Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#481
Posted 2012. October 08. - 21:24
#482
Posted 2012. October 08. - 20:46
Újra felébredt bennem a vágy egy egyedi single speed iránt(de lehet,hogy el is fog múlni,majd meglátom
#483
Posted 2012. September 30. - 10:55
Sziasztok
Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de össze szeretnék rakni egy fixit, ha úgy csinálom ,hogy mind a két oldalt lánctányéros a hajtókar és nem ugyan akkora de láncal ki lehetne szerintem egyenlíteni és váltogatni a hátsó lánckerékkel is, akkor ha ezt összetudnám pontosan hozni akkor könnyebb lenne fékezni vele, mert amit eddig próbáltam azzal nehezebben lehet megállni. Vagy ha az elsõ kettõ és a hátsó kettõ lánctányér ugyan akkora annak van valami értelme?
Elõre is köszönöm.
ha a két oldal hajtása nem ugyan olyan, akkor nem fogod tudni megmozdítani sem, ez egyértelmû.
ha két oldal hajtása megegyezik, annak mi értelme? kevésbé nyúlik a lánc? ez baromság!
ha menet közben akarod megfordítani a hátsókereket, hogy a pörgõs áttétellel fékezz, akkor szerintem nem tudod mirõl beszélsz..
Flickr
#484
Posted 2012. September 30. - 09:38
Nem szokásom moderátorért kiabálni, de most megteszem.
#485
Posted 2012. September 30. - 09:15
Bar eleg nehez kimazsolazni.
Nem szeretned megint leirni valahogy mas megfogalmazasban?
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#486
Posted 2012. September 30. - 08:59
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#487
Posted 2012. September 30. - 08:57
Csuszni meg testsuly athelyezesevel fogsz nem a mokolastol.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#488
Posted 2012. September 30. - 08:41
2; Honnan szûrted le hogy nem vagyok jó matekból és fizikából mikor két megfelelõ áttétellel össze lehet hozni ugyan akkora fordulatszámot, ugyanakkora sebességnél.
3; Az elsõ pontban lehet, hogy igazad van.
#489
Posted 2012. September 30. - 07:30
Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de össze szeretnék rakni egy fixit, ha úgy csinálom ,hogy mind a két oldalt lánctányéros a hajtókar és nem ugyan akkora de láncal ki lehetne szerintem egyenlíteni és váltogatni a hátsó lánckerékkel is, akkor ha ezt összetudnám pontosan hozni akkor könnyebb lenne fékezni vele, mert amit eddig próbáltam azzal nehezebben lehet megállni. Vagy ha az elsõ kettõ és a hátsó kettõ lánctányér ugyan akkora annak van valami értelme?
Elõre is köszönöm.
#490
Posted 2012. September 28. - 04:54
Ha "idõfutam" alatt azt az elõrenyúló végû (bullhorn?) kormányt érted (nem levágott országúti!) az jó dolog. Nekem is olyan van a Maurice-on, legalább három fogás van rajta, tényleg kényelmes, én is nagyon szeretem. Ennek ellenére most mégsem a Maurice-ot használom városi közlekedésre, noha arra (is) vettem. (Meg persze pozõrködni. :-)) Visszatértem a montihoz, illetve a családban található különféle citybike-okhoz. Ennek oka egyrészt az üléshelyzet, másrészt a gumivastagság. (Van pár járdaszegély a munkahely felé, ami vékony kerékkel necces. Fel birom rakni persze, de egyszer szúrjam el, garantált a felütés meg a nyolcas.) Harmadrészt pedig a Maurice gyári áttétele nekem reggel, hidegben, merev izmokkal, a keresztezõdésekben megállás-elindulás-kigyorsításhoz már kicsit túl kemény. Szívesebben pörgetek olyankor.
Ettõl persze még a Maurice nagyon jó tavaszi alapozó edzésekhez, leugrani a Velencei-tóra, körbekerülni a Balaton keleti medencéjét... Szóval egyenletes tempójú, viszonylag gyors haladáshoz nem túl necces terepen.
jaja, hidegben kell a váltó nekem is, pont ezen okok miatt nem használnék télen ss brinyót
illetve az országutiról én is visszaváltottam full merev montira, a keskeny kerekek nem túl optimálisak budapesti városi közlekedésre
#491
Posted 2012. September 27. - 19:52
Ettõl persze még a Maurice nagyon jó tavaszi alapozó edzésekhez, leugrani a Velencei-tóra, körbekerülni a Balaton keleti medencéjét... Szóval egyenletes tempójú, viszonylag gyors haladáshoz nem túl necces terepen.
#492
Posted 2012. September 26. - 23:08
#493
Posted 2012. September 25. - 21:45
Városi forgalomban egyébként szerintem is elõnyösebb a némileg felegyenesedtebb üléshelyzet.
(Egyszer csináltam olyat, hogy régi Pyxis MTB vázba raktam 622-es kerekeket, a sárvédõ rögzítésére szolgáló lyukba patkóféket, a villanyakra meg 12cm-es stucnival egy orosz parasztbiciklirõl való bajuszkormányt. Na, az nagyon szar volt... De neked ahhoz a kerékmérethez van tervezve a vázad, amivel használod, tehát alapvetõ geometriai jellemzõk (utánfutás, efféle) nem fognak megváltozni, legfeljebb a súlypont.)
#494
Posted 2012. September 23. - 21:35
Néhány év kihagyás után vettem egy csepel royal 3***-ot, az elsõ vékonykerekû bringámat. Tisztában vagyok a korlátaiva de amire kell nekem (városi rohangálós pózerbicikli) arra megfelel, valamint nagyon olcsó is volt. Az elsõ benyomás abszolút pozitív, elég strapabírónak túnik, jól is megy, egyedül a gyári áttétel az amit kicsit túl pörgõsnek érzek, de ez a legkisebb gond. A kérdésem az, hogy mennyire lehet/illik egy ilyen bringára hátrahajló kormányt rakni? Nagyon haza fogja vágni a geometriát/kinézetet? Az ideális bringám valahogy így nézne ki, egy másik stucni/kormány kombóval tudok vajon hasonlót kihozni a csepelbõl, vagy valami õrült hibrid lesz belõle és felejtsem el? Csinált már valaki hasonlót?
#495
Posted 2012. September 09. - 22:17
#496
Posted 2012. September 09. - 20:55
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#497
Posted 2012. September 09. - 20:51
Ridelife:
Természetesen acélra gondoltam. Alu országúti váz valszeg nem készült 126mm-es papucstávval már. (És vajon mennyire gyakori az olyan alu országúti váz, ami nem ejtõpapucsos?)
#498
Posted 2012. September 09. - 12:03
#499
Posted 2012. September 09. - 10:52
viszont acelt nyugodtan.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#500
Posted 2012. September 09. - 08:40
A váz megvan már? Arra ügyelj, hogy a régi országútik papucstávolsága nem 130, hanem csak 126 mm. Mondjuk annyi feszítést simán kibír...

Sign In
Create Account

Back to top






