A Point 32 lukú!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:40
#3021
Írta 2006. január 22. - 00:58
#3022
Írta 2006. január 21. - 14:49
következõ kérdésem az lenne, hogy ezt az SS agyat csavarral kell rögzíteni a helyére, a papucsba, viszont nem adtka hozzá alátétet:
- tudatos a dolog? (valami újhullám)
- trehányság?
A hétezer forintoson az anyával van kombinálva. Vagy nem ez a típus van neked?
#3023
Írta 2006. január 21. - 13:41
akkor tegyel alatetet es kesz.
illik adni hozza.
illik adni hozza.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3024
Írta 2006. január 21. - 13:28
Tökéletes lesz a BMX/ss lánc vékony tányéron, hidd el. Semmi gond nincs vele. Sram PC-1 a tuti.
és mûködik !! köszönöm!
a
következõ kérdésem az lenne, hogy ezt az SS agyat csavarral kell rögzíteni a helyére, a papucsba, viszont nem adtka hozzá alátétet:
- tudatos a dolog? (valami újhullám)
- trehányság?
mert én még azt tanultam, hogy minden csavarkötés alá illik alátétet tenni.
köszönöm
#3025
Írta 2006. január 21. - 09:57
#3026
Írta 2006. január 20. - 14:02
15 körül van a nova meg talán a point racing.
a jobbak már átmenõtengelyes 10mm-esek.
amit találsz boltban ilyen árban, vedd meg! (4 iparicsapágyas, racsnis 3 v 4 fogaskeréknek) etc.
ezek bírják a kiképzést nagyon(nekem b+-ból volt ilyenem)
a jobbak már átmenõtengelyes 10mm-esek.
amit találsz boltban ilyen árban, vedd meg! (4 iparicsapágyas, racsnis 3 v 4 fogaskeréknek) etc.
ezek bírják a kiképzést nagyon(nekem b+-ból volt ilyenem)
#3027
Írta 2006. január 20. - 14:01
Hi. Dirtre/streetre kellene 36 lyukú SS agy. Alex dm24-es felnihez kellene. Esetleg nincs valakinek eladó? És bótba melyiket érdemes venni? Ár/érték arányban melyik a legjobb. Kb 10-15 ezerbõl kellene. Köszi.
#3028
Írta 2006. január 20. - 11:23
#3029
Írta 2006. január 20. - 11:07
Tökéletes lesz a BMX/ss lánc vékony tányéron, hidd el. Semmi gond nincs vele. Sram PC-1 a tuti.
#3030
Írta 2006. január 20. - 10:25
#3031
Írta 2006. január 20. - 10:02
Széles lánccal próbálkozol? A váltós rendszerekhez való láncok nem fognak normálisan felfeküdni, csak a bmx-pálya-ss szabványuak.
nem, váltós láncal próbálkozom
ahha! értem. na, viszont elõl ugye maradt a hussefelt tányérja 32T asszem, akkor meg ezzel nem lesz kompatibilis a az ss-BMX lánc, vagy?
#3032
Írta 2006. január 20. - 09:50
Széles lánccal próbálkozol? A váltós rendszerekhez való láncok nem fognak normálisan felfeküdni, csak a bmx-pálya-ss szabványuak.
#3033
Írta 2006. január 20. - 09:38
Hello mindenki!
az hogy lehet, hogy a B+ SS agyon lévõ fogaskerék fogkiosztása más mint egy "hagyományos" fogaskeréknek? gyakorlatban: a láncot elkezdem szépen ráilleszteni, az elsõ kettõ fogba belekap, aztán pedig lehet látni szépen, hogy a többibe már nem, azaz ritkább a fogkiosztás. nna van ilyen, vagy csak én bénázok? mi a teendõ?: másik fogaskerék?
köszönet
az hogy lehet, hogy a B+ SS agyon lévõ fogaskerék fogkiosztása más mint egy "hagyományos" fogaskeréknek? gyakorlatban: a láncot elkezdem szépen ráilleszteni, az elsõ kettõ fogba belekap, aztán pedig lehet látni szépen, hogy a többibe már nem, azaz ritkább a fogkiosztás. nna van ilyen, vagy csak én bénázok? mi a teendõ?: másik fogaskerék?
köszönet
#3034
Írta 2006. január 18. - 22:35
köszcsi!
tul képpen egy azonic ds2rõl van szó, azon meg csak v konzol van
csak láttam sok képet pl errõl az a gangrol és nem tudtam felfogni, hogy hogy mûködhet
köszi mégegyszer mindenkinek!
tul képpen egy azonic ds2rõl van szó, azon meg csak v konzol van
csak láttam sok képet pl errõl az a gangrol és nem tudtam felfogni, hogy hogy mûködhet
köszi mégegyszer mindenkinek!
