
#1246
Posted 2009. July 18. - 13:15

#1247
Posted 2009. July 18. - 11:09

A láncom nem egyenletesen feszes ahogy hajtom körbe a kart.
Arra gyanakszom, hogy a lánckerék nem középpontosan van rögzítve.
Van erre valami megoldás?[/QUOTE]
1modszer ha egy jukkal arrébb teszed mindig mig leginkább optimális nem lesz
2ha fell lazitod a csavarokat picit tudod igazgatni talán az is elég
de sajnos elég gagyik a mostanában gyártott lánckerekek
Arra gyanakszom, hogy a lánckerék nem középpontosan van rögzítve.
Van erre valami megoldás?[/QUOTE]
1modszer ha egy jukkal arrébb teszed mindig mig leginkább optimális nem lesz
2ha fell lazitod a csavarokat picit tudod igazgatni talán az is elég
de sajnos elég gagyik a mostanában gyártott lánckerekek


#1248
Posted 2009. July 18. - 09:32

Másik lánckerék.
Szerintem gyártási pontatlanság. Szintén zenész: Gebhardt, Truva, mind ilyen. A 20 éves Campa Record pedig patent. Azt még nem fröccsöntötték.

People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?
Would you, Quintus? Would I?
#1249
Posted 2009. July 18. - 08:08

bocs de nem mindenki teheti meg hogy sokszázezres gépet vegyen. nekem sose volt gányolt gépem, maximum nem a legspecifikusabb alkatrészeket használtam (szerintem a kazettás agy kihézagolása és a láncfeszítõ használata nem gányolás, mert elég sokan vannak így ezzel). bocs de én is csak munkával keresem a pénzem.
nem a hézagolással volt a baj, hanem azzal és úgy, ahogy a képen látni lehetett.
(Attól, hogy lehúztam, még nekem is csak átalakított gépem van, ami állításoddal ellentétben nem sok100 pénz volt. Átalakítani is lehet igényesen, szépen, a kritika ennek szólt...)
de megoldódott, úgyhogy mindenki boldog.
pace & love

==============
A láncom nem egyenletesen feszes ahogy hajtom körbe a kart.
Arra gyanakszom, hogy a lánckerék nem középpontosan van rögzítve.
Van erre valami megoldás?
#1250
Posted 2009. July 17. - 22:55

Én - ha te lennék - kivennék egy egész láncszemet és visszaraknék egy felet. Nem csúszna koppra hátra a papucsban, lenne hely kompenzálni a késõbbi nyúlást.
People should know when they are conquered.
Would you, Quintus? Would I?
Would you, Quintus? Would I?
#1251
Posted 2009. July 17. - 20:59

#1252
Posted 2009. July 17. - 20:38

a láncvonal egyenes lett? nekem nagyon úgy tûnik hogy bent van a fogaskerék. de az is lehet hogy a monoblokkod rövid.
#1253
Posted 2009. July 17. - 20:35

"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#1254
Posted 2009. July 17. - 17:33

ez a gányolás iskolapéldája:puke:
bocs de nem mindenki teheti meg hogy sokszázezres gépet vegyen. nekem sose volt gányolt gépem, maximum nem a legspecifikusabb alkatrészeket használtam (szerintem a kazettás agy kihézagolása és a láncfeszítõ használata nem gányolás, mert elég sokan vannak így ezzel). bocs de én is csak munkával keresem a pénzem.
#1255
Posted 2009. July 17. - 14:52

Sztem az ott egyszerûen távtartó. Ezzel adta ki a láncvonalat! El se menne rajta a lánc, mert a csapok felülnének a nagyobbra!!!
Nézzétek meg a belsõ távtartókat is! - arra nem jöttem rá az mi lehetett hajdanán hacsak, nem szarrá gyilkolt colos osztású lánckerék.
Mondjuk tény, hogy nehéz annyi használt sort összevadászni - pont akkor amikor kéne - hogy elég legyen a távtartó! Nekem 3-at kellett szétszedni, még jó hogy volt itthon kettõ meg egyet kunyiztam a közeli bringaboltból.
A legkülsõn amúgy még elmegy a lánc, illetve be tudod állítani a papucsban ott is a feszességet? Az már elég nagy különbségnek tûnik! - Kérdem az új tulajt!
Nézzétek meg a belsõ távtartókat is! - arra nem jöttem rá az mi lehetett hajdanán hacsak, nem szarrá gyilkolt colos osztású lánckerék.
Mondjuk tény, hogy nehéz annyi használt sort összevadászni - pont akkor amikor kéne - hogy elég legyen a távtartó! Nekem 3-at kellett szétszedni, még jó hogy volt itthon kettõ meg egyet kunyiztam a közeli bringaboltból.

A legkülsõn amúgy még elmegy a lánc, illetve be tudod állítani a papucsban ott is a feszességet? Az már elég nagy különbségnek tûnik! - Kérdem az új tulajt!

#1256
Posted 2009. July 17. - 05:40

ez a gányolás iskolapéldája:puke:
Oké, ennek abból a szempontból örülök, hogy mégsem én vagyok a hülye (bár ha azt vesszük... megvettem a bringát

"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#1257
Posted 2009. July 16. - 22:31

#1258
Posted 2009. July 16. - 21:40

én nem tennék egymás mellé két fogaskereket, max úgy hogy van egy hézagoló közte mondjuk egy 7-es vagy 8-as sorról. nekem is úgy volt a ss gépemen, az egyik 32-13 a másik 32-16-ot adott ki.
#1259
vendég_Master_*
Posted 2009. July 16. - 21:37

#1260
Posted 2009. July 16. - 21:31

volt itt valami kép is? (ha igen akkor lemaradtam róla csúnyán) amúgy a gép közepérõl, vagy a hátsó agyról beszélünk?