csináld meg rugosra azért adot a jóisten agyat hogy használd
Nem kell agy, van alfine-om
csináld meg rugosra azért adot a jóisten agyat hogy használd
fogod egy rosz v fék ball karját a pipa beakasztot lefúrod a furatot növeled 5-ös re bele csavar kellö távtarto egy válto görgö a pipa akasztobol csinálhatsz keretet hogy ne tudjon leugrani a lánc a v fék másik felén rugo eltávolit egész sikba reszel 8-as cavarral felrakahtod a fülre jol megtép és tuti feszit
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
nemrég láttam egy részletes táblázatot különbözõ láncok fizikai paramétereirõl. régebben a pályaláncok sokkal erõsebbek voltak, de azóta olyan sokat fejlõdtek a soksebességes rendszerek, hogy a legtöbb márkás pályalánc gyengébb mint egy jó minõségû, de megfizethetõ 8-9-es. elsõsorban a szakítószilárdság/tömeg arányt vizsgálták, elég tanulságos volt. szóval a közvélekedés, miszerint a pályalánc erõs, már csak téves beidegzõdés.
másrészt szerintem azért hiszik sokan, hogy tovább bírja egy ss lánc, mert a kopottan nem okoz váltóproblémát, és nem is teszi tönkre olyan hamar a tányért, ezért a többség nem foglalkozik vele, hogy cserélnie kéne. az itt, a fórumon jelenlévõ ss-esek közössége nem reprezentatív minta. mi többet foglalkozunk a bicajjal, mint az átlag, méricskéljük a nyúlást is, ebbõl ne vonj le általános következtetést.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Úgy gondoltam egy régi országúti váz+villa lenne az alap.Melyik az a hajtómû,hátsó agy,láncfeszítõ ami a legkedvezõbb árú,de azért használható?
Hogy csináljátok, hogy ilyen rövidtávon leharcoltok egy láncot? Nem pont az egyik érv az ss mellett, hogy jó sokáig bírja a lánc?
Váltós bicón nekem 5-6 ezreket simán elmegy egy jóminõségû lánc.
96 szemes félláncszemes lánc elég hosszú montira 18-44es áttételnél?
Milyen vékony láncot érdemes használni? Nekem most egy olcsó 8-as kmc van fenn és kb. 100-150 km-enként feszítgetni kell.