#3035
Írta 2006. január 18. - 20:20
nah akkor írok mer' volt 24:00 agangem. )
nálam se jött úgy ki hogy pont a csuszópapucs tövénél legyen a tengely meg a lánc is feszes legyen. :\
így természetesen nem fexik fel rendesen a pofa.. de azér' nálam még így is harapott rendesen a bb7 160as tárcsával. vagy ugy is mondhatom hogy nem veszek észre különbséget fékezés tekintetében most hogy SS polarx-em van,ahol ugye ott van a pofa ahol lennie kell.
mellesleg ha jol emléxem olyan sokat nem naon lehet állítani a tengelyen mert akkor nem tudod felrakni a láncfeszítõket.
szóval én azt mondom nó para.
itt van kép ni
inkább a fejcsõ miatt aggódj
nálam se jött úgy ki hogy pont a csuszópapucs tövénél legyen a tengely meg a lánc is feszes legyen. :\
így természetesen nem fexik fel rendesen a pofa.. de azér' nálam még így is harapott rendesen a bb7 160as tárcsával. vagy ugy is mondhatom hogy nem veszek észre különbséget fékezés tekintetében most hogy SS polarx-em van,ahol ugye ott van a pofa ahol lennie kell.
mellesleg ha jol emléxem olyan sokat nem naon lehet állítani a tengelyen mert akkor nem tudod felrakni a láncfeszítõket.
szóval én azt mondom nó para.
itt van kép ni
inkább a fejcsõ miatt aggódj
#3036
Írta 2006. január 18. - 20:12
Ha a tárcsfék konzol nem álítható akkor nem tudod használni:( Viszont a v féket tudod bizonyos határokon belül a kerék után húzni:scared: Ez van!
Gondod van a bringáddal? Dobd be a DUNÁBA! DUNA kerékpárbolt
#3037
Írta 2006. január 17. - 23:16
Sziasztok!
Az szeretném kérdezni tõletek, hogy egy csúszópapucsos vázon (mondjuk az Author A-Gangon) hogy lehet, hogy müxik a tárcsafék, ha a fékkonzolon nem lehet állítani a féket elõre - hátra?
Mert mi van akkor, ha mondjuk úgy feszes a lánc, hogy hátra húzom a kereket másfél cmt. A fék meg marad a helyén. Ugyanez a felniféknél is homály számomra...plz segitsetek!
Az szeretném kérdezni tõletek, hogy egy csúszópapucsos vázon (mondjuk az Author A-Gangon) hogy lehet, hogy müxik a tárcsafék, ha a fékkonzolon nem lehet állítani a féket elõre - hátra?
Mert mi van akkor, ha mondjuk úgy feszes a lánc, hogy hátra húzom a kereket másfél cmt. A fék meg marad a helyén. Ugyanez a felniféknél is homály számomra...plz segitsetek!
#3038
Írta 2006. január 14. - 00:42
Tocsa, elõször rakd össze a bicajt, ki fog derülni, hogy kell-e egyáltalán feszítõ. Legfeljebb 2-800 km-enként (hasból mondtam) cseréled újra a láncod, mert a régi annyira megnyúlt, hogy ugrik a fogakon.
Vagy láncfeszítõt (rögzített, de állítható, ill. rugós) építesz a gépre. Csavarjának megvan a hely. Én régi rossz hátsó váltó kanalát hajlítgattam be, egyik görgõ a végén, másikat felfúrtam. Munkába nem állt, de nagyon pengén néz ki. Kábelkötegelõvel még jól fel is tudod kötniVagy még vehetsz Pointot is.
Félláncszemmel is csak idõlegesen lesz jó a lánchosszod, a lánc kopásától úgyis belazul.
