Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#901
Posted 2010. December 01. - 21:05
Javasoltak olyat ma,hogy 52-18. Milyen lehet ez?
#902
Posted 2010. December 01. - 19:37
Én tortúrára készülök vele menni, valszeg' még kisebb áttétel lesz 17/18 ha találok ilyesmit
Bár, ettõl a túratársak agyfaszt fognak kapni, ezt már elõre látom ;-)
#903
Posted 2010. December 01. - 18:36
Mármint nem e kell valami pörgõsebb?
#904
Posted 2010. December 01. - 15:53
Maggi meg majd talán tudja tartani a tempót:p....
#905
Posted 2010. December 01. - 11:43
itt van egy áttétel számító progi, egy halom paraméterrel: Rabbit, a singlespeed and fixed-gear cycling calculator
jó ha tudod az átlagos pedálfordulatod, vagy a szeretett utazó tempód. így be tudod lõni könnyen, hogy milyen kéne.
városba nem érdemes túl hosszút összerakni, mert a sok megállás miatt úgysem tudod kihasználni, csak a térded fog fájni.
#906
Posted 2010. December 01. - 11:30
#907
Posted 2010. December 01. - 11:27
#908
Posted 2010. December 01. - 10:00
Sziasztok!
Most kezdem el építgetni az SS-emet. Milyen áttételt javasoltok egy inkább jóllakott mackó/grizzly, mint fitneszedzõ alkathoz?
Ja! oútiból lesz építve.
Szerintem ha nincsenek a környéken nagy emelkedõk, akkor a klasszikus 42/16-ot is bevállalhatod. Nekem bejött.
#909
Posted 2010. December 01. - 09:41
Én 42/18-cal használom az enyémet, kellemes áttétel 25 km/h körüli kerékpározáshoz. 30 fölött már eléggé pörgetni kell, de 10+%-os emelkedõt is meg lehet mászni vele. Ez utóbbit persze nem nyeregben ülve, csukott szájjal...
#910
Posted 2010. December 01. - 09:23
Most kezdem el építgetni az SS-emet. Milyen áttételt javasoltok egy inkább jóllakott mackó/grizzly, mint fitneszedzõ alkathoz?
Ja! oútiból lesz építve.
#911
Posted 2010. November 28. - 15:45
Az OnOne termékek milyenek? Kinéztem egy agyszettet egész jó az ára (szerintem) 13ezer a pár. Vagy érdemesebb Miche-t venni?
Ugyanaz mint az itthon kapható novatec. Nálam lassan egy éve fut egy pár arany on-one, selymesen és simán.
#912
Posted 2010. November 25. - 22:32
Az OnOne termékek milyenek? Kinéztem egy agyszettet egész jó az ára (szerintem) 13ezer a pár. Vagy érdemesebb Miche-t venni?
Szeretnék építeni egy téli edzõ görgõzõ szaladgáló bringát, abba szánnám. Elég tartósak ezek az agyak? Még lenne pár totál kezdõ kérdésem:
egy ilyen 120mmes agyhoz a láncvonalat hogyan kell beállítani (van itthon egy országúti karom annak a belsõ oldalára akarnám felapplikálni az elsõ tányért)?
Még nem használtam ilyent, de ugyanaz (érsd feliratban különbözik), mint a Formula, vagy Acor, vagy még egy csomó más márkanéven forgalmazott.
Én Michét vattem, de csak sznobságból.
A pályaagyak láncvonala 42mm, kéttányéros outi hajtómû belsõ tányérja majdnem ugyanannyi (41mm).
Mondjuk a 42 a fix részre igaz, ha szabadonfutót raksz rá, akkor pár mm-el nagyobb lesz (kb.44). Legalábbis nekem a Michén a Shimano meg a Dicta racsnival is így jött ki. Az már 3mm különbség, kicsit talán zajosabb lesz de elmegy.
#913
Posted 2010. November 25. - 22:06
Szeretnék építeni egy téli edzõ görgõzõ szaladgáló bringát, abba szánnám. Elég tartósak ezek az agyak? Még lenne pár totál kezdõ kérdésem:
egy ilyen 120mmes agyhoz a láncvonalat hogyan kell beállítani (van itthon egy országúti karom annak a belsõ oldalára akarnám felapplikálni az elsõ tányért)?
#914
Posted 2010. November 16. - 15:33
#915
Posted 2010. November 12. - 17:08
itt találsz párat ha lessz idöm teszek fell közelebbit és nemsoká talán elkészül a rugos verzio is
#916
Posted 2010. November 12. - 14:43
Mármint errõl.fogod egy rosz v fék ball karját a pipa beakasztot lefúrod a furatot növeled 5-ös re bele csavar kellö távtarto egy válto görgö a pipa akasztobol csinálhatsz keretet hogy ne tudjon leugrani a lánc a v fék másik felén rugo eltávolit egész sikba reszel 8-as cavarral felrakahtod a fülre jol megtép és tuti feszit
#917
Posted 2010. November 12. - 14:41
#918
Posted 2010. November 11. - 23:35
a pontos válasz, talán az, "mert egy barom vagyok"
mondjuk amire összegányolom, ott majdnem tökmindegy lesz, mert a kurva meredek részek valszeg váltóssal is tekerhetetlenek-számomra legalább is-
lefelé meg amugy se rongyolok majd nagyon, mer' kuuurva hideg lesz az 4-5. órában /tortúra/
Igazából meg azért, mert csak magára a vázra vok kiváncsi, /fényévekkel ezelõtt volt egy lepukkant jamis dakarom utoljára, ami mozgott hátul is, de azt vhogy nem sírom vissza..azóta csak merev/ hallottam róla ezt-azt, fõleg az én súlyomhoz hasonló kaliberû alakoktól, s ha nemgyerebe, virgácstestû haver rákéredzkedne a vázra, s akkor nem kell újra szétbontanom az egész lomot, s visszaaplikálni a merev montira.
Egyébként az érveid, használhatóság szempontjából teljesen helytállóak.
#919
Posted 2010. November 11. - 21:06
#920
Posted 2010. November 11. - 19:09
Szóval lejtõn és emelkedõn is rossz az SS fully.
Láncfeszítõt lehet csinálni pl egy sora hátsóváltóból is.
A sebesség mindent megold.