Ez meglehetosen fura, igen... A 420-as nyeregvazcso azert eleg erdekes...
A pace nagyon jonak tunik, nem talalok rajta kivetnivalot, lehet, hogy arrafele fordulok. Nem is gondoltam, h ilyen nehez boost (148/12) SS agyat talalni, a vegen maradnom kell a hezagolasnal. 200 euroig nincs ilyen agy, az ennel dragabbak meg meghaladjak az ingerkuszobomet.
Meg mindig nagyon egybenvan a Unit-od! Most mi valtozott rajta? Milyen attetelt hajtasz?
Tunodom, h maradjak-e a klasszikus 32/20-nal esetleg 22-nel, vagy elore 30-as tanyerral szamoljak. Terveim szerint sok szintet mennek majd a bringaval, es nem csak par %-os emelkedokon.
kíváncsi vagyok, mit választasz végül, ha ebben a ligában nézelődsz, biztosan izgalmas, érdekes lesz, bármi is lesz a győztes.
köszi! igazság szerint idén (ősz óta ) nem nagyon mentem a unittal, az áttétel is maradt az eddigi 32:19.
ez a bringa, már mikor megvettem, amolyan "projekt" bringának indult, ki szerettem volna próbálni pár dolgot:
- induláskor cserélni terveztem, de kíváncsiságból maradt a BB7, aztán mivel nem volt rá panaszom, nem cseréltem le azóta sem.
- kipróbáltam a flat pedált rajta, meglepő módon ez is bevált, pedig ss-re szerintem spd való (pár éve már tele volt a tö... hócipőm az spd cipőkkel).
- kipróbáltam az on-one geoff (Jones hasonmás) kormányát is, na ez nem vált be.
- most: fűztem új kerekeket, slx agyakra kerültek sunringlé helix tr25 felnik, a változatosság kedvéért 650B. a nálam már "megszokott" conti x-king gumik, de most tubeless kivitelben (de még mindig nincs benne tej )....és mielőtt mindenki naaagy szemeket meresztene, hogy micsoda hüJeség már ez: a középcsapágy magassága így 297mm, ami egy fullmerev bicajnál teljesen jó, igazából 29er-ként magas kicsit szerintem, ~315mm (persze függ a gumitól is). a kisebb kerék miatt a trail is rövidebb valamivel, így elvileg idegesebb/könnyebb a kormányzás (vagy könnyebben fordul, ki hogy nézi), a gyakorlatban az egész bringa stabilabb lett, gondolom az alacsonyabb súlypont és még kisebb nyomáson használható gumik miatt. a láncvilla (32:19-nél) 436mm, ami manapság már nem számít rövidnek, de ez egy 2013 körül tervezett váz. a kisebb kerék hátránya még, hogy most a változatlan 32:19 miatt "le van áttételezve" kicsit. de ugye projektbicaj, szóval változhat, másrészt alszanak az SS izmaim. ja, és az slx racsni nagyon halk, kifejezetten élvezem a hope hangoskodása után.
- ...és amit még szeretnék majd kipróbálni: valami 38-40mm körüli gravel gumik + váltás, mert ugye mindig arról hadoválok, hogy a gravel bicajokkal egy nagy gondom van, a koskormány. (<--személyes vélemény, nem kössön bele senki, tudom, hogy van, aki szereti )
bocs a litániáért.