És olvasd a fórumot.
Madve írtad
"de szerintem jobb a rugós, mert a monti lánctányérok is oválisak egy haloványit"
Nem a racsnik, khm.. tökéletlen koncentrikussága okozza a lánc feszülést-lazulást?
Vagy láncfeszítõt (rögzített, de állítható, ill. rugós) építesz a gépre. Csavarjának megvan a hely. Én régi rossz hátsó váltó kanalát hajlítgattam be, egyik görgõ a végén, másikat felfúrtam. Munkába nem állt, de nagyon pengén néz ki. Kábelkötegelõvel még jól fel is tudod kötniVagy még vehetsz Pointot is.
Félláncszemmel is csak idõlegesen lesz jó a lánchosszod, a lánc kopásától úgyis belazul.
És olvasd a fórumot.
Madve írtad
"de szerintem jobb a rugós, mert a monti lánctányérok is oválisak egy haloványit"
Nem a racsnik, khm.. tökéletlen koncentrikussága okozza a lánc feszülést-lazulást?
#3039
Írta 2006. január 13. - 17:58
Hm, szóval kontraféket szeretnél. Szerintem inkább ne :-) Elõnyét nem látom, hátrányát annál többet. Annál még a cantilever is jobb :-)
#3040
Írta 2006. január 13. - 17:48
Hihi, százalékban egészen pontosan 50% az esélye, hogy láncfeszítõre van szükséged: vagy kell, vagy nem :-)
Ha nem fixit akarsz, hanem csak SS-t, akkor mi kifogásod a láncfeszítõ ellen?
Egyébként a half-chain nagyon hasznos dolog, és tekintve, hogy a lánc feszessége azért nincs nagyon precízen meghatározva (tehát lóghat is egy kicsit), van rá esély, hogy megúszod feszítõ nélkül. Ha ráadásul a racsnis lánckereket és a hajtókaron lévõ lánckereket is szabadon tudod különbözõ fogszámúra cserélgetni, akkor gyakorlatilag biztos, hogy elõ tudsz állítani olyan áttételt, ami jó lesz. Ha jól emlékszem, 2 fogszám összesen az elsõ és hátsó lánckereken jelent egy láncszemet. Vagyis mondjuk egy 32-16-hoz pont egy szemmel kell több, mint a 34-16-hoz, vagy a 32-18-hoz. Asszem Sheldon Brown-nál lehet ilyenekrõl olvasni. Ha nincs ilyen "fél láncszemed", akkor a 2-bõl 4 lesz, ezzel már melósabb sakkozni.
Apró problémát jelent a lánc kopása miatti nyúlás, de ahogy fent is írtam, egy kis lógás belefér, meg azért egy új lánc sem olyan drága, és nem valószínû, hogy havonta kellene cserélgetni... Szóval szerintem hajrá! :-)
Ha nem fixit akarsz, hanem csak SS-t, akkor mi kifogásod a láncfeszítõ ellen?
Egyébként a half-chain nagyon hasznos dolog, és tekintve, hogy a lánc feszessége azért nincs nagyon precízen meghatározva (tehát lóghat is egy kicsit), van rá esély, hogy megúszod feszítõ nélkül. Ha ráadásul a racsnis lánckereket és a hajtókaron lévõ lánckereket is szabadon tudod különbözõ fogszámúra cserélgetni, akkor gyakorlatilag biztos, hogy elõ tudsz állítani olyan áttételt, ami jó lesz. Ha jól emlékszem, 2 fogszám összesen az elsõ és hátsó lánckereken jelent egy láncszemet. Vagyis mondjuk egy 32-16-hoz pont egy szemmel kell több, mint a 34-16-hoz, vagy a 32-18-hoz. Asszem Sheldon Brown-nál lehet ilyenekrõl olvasni. Ha nincs ilyen "fél láncszemed", akkor a 2-bõl 4 lesz, ezzel már melósabb sakkozni.
Apró problémát jelent a lánc kopása miatti nyúlás, de ahogy fent is írtam, egy kis lógás belefér, meg azért egy új lánc sem olyan drága, és nem valószínû, hogy havonta kellene cserélgetni... Szóval szerintem hajrá! :-)