Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#661
Írta 2011. június 30. - 07:46
Most megvan a kerék, azon 44 mm-t mértem. (szimmetrikus fûzés) Ez nagyobb mint a régi keréken, ugyanis az valószínüleg többsebességeshez volt fûzve.
Ahogy számoltam 113as mono kell hozzá és akkor jó lesz, de ha majd visszakapom a vázam akkor méricskélek.
Köszi a segítséget.
#662
Írta 2011. június 30. - 00:21
Az ss országúti gépemen most pont jó a láncvonal. De le akarom cserélni az ezeréves hagyományos négyszöges középcsapágyat monoblokkra.
Addig megvan, hogy lemérem a tengely hosszát és veszek egy akkorát, de mi a garancia, hogy az új monoblokkra is pont annyira megy fel a kar mint a mostanira? Az a para, hogy a lánckerék kb 1mm-re fut a láncvilla mellett, szóval nagyon ki van centizve. Ha kicsit más a tengely, akkor nemcsak a láncvonal cseszõdik el, hanem ledarálom a láncvillát is.
Megint másik dolog, hogy most egy nagyon alap hátsókerék van benn, késõbb iparis novatecre vagy acorra szeretném cserélni, és akkor meg az új monoblokk fog korlátozni a láncvonallal.
Hogy kéne ezt csinálni?
Az olasz négyszögtengelyesek kicsit mások. Rámegy egyik a másikra, de nem ugyanannyira. A most kapható monoblokkok Shimano-val egyeznek meg, ha Shimano (vagy Shimano szabványos) hajtómûved van, akkor bármelyik új monoblokkal jó lesz.
Ha hátsó agyat cserélsz és más lesz a láncvonalad, akkor monoblokkot is cserélned kell, vagy a lánctányért valahogy átvariálni, távtartózni. Novatec és Acor láncvonala 42mm, ha neked most ennél nagyobb, akkor nem fogsz elférni a láncvillától (azt írod most 1mm-re van)
#663
Írta 2011. június 29. - 23:44
#664
Írta 2011. június 29. - 21:01
#665
Írta 2011. június 29. - 20:25
#666
Írta 2011. június 23. - 13:49
#667
Írta 2011. június 23. - 12:30
esetleg ha tudsz valahonnan kukázni egy fém bal csészét az jó, ehhez mûanyag jár.
#668
Írta 2011. június 23. - 09:36
Városi SS-be milyen négyszöges monoblokkot ajánlotok?
A régi az mérve 119 mm széles volt, így valszeg 118/68 lesz a jó méret.
#669
Írta 2011. június 23. - 07:01
Na szóval errõl van szó:
https://picasaweb.go...143530228161858
Egy Trigon karbon villát szeretnék hozzá. Annak 415mm a beépítési magassága, de mivel a váz 80-100mm-es telóhoz van optimalizálva, elvileg jó lehet. Ellenérvek, egyéb javaslatok?
Szerintem alacsony lesz a villa. Nekem az egysebi magellán crux ss vázra van építve és az is 80-100-as villához van. Elõször 420 mm-es on-one villa volt benne, és alacsonynak éreztem. Lefelé elég ideges volt. Most 445-ös karbon Pro van benne, ezzel tökéletes. De ez csak magánvélemény. Az a Trigon eléggé lepkesúlyú egyébként.
#670
Írta 2011. június 22. - 22:31
https://picasaweb.go...143530228161858
Egy Trigon karbon villát szeretnék hozzá. Annak 415mm a beépítési magassága, de mivel a váz 80-100mm-es telóhoz van optimalizálva, elvileg jó lehet. Ellenérvek, egyéb javaslatok?
#672
Írta 2011. június 22. - 10:32
Az ss országúti gépemen most pont jó a láncvonal. De le akarom cserélni az ezeréves hagyományos négyszöges középcsapágyat monoblokkra.
Addig megvan, hogy lemérem a tengely hosszát és veszek egy akkorát, de mi a garancia, hogy az új monoblokkra is pont annyira megy fel a kar mint a mostanira? Az a para, hogy a lánckerék kb 1mm-re fut a láncvilla mellett, szóval nagyon ki van centizve. Ha kicsit más a tengely, akkor nemcsak a láncvonal cseszõdik el, hanem ledarálom a láncvillát is.
Megint másik dolog, hogy most egy nagyon alap hátsókerék van benn, késõbb iparis novatecre vagy acorra szeretném cserélni, és akkor meg az új monoblokk fog korlátozni a láncvonallal.
Hogy kéne ezt csinálni?
Elvileg az összes tengely egyforma (szabvány), de mérd le a mostani tengelynél, hogy hol van a váll a tengelyen és mérd le ugyanezt a kinézett monoblokknál is.
Sokat szereltem mostanában négyszögtengelyes rendszert és mindegyik tengelyre ugyanannyira ment fel a kar.
A sebesség mindent megold.
#673
Írta 2011. június 22. - 10:26
Én pl. Reynolds-buzi/sznob vagyok, szóval tuti azt venném.
Én is... De a másik lehetõség, hogy a WI agyakhoz egy Rock Lobster 853-as társul...
#674
Írta 2011. június 22. - 10:20
Más:
Hello srácok
Az ss országúti gépemen most pont jó a láncvonal. De le akarom cserélni az ezeréves hagyományos négyszöges középcsapágyat monoblokkra.
Addig megvan, hogy lemérem a tengely hosszát és veszek egy akkorát, de mi a garancia, hogy az új monoblokkra is pont annyira megy fel a kar mint a mostanira? Az a para, hogy a lánckerék kb 1mm-re fut a láncvilla mellett, szóval nagyon ki van centizve. Ha kicsit más a tengely, akkor nemcsak a láncvonal cseszõdik el, hanem ledarálom a láncvillát is.
Megint másik dolog, hogy most egy nagyon alap hátsókerék van benn, késõbb iparis novatecre vagy acorra szeretném cserélni, és akkor meg az új monoblokk fog korlátozni a láncvonallal.
Hogy kéne ezt csinálni?
#675
Írta 2011. június 22. - 10:14
Még a legelsõ inbredek voltak 853-ból nem? Szóval tényleg elég ritka.
Voltak még amolyan szülinapi kiadások. Az adott példány azt hiszem, 2008-as, gyönyörû állapotban, szép piros színben.
#676
Írta 2011. június 22. - 10:11
#677
Írta 2011. június 22. - 07:23
de tudod mit? válaszd a rock lobster+agyszett kombót és elárulod, honnan lenne az inbred.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#678
Írta 2011. június 21. - 19:14
inbred
És miért? A WI agyszett egy Rock Lobster 853-as vázzal barátkozna. Még így is Inbred?